Open beta nu i helgen! 20-23 April

Permalänk
Avstängd

Open beta nu i helgen! 20-23 April

Läs mer här,
*SPAM*

Faan va nice!
------------

Läs mer: http://eu.battle.net/d3/en/blog/4105609/Diablo_III_Open_Beta_...

/moderator

Permalänk
Medlem

Hur?

Visa signatur

5600X | ROG STRIX X570-F | 4x8Gb Crucial 3600 CL16 | Sapphire Vega56 + Morpheus II | WD Black SN850 1TB | CM Silent Pro Gold 700w

Permalänk
Medlem

Var får man Beta Client?

Visa signatur

Om jag skitet pengar, hade jag suttet och krystat i just denna stund.
Asus P8Z68-V || i7 2600K 3,4GHz @ 4,3GHz || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Samsung 830 128GB || Gigabyte GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB || Corsair RM850 850W || Fractal Design Define XL || Antec KÜHLER H2O 620 || Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk
Medlem

funkar inte alls .. Provade för 10 sekunder sen, "this account does not have diablo III beta attached etc etc"

Permalänk
Medlem

Stämmer detta?

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd

Ja, det stämmer, verifierat av många redan!

Permalänk
Medlem

funkar inte. Loggade in... inget nytt

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Man kunde logga in på en Starter Edition-version av spelet, dock e servern nere nu så tror dom håller på o fixa det. Känns inte som att det var helt menat att det skulle bli så

Permalänk
Medlem

Finns länkar till beta klient här:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=470701

Jag är på jobbet och kan inte testa, men har hört från många håll att det funkar. Kan vara en bugg och förmodligen fixat innan jag kommer hem

Visa signatur

Chassi: Fractal Design R4 | Moderkort: Asus Z97-A | Processor: Intel i7 4790k @ 4.0GHz | RAM: Crucial Ballistix Sport 2x4GB DDR3 1600mhz | Grafikkort: MSI GTX 970 Gaming 4GB | SSD: Crucial MX100 256GB | Nätagg: EVGA SuperNOVA 750 G2 | Kylning: CoolerMaster Hyper 212 Evo

Permalänk

jag har kämpat för att få betan ända sen dom drog igång med den och jag fick precis händerna på den och nu släpper dom öppen beta, helt otroligt.

Visa signatur

AMD Ryzen 3700X | ASUS Rog Strix X570-F | WD Black SN850 1TB | 32Gb | 3060Ti | Fractal Design Meshify C TG | Windows 11
LG 48GQ900 | Qpad 8K | Varmilo VA88M

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vind:

Man kunde logga in på en Starter Edition-version av spelet, dock e servern nere nu så tror dom håller på o fixa det. Känns inte som att det var helt menat att det skulle bli så

Kan mycket väl vara så, att något sket sig på Blizz och öppnade upp den ofrivilligt! Mycket möjligt att de kommer att täppa till detta inom kort.

Permalänk
Medlem

hmm tydligen inte nere längre.. så ja detta funkar just nu (dock ere Starter Edition o inte öppen beta)

Permalänk
Medlem

haha funkar ju nu fan

Permalänk
Medlem
Skrivet av BattleFielder:

Kan mycket väl vara så, att något sket sig på Blizz och öppnade upp den ofrivilligt! Mycket möjligt att de kommer att täppa till detta inom kort.

Joo kan tänka mig att det blir som WoW att man måste skaffa en Starter Edition-licens typ att kunna spela.. Men vem vet ^^

Permalänk
Medlem

Om man skulle gå tidigare från jobbet idag kanske.

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem

Åå, sitter på jobbet och med 7 mil hem är det inte direkt läge att börja gå hem utan måste vänta på nästa tåg. Hoppas det fungerar när jag kommer hem!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azodan:

Åå, sitter på jobbet och med 7 mil hem är det inte direkt läge att börja gå hem utan måste vänta på nästa tåg. Hoppas det fungerar när jag kommer hem!

Skickades från m.sweclockers.com

Jag menade att gå ifrån jobbet, som man vanligen uttrycker sig. Inte att gå hela vägen hem ;). Jag tar med tåget, dock bara 30 min hem. I vilket fall är vi två om att hoppas det funkar ikväll!

Visa signatur

"Anger dwells only in the bosom of fools."
- A. Einstein

Permalänk
Medlem

Funkade för mig imorse.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Medlem

Står att det är nere för maintaince för mig.

Permalänk
Medlem

Ändrat till American servers, efter några försök kommer man in. :D:D:D, sen verkar det vara svårt att starta ett spel med, connection problems hela tiden. Men man får väl ge det lite tid

Permalänk
Medlem

Fungerar det fortfarande? Håller på att uppdatera Mac-klienten för tillfället.

Permalänk
Medlem

Testade med mitt US account. Funkade så långt att de efterfrågade BattleTag som jag inte hade. Efter jag laggt till battletag så sa den att det var server underhåll...

Edit: Player has been disconnected (Error: 3005)

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Men antagligen är det någon form av bugg, för man hamnar i en typ av starter edition och inte betan som det verkar.

Permalänk
Medlem

Japp det verkar vara maintance nu.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Ser ut som att jag måste tanka en update först, ska se om det går
(Har redan beta på ett konto, ska testa det andra)

Edit: Player disconnected error 3005 och bnet is down for maintenance.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk

Installerar just nu!

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diablo_Lino:

jag har kämpat för att få betan ända sen dom drog igång med den och jag fick precis händerna på den och nu släpper dom öppen beta, helt otroligt.

Det är väl bra? de får ju mer feedback.

Permalänk
Medlem

Hehe, här sitter man och funderar på om man ska ta alla sina 10 "nyföddbarn-dagar" på raken eller dela upp dem.. tror jag tar alla om detta stämmer

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diablo_Lino:

jag har kämpat för att få betan ända sen dom drog igång med den och jag fick precis händerna på den och nu släpper dom öppen beta, helt otroligt.

Det är inte så konstigt alls. Den stängda betan har varit igång under en väldigt lång tid och det mesta fungerar faktiskt som det ska. Nu öppnar de upp betan för att stresstesta servrarna, det är ju nämligen mindre än en månad kvar till release.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 5800X3D Mobo: Gigabyte x570 UD SSD: PNY CS3030 M.2 NVMe 1TB, Samsung SSD EVO Basic 840 250GB Minne: Corsair Vengeance LPX Black 32GB (2x16GB) @ 3600MHz CPU Kylare: Noctua NH-D15S Chromax.Black Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4070 Ti 12 GB Gaming OC Nätagg: ASUS TUF Gaming 850w Chassi: Fractal Design North Svart/Glas Hörlurar: Philips Fidelio X3 DAC: Aune X1s Silver

Permalänk
Medlem

Aye.
Synd bara att den verkar ligga nere nu.
Måste försöka få alla achievements ifall de förs över till mitt CE sen.

Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör