Avregistrera BF3 från origin?

Permalänk
Medlem

Avregistrera BF3 från origin?

Hej alla,
igår fick jag Battlefield 3 i brevlådan och installerade det självklart direkt.
Men tydligen har det varit lite förvirring på den butiken jag beställde ifrån eftersom jag idag fick en sms-avi och hämtade ut Battlefield 3: Limited edition.

Så jag undrar om det går att avregistrera vanliga bf3an så jag kan sälja det eller, eftersom det bara är back to karkland expansionen med dem fyra bf2 banorna som jag är ute efter är det kanske bättre att sälja mitt limited och köpa expansionen när det väl kommer ut?

Har för övrigt inte riktigt förstått om dem klassiska banorna ingår i limited editionen eller om dem ingår i back to karkland som i sin tur ingår i limited edition.

vill ju inte gå miste om något.

Tack på förhand
/Johan

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Medlem

Om har köpt limited edition så kommer man få Back to Karkand expansionen "gratis" när det släpps. Men det kan även köpas för dem som inte har limited edition.

Visa signatur

CPU: i5 4670K
GPU: ASUS GTX 770 DirectCU II
RAM: 8 GB 1600Mhz
MOBO: MSI Z87-G45

Permalänk
Medlem
Skrivet av joFa^:

Om har köpt limited edition så kommer man få Back to Karkand expansionen "gratis" när det släpps. Men det kan även köpas för dem som inte har limited edition.

Tack för det snabba svaret, antar att expansionen kommer kosta mellan 100-150 kr. så jag kan ju lika bra sälja mitt limited editon och få 350-400 för det

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB

Permalänk
Medlem

Du kan inte spela Karkand utan vanliga BF3. Karkand är endast tillgång till 4 maps och lite vapen (DLC - downloadable content), det är inte en "expansion" eller ett "spel".

Visa signatur

Hackintosh?
Mac OSX Tweaks/Hacks?

--> Besök nya [B]groths.org[/B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cindori:

Du kan inte spela Karkand utan vanliga BF3. Karkand är endast tillgång till 4 maps och lite vapen (DLC - downloadable content), det är inte en "expansion" eller ett "spel".

Jo jag förstår. Men som sagt så fick jag ju två spel.

Sålde för övrigt nyss mitt limited edition för 400 kr

alltså har jag nu totalt tjänat 82 kr på att köpa Battlefield 3

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB