Skum krasch förstör internetuppkoppling?

Permalänk
Medlem

Skum krasch förstör internetuppkoppling?

Jag och några kompisar satt och spelade BF3 när det plötsligt kraschar. Jag och en till åker ur matchen, men en är kvar och säger att bara hälften av spelarna åkte ur.

Då försöker jag joina igen men min webbläsare kommer inte in på battlelog, så jag provar google som inte heller funkar. Det skumma här är att jag fortfarande kan sitta och prata i Skype. Följdaktligen så startar jag naturligtvis om datorn då detta brukar lösa de flesta problemen, men när datorn startar har jag en sån där gul varningstriangel över internetikonen. Startar om datorn igen, och har samma problem, så jag startade laptopen för att säga att jag inte kom in mer, men rätt som det är så ser jag att internet är igång igen så jag hoppar in i Skypesamtalet och mina kompisar har haft samma problem.

Nån mer som stött på detta? Mycket mystisk bugg måste jag säga.

Permalänk
Medlem

Tjenare presis samma hände mig bara, jag köpte mitt via cdon download version. Fast jag laddade hem det via orgin och det funka bra.

Jag började spela och loggade ut så märkte jag att jag inte kom in på BF3 igen eller internet. Men! På min andra data så laddar jag hem BF3 via cdon och den stod på för fullt men inget annat funkade.

Jag ser inte något logiskt i detta varför inget funkar förutom nerladdningen på BF3 ?