Blocket annons [Måste läsas]

Permalänk
Avstängd

Nu är jag ganska säker på att han bara är ute för att dumma sig kolla in namnen på den här annonsen som ni skapade ,och den här http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_101... är exakt dom samma så han vill in i bestofblocket.se

Permalänk
Skrivet av shocker:

Jag antar att det var du som snackade om nätkoden.
Kan du berätta vad problemet är? För jag har då inte märkt något fel och jag kommer direkt från cs 1.6 där de blir en jävla massa whine om servern inte pumpar ut rätt fps (1000), minst 1gbit internet, pings på 1-10 och rätt hitbox. Du kanske bara väljer fel servrar eller har kasst inet? Jag har iaf fiber 100/100 och pangar hs efter hs, inga som helst problem med serverlagg eller liknande...

Hoppas det inte blir raderat av moderator nu.

Att man regestrerar skada från fiendes kulor efter att man blir skjuten och ofta dör efter man är i skydd.
All negativ mouse acceleration som inte påverkar alla beroende på spelstil men för mig blir det fruktansvärt.

Spelet svarar väldigt illa på kontrollerna över lag och som "competetive gamer" eller vad man ska säga så är det väldigt tydligt för många av oss, kanske inte lika tydligt om man spelar lite public nån timme om dagen.

Tråkigt att EA känner att dom kan lura sina kunder bara för att det tar ett tag innan dom flesta börjar upptäcka dessa brister eller kanske inte märker det alls.

Permalänk
Skrivet av upl8447:

haha! jag undrar vad han har för dator^^

Säkert win 95

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk

har också 100/100, inga packetloss och väldigt lite jitter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattias_gbg:

har också 100/100, inga packetloss och väldigt lite jitter.

Och vad har det med saken att göra.
Spelet lika ospelbart ändå.

Permalänk
Skrivet av Pie-or-paj:

Och vad har det med saken att göra.
Spelet lika ospelbart ändå.

Sant, bara svarade på en fråga

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattias_gbg:

Hoppas det inte blir raderat av moderator nu.

Att man regestrerar skada från fiendes kulor efter att man blir skjuten och ofta dör efter man är i skydd.
All negativ mouse acceleration som inte påverkar alla beroende på spelstil men för mig blir det fruktansvärt.

Spelet svarar väldigt illa på kontrollerna över lag och som "competetive gamer" eller vad man ska säga så är det väldigt tydligt för många av oss, kanske inte lika tydligt om man spelar lite public nån timme om dagen.

Tråkigt att EA känner att dom kan lura sina kunder bara för att det tar ett tag innan dom flesta börjar upptäcka dessa brister eller kanske inte märker det alls.

Att man dör efter man är i skydd har jag ibland märkt, men då äre bara byta till en server med 2 ping så blir det bra och negativ acceleration har väl inget med nätverkskoden att göra? Men den fixar sig (någorlunda iaf) om man drar ner dpi och tar upp sensen i spelet istället. Men visst det är probs med movements och sånt, kompisars kills som kommer upp flera sekunder efter osv men det kommer antagligen patchas.

Visa signatur

Dator 1#
3930k \|/ gtx970 \|/ Corsair 64gb @1866mhz \|/ Asus Sabertooth x79 \|/
2st Samsung 840pro 256gb @ Raid0 | 4st Samsung F1 640gb @ Raid 0 | 2tb + 1tb seagate
Skärmar
Catleap 2B 27" 1440p \|/ Qnix 27" 1440p \|/ Benq XL2410T

Permalänk
Medlem

Att byta server hjälper inte eftersom du är helt beroenda av vad alla andra spelare också. Det är det som gör hela implementationen värdelös.

Permalänk
Skrivet av shocker:

Att man dör efter man är i skydd har jag ibland märkt, men då äre bara byta till en server med 2 ping så blir det bra och negativ acceleration har väl inget med nätverkskoden att göra? Men den fixar sig (någorlunda iaf) om man drar ner dpi och tar upp sensen i spelet istället. Men visst det är probs med movements och sånt, kompisars kills som kommer upp flera sekunder efter osv men det kommer antagligen patchas.

Nej neg mouse acc har inget med nätkoden att göra, det är bara dom två största probmen för mig, även om problemlistan kunde göras väldigt lång. Har trixat med musen och fått det mindre dåligt men fortfarande under all kritik.

Brukar joina servrar under 20 ping och samma problem ändå.

Kan ta upp ett annat fail med BF3 bara för sakens skull.

Visste ni att siktet på T90 tanken är off ? Ska inte säga åt vilket håll men kolla själva.

Dom flesta har nog inte märkt det och är nog inte så avgörande i många situationer men det säger ju en del om hur nonchalanta EA är mot hängivna FPS spelare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Commander:

Om det crashar för att du (överklockar/kör alternativa bios mods) är väl det inte spelets fel?

Sedan ja, jag kan hålla med om att spelet tycker om att crasha ibland dock, Jag får ibland att spelet fryser fast och windows dum som den är försöker lösa crashen men gömmer promten bakom spelet så man får dra fram Task Manager för att döda spelet och windows "hitta fel".

Jag överklockade inte utan fick underklocka, grafikkortet själv är överklockat från fabrik +så fick jag uppdatera grafikkortsbios som kan förstöra grafikkortet om man gör fel.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D GPU: ASUS GeForce RTX 4070Ti TUF Gaming RAM: Crucial 32GB DDR4 3200MHz CL16 Mobo: ASUS TUF GAMING B550-PRO PSU: Corsair RM1000x SSD: Crucial P5 Plus 2TB Chassi: Fractal Design North OS: Windows 10 Education 64-bit

Permalänk
Medlem

Någon som tog print på annonsen? Annars känns det nästan som att tråden har levt klart.

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Avstängd

Jag förstår inte vad alla klagar över.. för mycket spelandes kanske så dom har kort stubin.
ofc, jag med då da.. sitter och svär som fan, skriker inte.. blir bara jävla arg..
Men ändå, älskar spelet!
Spelar det varje dag och är nöjd med köpet!

Visa signatur

i5 3570K @4.9GHz | XFX Radeon HD7970 Ghz Edition | ASRock Extreme 4 | Corsair Vengeance DDR3 1600MHz, 2x4GB

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Annonsen är borta och den här tråden kommer inte att bli mindre offtopic framöver..

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||