Deus Ex: Human Revolution - Steam-REA

Permalänk
Medlem

Deus Ex: Human Revolution - Steam-REA

Tjena SweClockare!

Jag såg att senaste Deus Ex har en saftig 66% rea på steam i helgen, och undrar vad folk har tyckt om det spelet... Bra?

Undrar också vad folk tycker om PC-kontrollerna i spelet? Ska jag koppla in Xbox-dosan eller lira med det vanliga PC-kittet?

Visa signatur

Case: Hyte Y40 MoBo: Gigabyte Z790 Aorus Elite AX CPU: Intel Core i7 13700k Cooler: Arctic Liquid Freezer II 280mm GFX: Asus GTX 4070 Super Dual OC RAM: 64 GB Corsair Vengeance 6000 MHz SSD: WD Black SN850X 1 TB PSU: be quiet! Pure Power 12 M - ATX 3.0 - 850W Monitor: LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Medlem

http://www.greenmangaming.co.uk/games/rpgs/deus-ex-human-revo...

Spelet kostar ca 85:- om du köper det från GMG. Koden som du får med aktiverar du på Steam.

Permalänk

79kr i fyndlådan på rusta.. Köpte två, men någon köpte dom från mig för 0kr.. Inbrottsäkra volvo existerar inte.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Svj0hn:

Tjena SweClockare!

Jag såg att senaste Deus Ex har en saftig 66% rea på steam i helgen, och undrar vad folk har tyckt om det spelet... Bra?

Undrar också vad folk tycker om PC-kontrollerna i spelet? Ska jag koppla in Xbox-dosan eller lira med det vanliga PC-kittet?

Har inga problem med PC-kontrollerna, mer själva spelet.... Tröttnade på det idiotiska "hacking mode" men många gillar ju spelet så det är väl mig som det är fel på

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svj0hn:

Tjena SweClockare!

Jag såg att senaste Deus Ex har en saftig 66% rea på steam i helgen, och undrar vad folk har tyckt om det spelet... Bra?

Undrar också vad folk tycker om PC-kontrollerna i spelet? Ska jag koppla in Xbox-dosan eller lira med det vanliga PC-kittet?

Ett utav mina favoritspel. Jag brukar ha svårt för SP-games och tycker att de blir så tråkiga med tiden, men fick aldrig den känslan av Deus Ex : HR. Tycker att du bör köpa det och svepas med i storyn, du kommer inte bli besviken!

Permalänk
Inaktiv

Hur kommer det sig att detta, enligt mig, toppenspel redan reas ut överallt?

Permalänk
Medlem

Jag varnar dig bara.. Små robotarna som förföljer dig är sjukt läskiga..

Mycket bra spel!

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Har inga problem med PC-kontrollerna, mer själva spelet.... Tröttnade på det idiotiska "hacking mode" men många gillar ju spelet så det är väl mig som det är fel på

Det är ju det som gör Deus Ex till just Deus Ex - inget hacking, inget Deus Ex

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.