5770HD drivrutins problem!

Permalänk

5770HD drivrutins problem!

Hej!
Installerade BF3 idag och då kom det upp en ruta som sa att jag behövde uppdatera mina drivrutiner från 8.9 som jag har till 11.9 (AMD). Så jag gick in på Amd's hemsida och laddade hem drivrutinerna och började installera. Allt var som vanligt och efter att jag klickat på slutför gick jag in i dxdiag för att kolla så allt stämde. Men då såg jag att jag fortfarande hade kvar den gamla drivrutinen. Prövat att installera från Catalyst center också men blir samma sak där.

Någon som vet vad som måste göras?

Permalänk
Medlem

Kör DriverSweeper och installera dom nyaste efter det!

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk

ATI drivrutiner tenderar att vilja hänga kvar om man inte rensar ur dom ur registret ibland. Precis som ovan så rekommenderar jag att du kör driversweeper.

EDIT: 11.9 är också känd för att medföra problem, kör på 11.7 eller 11.10 preview 3 istället.