Har spel torka. Någon som kan rekommendera något?

Permalänk
Inaktiv

Värt att kolla in

Skrivet av MegaULF:

Nej...? Kan du utveckla vad du menar?

Ah, en erfaren och bildad gentleman till gamer är funnen.
Väl mött, min herre. Väl mött.

Väl mött!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Värt att kolla in

Väl mött!

Fast det är ju faktiskt inte "Min första ponny", din buse. (ALLA vet att ettan är bäst!)
Du kommer dock undan då det är från samma arnrika spelserie.

Visa signatur

The most ULF of them all.

Permalänk
Medlem

Jag började nyss spela Supreme Commander 2 då jag också har en speltorka. Väldigt kul spel! Dock så sägs det att ettan är betydligt bättre!

Inköpt då jag och en polare samtidigt införskaffade Napoleon:Total War(som för övrigt var aptråkigt) på ett 3 för 2 (200kr) erbjudande på Gamestop, det kostar alltså 99 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Haha var det så dåligt? xD
Jag beta testade det lite och tyckte det var helt okej (kom dock inte över lvl 15 )

Ruskigt dåligt, dåligt optimerat, dålig story.. allt, saknar faktiskt ord på hur dåligt jag tycker det spelet är men det hindrar inte dig från och slå till!

Mvh.

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk

Har du kört Minecraft? Annars är det ett måste!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MegaULF:

Fast det är ju faktiskt inte "Min första ponny", din buse. (ALLA vet att ettan är bäst!)
Du kommer dock undan då det är från samma arnrika spelserie.

Den tror jag att jag har här hemma också ;D

Permalänk
Medlem

Hade han spelat Fallout 3?

Finns ju "gratis".

Dold text
Visa signatur

Whales are nice!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

Den tror jag att jag har här hemma också ;D

Tror? Komigen nu. Sånt VET man!
Dessutom så skulle man förmodligen vara helt lost om man hoppade i serien utan att lirat ettan. All story och så menar jag. Så mycket som är svårt att förstå om man inte är med från början.

Minecraft, som nämndes tidigare, i Multi kan vara riktigt givande om man spelar med rätt person(/er).

Visa signatur

The most ULF of them all.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MegaULF:

Tror? Komigen nu. Sånt VET man!
Dessutom så skulle man förmodligen vara helt lost om man hoppade i serien utan att lirat ettan. All story och så menar jag. Så mycket som är svårt att förstå om man inte är med från början.

Minecraft, som nämndes tidigare, i Multi kan vara riktigt givande om man spelar med rätt person(/er).

Ska fan leta upp det och rama in det
Måste bevara den här skatten i gaming historien.

Minecraft har jag lirat en del med några polare. Dock så tröttnade alla (patch 1.2) och slutade spela. Så nu är det lite drygt att spela själv

Permalänk
Medlem

Payday: The Heist
Ett lattjo spel som man kan lira med sina kompisar. Ungefärsom Left 4 Dead fast man är rånare istället och skjuter en miljard poliser istället för zombies. Enkelt på medium, lite svårare på hard, helt omöjligt på hardcore (eller vad det heter)...

Finns ett visst levelsystem i det som gör att man låser upp vapen och tillbehör. Dock ett hyffsat linjärt levelsystem (som det visar sig att alla tydligen föredrar sen diablo 3-betan kom).

Permalänk
Medlem

Company of heroes + expansions. för singel + multiplayer.
Shogun totalwar + rise of sumari
eller enbart fall of samurai

Permalänk
Medlem

Amnesia.

Inte nytt, inte snyggast , inga vapen....otroligt läskigt.
Vågade tillslut bara lira så länge flickvännen också var uppe.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Amnesia eller Penumbra: Collection

Urhärliga spel!

Permalänk
Medlem

League of Nipples???

Visa signatur

"Att installera AMD-drivrutiner är lite som en Svensson-variant av rysk roulette.." //Kazuo

Permalänk
Skrivet av Morpiha:

Dom hade en del nice grejer men inga super bra priser
T.ex Modern Warfare 3 har man ju sett för 199kr i affärer

Dock så var man lite sugen på Star Wars: The Old Republic EA Origin Key + 30 days included + BONUS dock så tror jag att man måste köpa ett Game Card för att kunna aktivera det

Jag har spelat SWTOR sedan releasen Tycker fortfarande det är kul. Tror du kan lägga till ett kreditkort eller paypal och sedan ta bort det direkt för att få dina 30 dagas gratis speltid utan att behöva betala för en månad eller köpa ett gamecard. Om du vill så kan du få en 7 dagars trial utav mig.. Har 25 st hehe

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | EVGA RTX 3090 | Gigabyte x570 Aourus Master | 32gb G-Skill TridentZ Royal Silver | EVGA T2 850w | WD Black 2TB NVME | 2x Samsung EVO 850 1TB RAID 1 | Lian Li O11 Dynamic | Acer Predator x34
Custom Loop: 2x 360 EK Rad, EK Velocity Full Nickel, EK GPU Fullcover

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av felxi:

League of Nipples???

(League of Legends) ;D

Skrivet av Deathtrip2k:

Jag har spelat SWTOR sedan releasen Tycker fortfarande det är kul. Tror du kan lägga till ett kreditkort eller paypal och sedan ta bort det direkt för att få dina 30 dagas gratis speltid utan att behöva betala för en månad eller köpa ett gamecard. Om du vill så kan du få en 7 dagars trial utav mig.. Har 25 st hehe

Vore jätte trevligt om man kunde få en trial

Permalänk

The Elder Scrolls V Skyrim, Deus Ex Human Revolution två bra spel som du kan hitta för 300

Visa signatur

"War is peace. Freedom is slavery. Ignorance is strength."

Permalänk

The Witcher 1 och 2
Dead Space 1 och 2
Bioshock 1 och 2
Mass Effect 1, 2 och 3

Sen så har vi ju så klart Battlefield 3

Visa signatur

Bio & Ljud: Optoma HD67, B&W 805D, Dali Fazon Sat, Dali Lektor Sub, Denon AVR3313
Dator: CPU: i5 2500K@4.5 GHz GPU: 2x6950 2GB Mobo: Asus P8P67 RAM: 16GB HDD: Corsair Force 3 120GB + WD 1TB + WD 2TB Kylning: Thermalright Silver Arrow + 4st Noctua 120mm + 2st Noctua 140mm Skärm: Samsung SA23700d
Övrigt: Synology DS413j + WD Red 12TB, Playstation 3, Xbox 360, Nintendo Wii

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av saindrenan:

The Witcher 1 och 2
Dead Space 1 och 2
Bioshock 1 och 2
Mass Effect 1, 2 och 3

Sen så har vi ju så klart Battlefield 3

Nej tack. Gillar inte Battlefield 3.

Permalänk

Har du spelat Terraria?
Ungefär som Minecraft fast i 2D. Jag gillade inte Minecraft men blev helt fast vid detta även fast jag var tveksam till det innan. Köpte det för 30kr på rea och måste nog säga att de är ett av de spelen som gett mig mest valuta för pengarna.
Finns på Steam.

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av korreWorre:

Har du spelat Terraria?
Ungefär som Minecraft fast i 2D. Jag gillade inte Minecraft men blev helt fast vid detta även fast jag var tveksam till det innan. Köpte det för 30kr på rea och måste nog säga att de är ett av de spelen som gett mig mest valuta för pengarna.
Finns på Steam.

Yes, Terraria är definitivt ett värt alternativ! Skitkul, och rätt så svårt också när man startar hardmode!

Permalänk
Medlem

Vindictus EU, roliga fights, typ gratis instansierat mmo, kul som fan med kompisar tycker jag Instansgrinding med gear, men striderna är det som gör spelet awsome. Skit i youtube videos och prova själv istället. Blev sjukt positivt överraskad!

Permalänk
Medlem

Dustforce

Om inte annat så spela det för musiken.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av korreWorre:

Har du spelat Terraria?
Ungefär som Minecraft fast i 2D. Jag gillade inte Minecraft men blev helt fast vid detta även fast jag var tveksam till det innan. Köpte det för 30kr på rea och måste nog säga att de är ett av de spelen som gett mig mest valuta för pengarna.
Finns på Steam.

Terraria testade jag hemma hos en kompis. Tyckte det var jäkla kul då det var ett utmanande spel och fanns väldigt mycket att göra där. Dock så kunde jag inte köpa det då jag inte var 18 då och kunde därför inte handla online med kort. Mina kompisar däremot köpte det men slutade sen så jag har ingen att spela med om jag köper det nu

Skrivet av Kagamex:

Yes, Terraria är definitivt ett värt alternativ! Skitkul, och rätt så svårt också när man startar hardmode!

Det är så att allting försvinner om man dör? (endast 1 liv)

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Kagamex:

Yes, Terraria är definitivt ett värt alternativ! Skitkul, och rätt så svårt också när man startar hardmode!

En fråga till. Uppdateras Terraria ofta? Läggs det ofta till nytt content eller är det bara allmänt dött på den fronten?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morpiha:

En fråga till. Uppdateras Terraria ofta? Läggs det ofta till nytt content eller är det bara allmänt dött på den fronten?

Det är numera övergivet har jag för mig. Men rätta mig om jag har fel. Har aldrig spelat Terraria.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk

Alan wake klarade jag ut för en dag sedan tyckte spelet var skit grymt!

Visa signatur

CPU: Amd FX 8120 @ 4,55Ghz, RAM: Corsair Vengeance 32GB Röd,
Grafikkort: MSI TwinfrozrIII GTX 660, Kylare: Corsair H80i,
Chassi: Cooler master 430 Elite, PSU: Fractal designTesla R2 800W,
Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z 990FX,
Lagringsenheter: Samsung SSD 840 PRO-Series 128GB ,1TB Hitachi, 4st seagate barracuda

Permalänk
Medlem

Instämmer med Human Revolution! Brukar inte gilla den typen av spel men det är riktigt bra.

Kostar bara 70 kr just nu på http://www.gamefly.co.uk/Download-Deus-Ex-Human-Revolution-UK...

Du får en cd-key som du reggar på steam.

Permalänk
Medlem

gotham city impostors

fps att lira bara sådär. lite barnsligt men jävligt kul

Permalänk
Medlem

cs:go beta, om du lyckas få tag på nån key, eller portal 2, vet att man klarar det på ca. 6-7 timmar men grymt spel ändå