Permalänk

Detta är väldigt tur baserat fick 20 ett test och 76 i ett annat, första gången så fick jag ord som universitet och andra längre ord.. medans andra gången så fick jag tillexempel bara ett K, dvs bara en bokstav! sen är det jobbigt att kolla på skärmen hela tiden, brukar alltid kolla ner på tangentbordet en millesekund varannan sekund, men nu måste jag sitta och läsa

Permalänk
Sötast
Skrivet av Celcius:

Får bara 40 som snabbast... tragiskt xD
Får se hur kul det blir när man fixar till sitt ergonomiska tangenbord med icke qwerty layout
Maltron 89 med Maltron layout, skall byta chip till svenska så man slipper ha efterblivna macron för åäö

Edit:
Testat lite med det på engelska, har typ 5wpm just nu xD

Lite bilder på hur det ser ut, dock qwerty layout vid detta tillfälle.
Ovanifrån
Insidan, handlött!
Hur böjt det är

Woh, creepy tangentbord Är det skönt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Woh, creepy tangentbord Är det skönt?

Creepy skulle jag väl inte säga
Det är skönt ja, men mina lillfingrar är lite för små för att nå vissa knappar. Sen är plasten riktigt tunn, så den flexar lite när man lägger händerna på den. Dock skall jag fixa detta med lite stålplåt, kommer att meka med det ganska mycket sen när jag får chippet till det

Är nog det skönaste jag skrivit på, trots cherry black. Riktigt ovant att man måste använda touchtyping på det, jag har lite av en hybrid av touchtype på ett vanligt platt tangentbord, så man är långsam även med qwerty. Jag skall byta min layout till Maltron enbart för att jag skall göra det så ergonomiskt som möjligt. Helt sjukt vad lovande det är. Man lämnar knappt homerow! Och tar jag o skriver någon timme om dagen med det så går det nog snabbt att byta

Kan tillägga att jag inte köpte det för att jag har RSI eller något, vilket det är skapat för att motverka. Köpte det för att det var relativt "billigt" och för att det är sällsynt.

Permalänk
Medlem

80, dock så klarar jag inte av den hemsidan.

Visa signatur

Plan9 fan. In glenda we trust.

Permalänk
Medlem

55, men har inte använt mitt tangentbord alltför mycket heller. Sen är väll orden slumpmässiga så något perfekt test är det väll inte.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Besök Skrivprovet och testa!

Skyller på kall vinter.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Geeks
SweClockers

Besök Skrivprovet och testa!

Skyller på papercut på lillfingret.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Besök Skrivprovet och testa!

Haha

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Engelska

Keystrokes: 532
Correct words: 103
Wrong words: 0

Svenska

Tangenttryckningar: 513
Rättstavade ord: 75
Felstavade ord: 1

Hade kanske fått högre om jag inte varit så noga med att stava rätt :D.

Permalänk
Medlem

Visit the Typing Test and try!

Jadu...

Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Medlem

Som en chef!

Visa signatur

Rockar en ASUS K53 med en i5 2430m och ett GT 520MX.

Permalänk
Medlem

Besök Skrivprovet och testa!

Och sex felstavade ord, skyller dock på att jag inte kan skriva. Första gången men gjorde mitt bästa, kan man inte vara bäst så kan man i alla fall vara sämst!

EDIT: Eller jag bara skoja, jag är skitbra egentligen.

Besök Skrivprovet och testa!

Edit:stavfel

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem

Jag kan rekommendera alla er att spela Typing of the dead. Det har ett par år på nacken, men riktigt klockrent.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

haha gjorde det bara en gång och fick fel och höll på men det är inget att sticka under stol med att jag är en riktig slow typer 30 ord / minut kammade jag hem ! skriver bara med pekfingrarna och tummarna och högra lå¨ngfingret :S en seriös fråga ! : KAN jag lära mig riktig "teckenuppsättning" med alla fingrar efter 32år ? eller jo har ju ej skrivit i 32år men 15bast iaf! sedan första datorn ja tryckte på så har ja haft dessa fingrar att skriva med...

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf