Permalänk
Medlem

Haha "The engine will shut down after update" xD

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dyfek:

Haha "The engine will shut down after update" xD

Bonus , ska fixa mer kommandon när vi har mer tid.

Permalänk
Avstängd

Lägger upp en bild sålänge som jag tog med ipad, pga hittade inte laddaren till canon.

Permalänk
Medlem

Det där ser ju inte ut att hålla tätt för 5 öre xD
Blev dock en väldigt fin topp, vågar du ta med den till skolan som Åsa sa då?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SayZk:

Det där ser ju inte ut att hålla tätt för 5 öre xD
Blev dock en väldigt fin topp, vågar du ta med den till skolan som Åsa sa då?

Det läckte iallafall inte :P. Kom med den idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Det läckte iallafall inte :P. Kom med den idag.

Det läckte inte igenom toppen? Du kanske bara lätt bli att vända den upp och ner? Är den kvar i skolan tills imorgon?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SayZk:

Det läckte inte igenom toppen? Du kanske bara lätt bli att vända den upp och ner? Är den kvar i skolan tills imorgon?

Toppen är limmad med extra stark epoxy limm. Det går helt enkelt inte att fylla på då men om man vill byta vattnet så är det vända på chassit 90 grader och sedan tömma ut vätskan. Datorn är kvar i hela 2 veckor frammåt.

Permalänk

Sinnessjukt fint bygge. Har du tänkt lösa "problemet" med kondens i reservoaren? Hade blivit mycket finare då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alle22:

Toppen är limmad med extra stark epoxy limm. Det går helt enkelt inte att fylla på då men om man vill byta vattnet så är det vända på chassit 90 grader och sedan tömma ut vätskan. Datorn är kvar i hela 2 veckor frammåt.

Då vill jag se bygget imorgon ^^

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SayZk:

Då vill jag se bygget imorgon ^^

Du kan få se den på måndag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Myrmeldjyr:

Sinnessjukt fint bygge. Har du tänkt lösa "problemet" med kondens i reservoaren? Hade blivit mycket finare då.

Tack!. Har inte tid längre den får bli så som den är.

Permalänk
Skrivet av Marwin88:

http://i46.tinypic.com/ak7r41.png

Hur fixar man start/off kommandot?

Har för mig att MSI har något sådant man kan fixa till deras moderkort. Har läst det någonstans här på Sweclockers för ett bra tag sedan att dom skulle fixa just en sån funktion. Och att det redan fanns på många moderkort, men att den extra dosan som man behövde inte var framtagen ännu

*EDIT* Visste jag hade läst det här,Postar länk http://www.sweclockers.com/nyhet/14499-msi-gor-instickskort-f...
Vet dock inte om den dosan finns, och antar att den endast funkar till MSI big bang korten. Och Ts använder ett Asus kort. Men det är inte svårt att fixa med såna kommandon

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Avstängd

Efter när jag är klar med detta projekt kommer det komma en till som är ................... Avslöjas officiellt den 25 januari.

Permalänk
Medlem

Finns det någon möjlighet att få en hint om off och on kommandot?

Permalänk
Skrivet av Alle22:

Vad köpte du knappen?

Genialt!

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HElephant:

Vad köpte du knappen?

Genialt!

Tack så mycket! Köpte startknappen hos kjell & company.

Permalänk

Om man tänker kvalitén på röst kommandon som t.ex gamla Ericsson mobilerna hade (Du-"Ring hem" Mobilen-"Ringer Johan") så skulle det vara ganska kul om man sitter och gibbar WoW eller dylikt så stänger datorn helt plötsligt av sig när man sitter och snackar:P

Visa signatur

Case: Cooler Master HAF-X | Motherboard: Asus Rampage IV Extreme | SSD 1: Corsair Force GT 120gb | SSD 2: Crucial M4 512gb | HDD 1: Western Digital 500gb | HDD 2: Western Digital Caviar Green 2tb | CPU: Intel i7 3930k @ 4,7ghz | RAM: 32gb Corsair Vengeance 2133Mhz | GPU: Gigabyte GTX980 Ti G1 Gaming | PSU: Corsair 1200i Digital

Permalänk
Skrivet av Alle22:

Tack så mycket! Köpte startknappen hos kjell & company.

Skulle du kunna länka? ^^

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mikael912:

Om man tänker kvalitén på röst kommandon som t.ex gamla Ericsson mobilerna hade (Du-"Ring hem" Mobilen-"Ringer Johan") så skulle det vara ganska kul om man sitter och gibbar WoW eller dylikt så stänger datorn helt plötsligt av sig när man sitter och snackar:P

Enligt mina gubbar så ska det finnas ett lås som stänger av kommandos vid samtal online. Gubbarna håller på jobba otroligt hårt med kommandon vilket är ett stort + för mig.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HElephant:

Skulle du kunna länka? ^^

inga problem: http://www.kjell.com/sortiment/el/elektronik/elektromekanik/s...

Permalänk
Medlem

Fränt :P. Jag skulle vilja att min dator talade om tiden för mig när jag loggade in haha.

Skulle vilja ha något i stil med.

Hello Gordon Freeman(precis vid start) sen direkt efter.
The time is now .. ..
(bara för att jag är HL nörd :$)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av adfi:

Fränt :P. Jag skulle vilja att min dator talade om tiden för mig när jag loggade in haha.

Skulle vilja ha något i stil med.

Hello Gordon Freeman(precis vid start) sen direkt efter.
The time is now .. ..
(bara för att jag är HL nörd :$)

Tack!

Jaa det kan ju gå

Permalänk
Avstängd

Det är ett par justeringar som ska göras t.ex. att jag kommer att köra in en till reservoar (reservoar combo) där man kan lätt fylla på utan problem. För jag har ju limmat ihop toppen av taket och då kan man ju inte göra något åt saken och därför kommer jag köra in combo reservoaren.

Permalänk

Vad händer här? Går det framåt ??

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4. CPU:Intel Core i5 3570K @ 3,6 Ghz Moderkort: Z77 Asrock Extreme 4 GPU: XFX 6870. PSU: OCZ 600w 80+ Bronze HDD: Seagate 1TB RAM: Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE LP
CPU Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO

Permalänk
Avstängd
Skrivet av willehawk:

Vad händer här? Går det framåt ??

Denna var helt klar, håller på ett nytt men dock mycket långsamt.

pga studier så är det kallt men värms upp snart