Permalänk

Den har arbetsdagen går alldeles för jävla långsamt. VILL HEM O SPELA!

Visa signatur

Asus ROG Strix B550-F Gaming WIFI, AMD Ryzen 7 5700x, MSI Ventus 3080 OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Har du max på PhysX då?

Nej förlåt fel av mig, allt är på max förutom PhysX som är på low ^^

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av n_sandstrom:

Intel 2600k, så det borde inte vara några problem där. Visserligen är grafikkortet helt oklockat, kanske dags att ge sig på sådant.
Körde inte med nån räkanre på heller, men det var märkbart att frameraten dropade lite ibland, framförallt i intensiva strider, och vid stora landskapsvyer.

Kör du med PhysX på?

Om det är på som standard, ja. I spelet har jag dock physx på low, har inte pillat så mycket på inställningarna ännu då det kändes som de flöt på Föredrar öve lite högre fps än ögongodis då jag har en 120hz skärm.

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Skrivet av WoXeR123:

Om det är på som standard, ja. I spelet har jag dock physx på low, har inte pillat så mycket på inställningarna ännu då det kändes som de flöt på Föredrar öve lite högre fps än ögongodis då jag har en 120hz skärm.

Personligen skulle jag säga att PhysX är värt lite lägre FPS, dock vet jag inte hur stor skillnaden mellan low och high är

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Hur gick det med förbokningserbjudandet från Greenmangaming? Var det något som gick att aktivera eller löste det sig själv?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Kör allt på högsta förutom PhysX som ligger på medium Stadigt 60FPS hela tiden.

Permalänk
Medlem

Skulle beställa spelet från GreenManGaming nu då jag blev så besviken på Spelbutiken som inte skickade ut spelet i tid, men det verkar ha fastnat på "Hang on, we are processing your order..". Har varit så i 5 minuter nu, what to do?
Ni som skickade efter därifrån, blev det så för er också? Jag vågar inte trycka bakåt eller nåt.

Visa signatur

Vinnare gör inte annorlunda saker, vi gör saker annorlunda.

Permalänk
Medlem

Yo ! Kille här osm precis börjat lira Borderlands två.. Varvat ettan ett par gånger.. Så vet konceptet.. men adda mig på Skype så tar vi nåra rundor Generalportion12

Permalänk
Medlem

Om ni inte kan spela spelet av någon anledning så får ni gärna titta på min Playthrough på youtube! (Ljudet på min mic är dock lite dåligt). Logitech G930 på väg in dock!
Försöker lägga upp 2-3 klipp per dag, vardera 10-15 minuter.
http://www.youtube.com/watch?v=gEG5G27OHtc&feature=plcp

Feedback är alltid najs, dock så ska den vara konstruktiv.

Permalänk
Medlem

Kul spel, men fyfan vad dårligt inventoryt är.... byta vapen etc. riktigt dårligt är det! HATAR menyerna!

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro 16ACH6H: AMD Ryzen 7 5800H |16GB DDR4 @3200Mhz |GeForce RTX 3070 | NVMe: WD Blue 1TB + Samsung PM981 1TB | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Kanske bara jag som är dålig, men vet seriöst inte vad jag gör för fel. Är på lvl 6 och gör uppdrag för lvl5 , där jag ska skjuta nå jävla isbjörnar. Får rådäng. Kör Zer0 och börjar med att snipar lite på dem och sedan peppra på med kulsprutan när de kommer fram.. Försöker röra mig så mycket som möjligt, men nej.. de tar mig hela tiden.

Har lvl-5 vapen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dajms:

Kanske bara jag som är dålig, men vet seriöst inte vad jag gör för fel. Är på lvl 6 och gör uppdrag för lvl5 , där jag ska skjuta nå jävla isbjörnar. Får rådäng. Kör Zer0 och börjar med att snipar lite på dem och sedan peppra på med kulsprutan när de kommer fram.. Försöker röra mig så mycket som möjligt, men nej.. de tar mig hela tiden.

Har lvl-5 vapen.

Försök att slå med meele(V) och använd din skill från ditt skill tree.(F) Sikta på huvudet också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Hur gick det med förbokningserbjudandet från Greenmangaming? Var det något som gick att aktivera eller löste det sig själv?

Premiere Club? Det aktiverades automatiskt.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk

Ser riktigt fint ut! 1an va helt underbar, hoppas på en förbättring.

*** Bortredigerat ***

Modedit: På Sweclockers diskuterar vi inte piratkopiering av spel.

§7 i reglerna
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Personligen skulle jag säga att PhysX är värt lite lägre FPS, dock vet jag inte hur stor skillnaden mellan low och high är

Jag kör på dubbla Radeon 6970 och jag kan välja physx. Så verkar som om den kör på CPU.

Allt maxat i spelet i 5760x1080 och spelet flyter på smidigt utav bara helvete!

Första gången på länge jag verkligen känner att vi PC spelare får lite kärlek. Optimerat för Eyefinity / Nvidia surround och stöd för krysseld / sli out of the box. Det får mig att må bra! Nu hoppas jag bara spelet är bra! 2K är nu helt klart min favorit bland utvecklare!

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Skrivet av Pimpim666:

Jag kör på dubbla Radeon 6970 och jag kan välja physx. Så verkar som om den kör på CPU.

Allt maxat i spelet i 5760x1080 och spelet flyter på smidigt utav bara helvete!

Första gången på länge jag verkligen känner att vi PC spelare får lite kärlek. Optimerat för Eyefinity / Nvidia surround och stöd för krysseld / sli out of the box. Det får mig att må bra! Nu hoppas jag bara spelet är bra! 2K är nu helt klart min favorit bland utvecklare!

Verkligen, och att de har en integrerad FPS limiter med så många olika valmöjligheter är ju underbart

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Underbart spel, dom har verkligen lyckats med det. Men inventory-systemet är helkasst!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Jag kör på dubbla Radeon 6970 och jag kan välja physx. Så verkar som om den kör på CPU.

Allt maxat i spelet i 5760x1080 och spelet flyter på smidigt utav bara helvete!

Första gången på länge jag verkligen känner att vi PC spelare får lite kärlek. Optimerat för Eyefinity / Nvidia surround och stöd för krysseld / sli out of the box. Det får mig att må bra! Nu hoppas jag bara spelet är bra! 2K är nu helt klart min favorit bland utvecklare!

Hur är UIn i 5760x1080? Funderar på om det är värt att koppla in tredje skärmen

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Hur är UIn i 5760x1080? Funderar på om det är värt att koppla in tredje skärmen

Anpassat för 3 skärmar.
UIt är i mittenskärmen.

Fan så sugen på spela men måste vänta tills min kompis kommer från jobbet. Sen blir det köra stenhårt!

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Fråga, sensen är för hög och kan inte sänka lägre i spelet, finns det nån text fil man kan ändra i för att sänka?
Rör sig ju för snabbt även på lägsta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shrudder:

Premiere Club? Det aktiverades automatiskt.

Aha, tackar!

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Anpassat för 3 skärmar.
UIt är i mittenskärmen.

Fan så sugen på spela men måste vänta tills min kompis kommer från jobbet. Sen blir det köra stenhårt!

Med gud så trevligt! Då blir det till att koppla in tredje skärmen!

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

har kört igenom ettan både två och tre gånger, när jag startade tvåan fick ju luta mig tillbaka i stolen för att ta in allt!! är på level 12 nu och resan dit har varit helt underbar!

Älskar verkligen allt med spelet, allt är "förfinat" från ettan, bättre grafik, bättre flyt, skönare vapen OCH SAMMA HUMOR!!!

exempel på humorn är att jag hittade en skylt på ett utedass där det stod nått i stil med: Only shiting, NO FAPPING!

Permalänk
Medlem

Bara för mig Co op inte fungerar?? Blir time out varje gång...

Permalänk
Medlem
Skrivet av NorteX:

Bara för mig Co op inte fungerar?? Blir time out varje gång...

fungerar ypperligt för mig:P bara kört Lan dock, men första gången så fick vi vänta i 2-3 min sen såg vi varann:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Underbart spel, dom har verkligen lyckats med det. Men inventory-systemet är helkasst!

inventoryt suger rejält, INNAN man kommer in i det, nu gillar ja det skarpt:)

Permalänk
Skrivet av markus9090:

inventoryt suger rejält, INNAN man kommer in i det, nu gillar ja det skarpt:)

Håller med, första timmarna var det rätt jobbigt, nu tycker jag det är riktigt trevligt, tar lite tid att komma in i bara

Håller också med om att 2an är riktigt riktigt bra, tycker dock det är lite synd att de tagit bort weapon proficiency, visst, de skaffade Badass ranks istället, som också är väldigt trevligt, men tycker de borde haft både och

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

Nån som vill lira? siren lvl 9 atm. (kan börja om )
Adda skype : Ragnarok.92 (Säg att ni är ifrån sweclockers)

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wulf92:

Nån som vill lira? siren lvl 9 atm. (kan börja om )
Adda skype : Ragnarok.92 (Säg att ni är ifrån sweclockers)

Varför inte starta en swec borderlands 2 grupp. så kan man samlas där och spela med folk i samma lvl?

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devil May Cry:

Varför inte starta en swec borderlands 2 grupp. så kan man samlas där och spela med folk i samma lvl?

skapa en grupp? vart?

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka ;)