The Elder Scrolls Online

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mungo_skata:

Blir en tuff helg.. Eso beta, wildstar beta och thief release!

Har också några nycklar kvar.
NHNHH4L447J53JNGXEF4
YNLRFDCN97TMN5DTPA36
969KKDDMWTHFRJY7MHR3

Tack så mycket! Ska bli riktigt kul att testa! Jag tog koden i mitten "YNLRFDCN97TMN5DTPA36"

Visa signatur

CPU: 4770K | GPU: 2x EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 SLI | RAM: 16GB Kingston HyperX 1600MHz | PSU: EVGA Supernova G2 850W | Moderkort: Gigabyte Z87X-OC | SSD: Samsung 830 256GB & Samsung 850 Pro 512GB | HDD: 2TB | Chassi: NXZT H440 Black/Orange | CPU Kylning: Hydro H100i | Skärm: LG IPS277L 27"

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Blir en tuff helg.. Eso beta, wildstar beta och thief release!

Har också några nycklar kvar.
NHNHH4L447J53JNGXEF4
YNLRFDCN97TMN5DTPA36
969KKDDMWTHFRJY7MHR3

Vi har nästan samma data! lulz!

Wildstar kändes lite gammeldags tycker jag, som om att det släpps 5 år för sent eller nåt. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men hela interfacet, questarna, gameplayet - Man har liksom gjort det där förut. Lite synd då hela deras PR team och deras grafiker har ju gjort en häftig hemsida, kul filmer etc, men sen väl inne i spelet är det väldigt lite av humorn och den tuffa grafiska formen som lyser igenom.

Men men, visst blir det en tung helg med mycket spel. Jag är milimeter från att köpa Thief, men jag funderar på att vänta tills det blir billigare - Bara som ett litet straff att det släpptes före i NA än i EU - Funderade till och med ett tag på att "låna" det men sen kom jag på att jag är ju faktiskt rejält vuxen nu, så det blidde inget med det heller.

Ska spana lite Eyefinity reviews först, sen får jag bestämma mig.

Permalänk
Medlem

Nån som vill byta en Wildstar key mot en ESO key?

Edit: Har ESO vill ha Wildstar.

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Nån som vill byta en Wildstar key mot en ESO key?

Har du wildstar beta och vill ha ESO beta eller tvärtom ?

Hur som, jag fick ett mail om en extra ESO key som jag kan byta med nån mot en Wildstar key om nån har en sån över de inte vill ha kvar.

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Skrivet av mungo_skata:

Blir en tuff helg.. Eso beta, wildstar beta och thief release!

Har också några nycklar kvar.
NHNHH4L447J53JNGXEF4
YNLRFDCN97TMN5DTPA36
969KKDDMWTHFRJY7MHR3

Tack så mycket för koden har försökt få tag i en länge nu! Tog denna: 969KKDDMWTHFRJY7MHR3

Permalänk
Avstängd

Kul att nycklarna kom till användning.

Skrivet av Ernesto:

Vi har nästan samma data! lulz!

Wildstar kändes lite gammeldags tycker jag, som om att det släpps 5 år för sent eller nåt. Kan inte riktigt sätta fingret på det, men hela interfacet, questarna, gameplayet - Man har liksom gjort det där förut. Lite synd då hela deras PR team och deras grafiker har ju gjort en häftig hemsida, kul filmer etc, men sen väl inne i spelet är det väldigt lite av humorn och den tuffa grafiska formen som lyser igenom.

Men men, visst blir det en tung helg med mycket spel. Jag är milimeter från att köpa Thief, men jag funderar på att vänta tills det blir billigare - Bara som ett litet straff att det släpptes före i NA än i EU - Funderade till och med ett tag på att "låna" det men sen kom jag på att jag är ju faktiskt rejält vuxen nu, så det blidde inget med det heller.

Ska spana lite Eyefinity reviews först, sen får jag bestämma mig.

Bra data det där!

Ska ärligheten fram så lånade jag thief lite snabbt igår, kunde inte låta bli. Jag äger trots allt två exemplar av spelet som jag fick med grafikkorten, så jag tog mig friheten. Det kommer nog bli många timmars spelande, flöt på bra och verkade underhållande. Snyggt som attan är det också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orisons:

Nån som vill byta en Wildstar key mot en ESO key?

Edit: Har ESO vill ha Wildstar.

Vill också gärna byta faktiskt Inte för att jag vet om det är rätt tråd att skriva i menmen...

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Medlem
Skrivet av mungo_skata:

Blir en tuff helg.. Eso beta, wildstar beta och thief release!

Har också några nycklar kvar.
NHNHH4L447J53JNGXEF4
YNLRFDCN97TMN5DTPA36
969KKDDMWTHFRJY7MHR3

Tack så hemskt mycket, jag tog den sista, den översta! Nu är det bara att VÄNTA!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define C TG // PSU: EVGA SuperNOVA G2 650W // MB: Asus ROG Strix B450-F Gaming // CPU: AMD Ryzen 7 2700 // GPU: Asus RTX 3080 TUF // Minne: Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB // HDD: WD Green 2TB // SSD: Samsung 860 EVO 500gb x2 // Headset: Steelseries Arctis 7 // Mus: Glorious Model D// Keyboard: Steelseries M750 // Skärm: ViewSonic XG2402/Samsung G7 27" //

Permalänk
Skrivet av Matenrou:

Trodde först det var till någon beta som var öppen hela tiden, men fick också ett mail om betan i helgen. Förra gången kunde jag spela i typ 1 timme av hela helgen, hoppas på lite bättre resultat denna gång.

Där är en beta som är uppe hela tiden, men det är mycket färre folk som access till den. Helgerna som vi "vanliga" människor får invites till är stresstest för att pressa deras megaserver till max.

Problemen dom hade med login köer och långa loading-screens förra beta helgen visar att vi gjorde vårt jobb.

Visa signatur

i7 4770K @ 3,5Ghz | MSI Z87-S02 | 2 x Geforce GTX780 3Gb | 2 x 8Gb DDR3 1600Mhz | Samsung 840 Evo 500Gb SSD

i7 950 @ 3,06Ghz | MSI X58A-GD65 | 2 x Geforce GTX460 OC 1Gb | 3 x 2Gb DDR3 1333Mhz | Corsair Force Series 120Gb SSD

Permalänk

Jag fick en nyckel idag men kan inte logga in får "103 failed to obtain server connection information" felmeddelande vad beror det på?
Betan är inte öppen än?

Permalänk
Skrivet av bobcat031:

Jag fick en nyckel idag men kan inte logga in får "103 failed to obtain server connection information" felmeddelande vad beror det på?
Betan är inte öppen än?

Det är Torsdag idag

Visa signatur

/ Tidigare: Dr.Pez /
Stationär:- Lian Li o11 - Asus B450F Gaming II - Ryzen 9 3900X - Kingston HyperX 3200mhz 4x8GB - Corsair RM750x - RX 6900 XT - Custom Loop -
Bärbar: Dell Latitude 5290
Monitor: Acer X34 + Asus PB278Q Lurar: Sennheiser HD599

Permalänk
Medlem

Hur funkar det med veteran gear? När man skapar en ny karaktär så kan man sätta på för att visa veteran gear och varje -race- verkar ju ha olika utseenden på armorn.. Vill jag tex spela Imperial pga race bonus men gärna vill ha Nords veteran gear look skulle de alltså inte gå? Jag är låst till Imperials armor? Är allt endgame gear så?

Visa signatur

Chassi: R4 Black CPU: Core i7 3770k @ 4,5 GPU: 2x GTX 780 1150/1600 RAM: Corsair 16GB 1866Mhz Dominator
Mobo: Gigabyte Z77 UP7 SDD: Samsung 840 PRO 256GB PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold
CPU Kylare: H80I

Permalänk
Medlem

Kort fråga:

Varför finns det en debatt när det gäller EU vs NA? Finns det något på NA-servrarna som är bättre?

Permalänk
Medlem

Smeder kan göra utrustningar i olika utseenden, en del objekt kanske är unika men det bör gå få en riktigt bra Nord rustning end-game som Imperial.

Permalänk
Medlem

Sitter på 100mbit och laddar ner i 800KB/s :S

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem

En beta nyckel till ESO: 4KFWL9KCTK6Y7HKD7E9M
Ha det så kul

Visa signatur

AMD - Ryzen 5800x | ASRock - Pro4, X570M | G.Skill - Trident Z Neo 4x8GB | Powercolor RX 6700 XT Red Devil 12GB | WD BLACK SN750 NVMe M.2, 1 TB | Corsair - RM 750X Psu | Antec - P120 Crystal | 4x140mm | Cooler Master ML360R push/pull

Permalänk
Medlem

Har en extra... Byter ut ESO nyckel mot Wildstar nyckel

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur dags betan öppnar?

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hreidmar:

Smeder kan göra utrustningar i olika utseenden, en del objekt kanske är unika men det bör gå få en riktigt bra Nord rustning end-game som Imperial.

Som jag uppfattar det så kommer det bästa endgame gearet va från crafting, inte från instancer eller nåt sånt? Hur är det med pvp gear, skillnad på pve & pvp?

Läste det här:
http://www.justpushstart.com/2013/06/e3-2013-the-elder-scrolls-online-raids-endgame-content-and-pvp-detailed/

Visa signatur

Chassi: R4 Black CPU: Core i7 3770k @ 4,5 GPU: 2x GTX 780 1150/1600 RAM: Corsair 16GB 1866Mhz Dominator
Mobo: Gigabyte Z77 UP7 SDD: Samsung 840 PRO 256GB PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold
CPU Kylare: H80I

Permalänk
Medlem

ESO Nyckel: AYMLTX5DWEATDTXDYT5T

Ha så kul.

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Här är en till nyckel om någon inte hunnit hitta sig en ännu:

XFP5GWP7K3KTJXWGADRH

Permalänk
Medlem

Tackar

Visa signatur

Martha's Second Law of the Universe
The more things an item is designed to do, the less likely it is to do any of them very well .

Permalänk
Medlem

Har en ESO key jag kan tänka mig bytas mot en WildStar key. Hör av er via pm eller citera

Visa signatur

Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

En key till : NNP9XAYLPG3N39J4A7WG

Skriv om du tar den så folk inte sitter och testar i onödan.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Ja just, slänger in en nyckel i leken också.
Men som sagt säg till i tråden om ni tar den så andra vet.

N7NH736HKNDKHEFJ37PC

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daquis:

Hur funkar det med veteran gear? När man skapar en ny karaktär så kan man sätta på för att visa veteran gear och varje -race- verkar ju ha olika utseenden på armorn.. Vill jag tex spela Imperial pga race bonus men gärna vill ha Nords veteran gear look skulle de alltså inte gå? Jag är låst till Imperials armor? Är allt endgame gear så?

Det ända du behöver göra är att lära dig "Nords" crafting stil. Du kan lära dig alla rasers stil. Kanske inte Imperials, om du inte köpte imperial edition dock, inte helt säker där.

Visa signatur

Stuff

Permalänk

Har en extra nyckel till helgens Beta test.

N6J7WWDTFXJ6JNCMJAKL

Permalänk
Medlem

Bumpar tråden med min andra nyckel

N9HTA5DGF5MRRKLHHH4P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matenrou:

Trodde först det var till någon beta som var öppen hela tiden, men fick också ett mail om betan i helgen. Förra gången kunde jag spela i typ 1 timme av hela helgen, hoppas på lite bättre resultat denna gång.

Ja det är surt för mig med, är hos flickvännen på helgerna så min bästa gamingtime är på vardagar...och då är betan nere.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

skapa konto=ja
reedem code=ja
ladda ner klient=ja
kör klient=ja
de enda som händer är att :ZeniMax Online Studios Launcher: startar i aktivitetshanteraren
kan man inte ladda ner innan dom släpper betan ?
är ja dum ?
funkar detta för alla andra ?