Mitt Battlefield 3 Montage :D

Permalänk
Medlem
Skrivet av OKKKE:

Håller också med dig, tycker mods kunde slänga in ett "ENDA tråden för..." i namnet på samlingstråden.

Och för att hållas vid topic säger jag att filmen inte blev ett dugg bättre fastän du skapade en ny tråd.

Om du läser igenom min post så ser du att tråden inte var för att "promota" just den videon utan att visa videon för folk som inte har sett den efter som att jag nämner den. Målet med tråden är att visa kanalen för folk som är intresserade av just dom spelen jag nämner och genom det kanske få hjälp på vägen, Sweclockers är ju ändå ett stort forum..

Visa signatur

Min Rigg: CPU: Intel i5 4670k @ 4.5Ghz | PSU: 500W OCZ Modstream PRO | 8GB Corsair Vengeance LP | Grafikkort: EVGA GTX 670 FTW 2GB | Moderkort: ASUS Z87-A | Lagring: 1TB HDD, Crucial M4 128GB SSD | Chassi: NZXT H440 Röd/Svart | Headset: Bose AE2W | Tangentbord: Corsair K70 Blue | Musmatta: SteelSeries Fnatic Limited Edition | Mus: Steelseries Rival | OS: Windows 8.1 Pro 64 Bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexst4:

Om du läser igenom min post så ser du att tråden inte var för att "promota" just den videon utan att visa videon för folk som inte har sett den efter som att jag nämner den. Målet med tråden är att visa kanalen för folk som är intresserade av just dom spelen jag nämner och genom det kanske få hjälp på vägen, Sweclockers (det stavas Sweclockers) är ju ändå ett stort forum..

Jo det är sant som du skriver, att Sweclockers.com är ett stort forum! Men eftersom du har skapat ett par trådar på dina videos/montage redan så undrar man ju varför du inte kan hålla dig till en tråd som är skapt för det?

Istället för att göra nya trådar, det finns ju redan en tråd om ämnet. Som du vet om!!
Dom som är intresserade att se BF3 montage dom kollar ju där! Och det är där du får bäst feedback.
Fattar du poängen?

Klart att det blir lite tröttsamt att läsa "Intresserade av detta" när du hade kunnat posta den i en tråd som hade givit dig så mycket mer, och vi andra som inte vill se det kan koncentrera oss på andra nöjen! Det blir tjatigt!! Det är därför att det finns trådar till varje syfte, och Battlefield 3 Videos är en sådan. Där ni kan samla era verk, och få feadbak.

Svårare än så är det inte!!

Edit/ Du ska få en spegling exakt vad jag tycker om din klippning!

Jag orkade titta 41sec på det, sen fattade jag att "detta har man sett innan här" detta är anledningen varför man tröttnar på alla nystartade trådar om videos/montage!
Innan du gör nästa, så kolla på en mängd klipp, och du kommer att få dig en uppfattning vad som gör dom fräcka, så fräcka.
Lär dig programmet och skapa bild o ljud med en tidslinje, och fina effektövergångar!

Vi har sett det innan, kanske därför man tröttnar (?)

Och som sagt glöm inte tråden

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av alexst4:

Tjena! Har nyss tagit mig tiden att göra ett BF3 montage, Detta är mitt första. Men lämna era tankar

....

//Alexander.

Frågeställningen var...? Förtydliga i första posten, tack. Det är uppenbart av senare poster vad du vill men det ska gå att utläsa av OP.

Skrivet av juckeyy:

Haha det är jag som skrev "dåliga frags osv osv osv" - kingcookiew, så går du in på min profil och skriver "Learn to spell, Fkin p12" var nog fan du som stavade fel då man aldrig har stor bokstav efter "kommatecken"

....

§1.

Skrivet av Xenoz:

börjar alla ungar(ja jag erkände att jag var 14) reklamera sina youtube kanaler på sweclockers på alla sätt o viss?..

Kan ju sägas lite trevligare kanske?

*tråd upplåst och rensad från flera inlägg*

Jag kommer inte att diskutera detta inlägg i tråden.

Citat:

§ 1 Trivsel

För att hålla diskussionerna på en trevlig och konstruktiv nivå ska alla medlemmar följa de etiska regler som gäller på såväl internet som i det vardagliga livet.
§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.
§ 1.2 Uttalanden som kan uppfattas som stötande eller kränkande är inte tillåtna. Argumentera gärna, men låt det inte spåra ur till pajkastning.
§ 1.3 Personliga ärenden, privata diskussioner och liknande får inte förekomma i forumet. Använd i stället forumets funktion för privata meddelanden.
§ 1.5 Att uttala sig provocerande endast för att reta upp andra (så kallat trollande) är inte tillåtet.
§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Moderator
Moderator

*trådar sammanfogade*

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, varken i samma eller olika forumdelar (så kallad korspostning). Om en moderator har låst en tråd, är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers