Permalänk
Komplett.se

Webben börjar vakna till liv. Vi håller tummarna för att den orkar med.

Vi sitter och aktiverar alla rea-produkter manuellt nu. Så kampanjen kommer fyllas på konstant de närmaste timmarna.
Alla rea-produkter finner ni på samma sida som tidigare, dvs denna: https://www.komplett.se/k/kcf.aspx?id=11756

Vi kör som sagt rea på allt under hela torsdagen eller tills att det tar slut. Så att så många som möjligt ska ha en chans att fynda.

Nu kommer vi fokusera på att lägga upp alla rea-produkter på webben igen och sen går vi hem. Så det blir inga fler svar här eller på Facebook innan i morgon. Ha de fint och belasta inte ihjäl våra servrar under natten
//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Hur blir det med sista chansen-erbjudanden nu då?

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av foh668:

Hur vet man om det är felsatt pris? Hittar några saker som är sänkta över 1000-2000 kronor! Avbryter komplett bara beställningen då och pengarna åker tillbaka till mitt konto?

Vad är det du misstänker är fel? Vissa dyrare produkter har vi sänkt ordentligt. Ser du ett grafikkort som normalt kostar 3000kr och nu kostar 500kr så är det fel. Men en laptop som nomalt kostar 13000kr och som är prissänkt med 2000kr är rätt.

Skrivet av ODalis:

Hur blir det med sista chansen-erbjudanden nu då?

Sista chansen är ett axplock av erbjudanden från rean som vi kör igen sista timman. Men nu kör vi alla rea-varor fram till och med torsdag. Så du har till i morgon klockan 24:00 (Alltså: i dag + hela torsdagen) på dig. Det får väl ses som en "sista chans"
//Erik

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Alla erbjudandena kommer ju att ligga uppe till imorgon vid midnatt, så se det som att de har utökat sista chansen erbjudandena (både i mängd och tid) mot vad de brukar ha på sista chansen

Visa signatur

...

var fri

...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Vad är det du misstänker är fel? Vissa dyrare produkter har vi sänkt ordentligt. Ser du ett grafikkort som normalt kostar 3000kr och nu kostar 500kr så är det fel. Men en laptop som nomalt kostar 13000kr och som är prissänkt med 2000kr är rätt.

OBH Nordica Hercules var satt till 199:- och nu 1690:-. https://www.komplett.se/obh-nordica-creme-hercules-kksmaskin/... Priset justerat efter den försvann ur lager. Nåväl. Om det var så att mina pengar faktiskt drogs så är jag glad om jag bara får tillbaka pengarna. Tyckte som sagt det var väl generöst med 91%-ig rabatt men man vet ju aldrig.

Kanske kan hitta något annat att köpa.

Permalänk
Medlem

Verkar ju vara en hel del fel på REA sidan tandborstar 80% 299:- verkligt 20% och 1.190:- tänkte ju göra min tandläkare glad

Permalänk
Medlem

Köpte en köksassistent för 199... tidigare pris 2100.. lol?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av saturday_sun:

Köpte en köksassistent för 199... tidigare pris 2100.. lol?

Som sagt, fel pris. Uppenbarligen skulle det vara 1690. Men det var ett fruktansvärt bra pris i stunden. Närmast gratis.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av foh668:

Som sagt, fel pris. Uppenbarligen skulle det vara 1690. Men det var ett fruktansvärt bra pris i stunden. Närmast gratis.

Är det super rea så är det

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Är det super rea så är det

^
Hoppas de skickar de få folk han beställa (goodwill pga paj sida?)

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

fan skulle precis beställa personvågen för 199 (eller om det va 299) men de han precis korrigera priset när jag skulle betala

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaya:

Är det super rea så är det

Tänkte att det var ett lockerbjudande, man kan ju se sådant hos andra kedjor ibland. Men nu när priserna på rean har justerats så är omöjligt att det ens skulle vara något sådant erbjudande utan bara en riktigt olycklig felsättning. Annars har man backat minst 29000 på de 20 som verkade finnas i lager.

Inget riktigt värt att köpa i övrigt tyvärr. Priserna är för höga för att vara rea i min mening.

Permalänk
Medlem

Det blev en ''Mad Catz Pacific Aviator Flight Stick'' Riktigt bra pris på den, kan inte vänta tills jag får använda den i BF4!
https://www.komplett.se/mad-catz-pacific-aviator-flight-stick...

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marcsmen:

Det blev en ''Mad Catz Pacific Aviator Flight Stick'' Riktigt bra pris på den, kan inte vänta tills jag får använda den i BF4!
https://www.komplett.se/mad-catz-pacific-aviator-flight-stick...

Samma här till World of Tanks

Permalänk
Medlem
Skrivet av slusk:

Samma här till World of Tanks

Vet du möjligtvis hur man ställer in den?

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Marcsmen:

Det blev en ''Mad Catz Pacific Aviator Flight Stick'' Riktigt bra pris på den, kan inte vänta tills jag får använda den i BF4!
https://www.komplett.se/mad-catz-pacific-aviator-flight-stick...

Beställde precis en sån jag med

Permalänk
Medlem

Sitter och funderar på att köpa en Panasonic 42", synpunkter eller tankar angående skärmen?

Oavsett så kommer det bli en Flight Stick.

Permalänk
Skrivet av Simcon:

Sitter och funderar på att köpa en Panasonic 42", synpunkter eller tankar angående skärmen?

Oavsett så kommer det bli en Flight Stick.

Rätt svårt argumentera emot det priset

Permalänk
Medlem
Skrivet av TimMy2003:

Rätt svårt argumentera emot det priset

Jo, det är därför jag sitter här och funderar på om det ska bli ett impulsköp eller inte...

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Simcon:

Sitter och funderar på att köpa en Panasonic 42", synpunkter eller tankar angående skärmen?

Den har bara 2 HDMI - det är en nackdel för mig.
Köpte en plasma förra året med bara 2hdmi - har en hdmi switch inkopplad bara för att kunna ha boxee, dvd/bd och apple tv'n inkopplad..
Lite klent.
Tror den är ganska plastig, de funktionerna för det priset, även utan rabatten - något har de sparat in på, troligtvis byggkvaliteten, även om panelen må vara helt ok.

Skrivet av TimMy2003:

Rätt svårt argumentera emot det priset

Priset är mitt i prick...

Skrivet av Simcon:

Jo, det är därför jag sitter här och funderar på om det ska bli ett impulsköp eller inte...

Köp inte om du verkligen inte är ute och har letat efter en sådan här tv.
Det är inte topp-kvalitet, även om priset är på topp.

En helt ok 42"a till riktigt bra pris - men jag skulle aldrig använda en sådan här panel som primär tv.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

https://www.komplett.se/benq-24-3d-led-xl2411z/807104

Det kliar i fingrarna.

Hade köpt om jag hade kunnat motivera köpet. Har ingen plats för den och jag spelar nästan aldrig PC-spel ändå så det känns ju ganska ovärt ska erkännas, men åh, det priset, priset!

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Ninjaflipp:

https://www.komplett.se/benq-24-3d-led-xl2411z/807104

Det kliar i fingrarna.

Hade köpt om jag hade kunnat motivera köpet. Har ingen plats för den och jag spelar nästan aldrig PC-spel ändå så det känns ju ganska ovärt ska erkännas, men åh, det priset, priset!

Tycker faktiskt inte det priset är så oerhört bra för vad man får.
.. eller rättare sagt, man får en bra uppdateringsfrekvens - om man använder den.

Precis som dig så spelar jag sällan PC-spel och därför kommer den inte användas optimalt.
Xbox One / TV-spel i övrigt är min melodi och det lär dröja, om en någonsin, att de kommer få stöd för 60hz+

Känner du att du inte kommer använda - köp inte.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Köp inte om du verkligen inte är ute och har letat efter en sådan här tv.
Det är inte topp-kvalitet, även om priset är på topp.

En helt ok 42"a till riktigt bra pris - men jag skulle aldrig använda en sådan här panel som primär tv.

Funderat på att skaffa någon TV ett längre tag och ser väl ut som att jag kanske kommer flytta till lägenhet där jag faktiskt har plats till en TV... skulle väl dock endast koppla in den till en dator, så HDMI platserna är väl inte det mest kritiska, och använda för att titta på film/serier. Sedan ska det väl sägas att som student så är budgeten och priset en rätt kritisk faktor. Men impulsköp tenderar att vara en dålig idé, så tar nog och skjuter upp det...

Permalänk
Medlem

Bara för mig som det dyker upp samma produkter flera gånger? Tänkte först, jävlar vad massa produkter... men sen återkom flera produkter två gånger här och där. Oavsett, rätt mycket att fyna även om inget direkt tilltalade mig

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av Simcon:

Funderat på att skaffa någon TV ett längre tag och ser väl ut som att jag kanske kommer flytta till lägenhet där jag faktiskt har plats till en TV... skulle väl dock endast koppla in den till en dator, så HDMI platserna är väl inte det mest kritiska, och använda för att titta på film/serier. Sedan ska det väl sägas att som student så är budgeten och priset en rätt kritisk faktor. Men impulsköp tenderar att vara en dålig idé, så tar nog och skjuter upp det...

Vill börja med att säga: Det är ett riktigt bra pris.

Men det är nog fel att köpa den nu, då du antyder att du kanske kommer flytta - vart skall den vara under tiden?
Dessutom hade jag nog tänkt efter lite mer innan ett köp, man skall helst veta vart en tv skall vara i ett rum - hur långt man har till den både gällande bildyta och placering. Budget som student är kanske inte det roligaste, men då skall man nog vända på kronorna lite extra med.
Köp inte impuls bara för det är billigt - vänta hellre tills du vet hur framtiden ser ut och vad du faktiskt vill ha ungefär.

Fotnot; Jag köpte en 60" plasma 2013 q3 och ångrar det grovt... Men, det fanns EN i lager, riktigt fyndpris... men vadå - vill jag titta på den?, nää... använder hellre den gamla tv'n.

Skrivet av trickysaer:

Bara för mig som det dyker upp samma produkter flera gånger? Tänkte först, jävlar vad massa produkter... men sen återkom flera produkter två gånger här och där. Oavsett, rätt mycket att fyna även om inget direkt tilltalade mig

Hände mig med, men det verkar vara fixat nu - prova att refresha.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

BenQ skärmen ligger uppe 2 gånger

Permalänk
Medlem

Inte värst prisvärt 'egentligen' men jag hade ändå tänkt köpa det så jag blev glatt överraskad att den var sänkt några hundralappar på denna rean: 290X Vapor-X

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Panasonic 42"

Faktiskt extremt prisvärd om man vill se på film och lira lite spel

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Medlem

Nu blev jag besviken, ingen riktigt billig ~500 GB SSD

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bästa trådstarten någonsin.

Asus Zenbook UX430: 8550U, MX150, 16 GiB, 1 TB

Permalänk
Medlem

Är ute efter en ny billig skärm och undrar om ni har några åsikter om antingen denna Benq från kompletts rea https://www.komplett.se/benq-24-led-gw2450hm/806929#!tab:extra eller denna Acer från cdons sommarrea http://cdon.se/hemelektronik/acer/acer-ips-g246hylbd-24-p26870260. Någon som skulle kunna ge köpråd?