Älskar att spela men .....

Permalänk

Lirade nyss.. en kille som döda mig 7gånger, och jag döda han 1 gång... Spammade ett helt jävla pistol magg på han, när han hade dödat mig hade han 52% hp kvar.. Händer FLERA gånger.. Blev så sjukt djävulskt sur så nu skiter jag i det här jävla spelet rent ut sagt... Fukk this !

Visa signatur

These pretzels are making me THIRSTY

Permalänk
Medlem
Skrivet av TouchOfRed:

Jag är typ såhär, fast med BF3. haha ! Ni som inte har sett den, se den !

http://www.youtube.com/watch?v=cW_Lv0r-l4c

haha. Underbar video. 30 sekunder om familj och annat resten av tiden spenderades på att hylla ett spel. jäkla galning

Visa signatur

Ominous Doctrines Of The Perpetual Mystical Macrocosm

Permalänk
Medlem

Jag såg tidigare i tråden att någon tipsade om att man skulle strunta i sina stats. För mig är det tvärt om. Börjar komma upp i ålder då karriär och familjeliv tar sin lilla tid men vid de få tillfällen jag faktiskt spelar så brukar jag hålla stenhård koll på mina stats. Detta är ett sätt för mig att behålla skärpan och fokusera på vad som fungerar. När det fungerar brukar jag ha som roligast.

Visa signatur

Corsair Graphite 600T | Intel core 2 Quad Q9550 | EVGA Geforce GTX 580 SC | Gigabyte GA-EP45-DS4 | 8GB RAM | SSD Kingston V-series 128GB | HDD 2TB | Corsair TX750W

Permalänk
Medlem

Du borde börja med SC2 <(^^,)>

Visa signatur

GPU: GTX 570. CPU: Intel Core i5 2500K 3,3GHz. Mobo: MSI P67A-C45 REV B3. Nätaggregat: Corsair TX 650W V2 80+ Bronze. Ram: G.Skill 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz.
Tillbehör: T-bord: SteelSeries 6G v2 Gaming Keyboard. Skärm: Dell UltraSharp 23'' U2311H IPS. Mus: Logitech G500. OS: Windows 7. Chassi: R3. Headset: SteelSeries Siberia V2 Orange. Min Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Woxocs?feature=mhee

Permalänk

Går det att sälja BF3 kontot?

Visa signatur

These pretzels are making me THIRSTY

Permalänk
Medlem
Skrivet av TouchOfRed:

Går det att sälja BF3 kontot?

ja, klart det går släng upp en annons bara men du får inte så mkt för det, 100-150kr max

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk

Kan nån förklarar vad jag gör för fucking fel?
Ett par exempel.. Om jag kör tank, kommer en engineer. Han skjuter ner min tank på 3 rpg/smaw. Och jag kan varken se vart han är på kartan eller nån annanstans.. Ska jag ge mig på en tank, han ser mig DIREKT och skjuter mig. ALLTID, VARENDA J*VLA GÅNG...
Kör jag helikopter, blir lockad direkt och dör. Även om jag använder flares och försöker flyga bakom byggnader. Det händer oxå varenda fucking gång. Om jag ska skjuta ner en helikopter med Anti Air, vad händer? Jo han dödar mig såklart. Kan inte göra ett endaste skit mot han. Ska jag locka på honom, tar han flares och jag kan inte skjuta honom, ändrar direkt till det andra vapnet på AA, verkligen köttar honom, men han dödar mig ändå. Och om jag drar ir smoke eller nåt, han dödar mig ändå.

Då ändrar jag till Stinger eller vad fan skiten heter, men då dör jag av en Tank. Ändrar till RPG innan jag spawnar.. Tanken är borta och jag dör av en helikopter. Ändrar till stinger skiten igen, tanken är där igen.. osv osv osv osv osv...

Vad jag för jävla fel? Jag börjar bli riktigt j*vla frustrerad på det här äckliga spelet nu alltså, helt satans sjukt är vad det är.
Har varit när många gånger att slå sönder både dator, och skärmar runt omkring mig..

Mitt självförtroende blir knappast bättre heller, visserligen har jag inte bra annars heller, men detta sänker det till botten.
Har inte en enda jävla sak jag är bra på.. Eller kanske en, svetsa rör är jag bra på..

Visst, det är bara ett fucking spel osv osv osv. Men man spelar ju för att ha kul, och för att döda dom. Jag har varken kul, eller dödar nån.. Finns en anledning till att jag har 26% quits...

Visa signatur

These pretzels are making me THIRSTY

Permalänk
Inaktiv

General tips: Skaffa 120hz så garanterar jag dig att du kommer gå + i KD. Hade glömt att ja satt på 120 skärm och körde då i 60hz. Sen när jag ändra så blev de en jävla massa kills kan jag berätta. De kändes inte som att man laggade längre om du vet vad jag menar. Men angående de där skulle jag försöka spela med kompisar som alla sagt. Om inte så försök att campa mer.

Infanteri:(rush) Flanka flanka och flanka. Gå längst ut på jävla mapen. Sen försöker du komma bakom deras frontlinje. Sätt upp en radio beacon och sen lägger du en motion sensor. Lägg dig och campa och döda, ofailbart. Spraya inte med magget, kör burst.

Fordon:Vänta och försök rör dig där du har backup från andra, även om det bara är infanteri. Smyg fram och skjut när du ser någon, backa snabbt bak och repeat. Om du får en duktig helikopterförare på dig är de oftast kört om du inte får in något turskott eller lyckas peppra ner han.

Självförtroendet: Skrik eller gör något när du gjort något bra. Oftast lägger man bara märket till de gånger man gör saker dåligt, vilket faktiskt påverkar dig negativt. Man gör mycket fel i spel och då måste man faktiskt lära sig att skita de, det är bara ett spel.

Permalänk

Det bästa tipset för när det kan gå dåligt: Gör INTE det du förväntas göra, gör något drasktist! (felstavat?)
Vad det nu kan vara är upp till dig att beestämma, men försök att hålla uppe tålamodet så gott det går, och om man blir arg på någon och vill döda den personen mer och mer, kommer det resultera i att du blir dödad mer och mer. Fokusera istället på att ta det lugnt, avancera inte så snabbt och ta det lugnt efter varje kill du får.
Vad jag menar med drasktist är väll kanske om du håller på att bli jagad av en snubbe och du springer runt ett hörn, gör det han då förväntar sig att du inte ska, t.ex vända dig om och hoppa ut framför honom eller vänd dig om och lägg dig ner!

Det är väl de bästa tips jag kan ge dig, och om det går dåligt, byt server! GLHF.