Har ni fått erat D3 ännu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Själv är jag väldigt trött på posten just nu, Dustin gjorde sitt jobb och skickade spelet tidigt igår men fortfarande finns det inte ett spår av brevet verken hos mig eller postens utlämningsställen!

Jag fick NU ett SMS från posten att ett brev har skickats från Dustin och är på väg. Om det är Dustin som har knullat mig eller om det är posten som är sega är svårt att säga i nuläget. Hur som hälls så ser det just nu ut som om att jag blir utan Diablo även idag.....

Visa signatur

Det som flöt iland senast.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmOOthy:

Jag fick NU ett SMS från posten att ett brev har skickats från Dustin och är på väg...

Fick också notifiering i morse. Så inget spelande förrän fredag för min del. Lite dåligt av Dustin tycker jag faktiskt. En av de få gånger som jag bryr mig om paketet kommer "i tid" och så slarvar de bort det totalt. Dustin skyller säkert på posten, men det är inte posten jag har handlat av.

Permalänk

Fick två paket i brevlådan igår.
Hade tydligen en förhandsbokning från tidigt 2009 som jag hade glömt bort...

Visa signatur

| B550 | 5800X3D | 6800 XT |

Permalänk
Medlem

hmm, bara jag som inte har fått från webhallen än?

edit: beställde för ca 1 månad sen.

Permalänk
Medlem

Kontakta dom omgående nåt är ju galet fel för fan.. alla ska ju ha fått sina nu.. tur man bor nära dom så man inte ens behövde förboka och tramsa...

Permalänk
Medlem

Jag hoppas att jag får mitt från spelbutiken idag då jag inte fick det igår ... håller tummarna!!

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Kontakta dom omgående nåt är ju galet fel för fan.. alla ska ju ha fått sina nu.. tur man bor nära dom så man inte ens behövde förboka och tramsa...

kontaktade dom, dom svarade med att det var postens fel, vilket det mycket möjligt kan vara, men med tanke på att jag bor i norrland tycker jag ändå dom borde skicka det lite tidigare hit?

hur som hellst, beräknad ankomst ska vara kl 18.00 idag. då är jag på jobbet så kan inte hämta ut det förrens på torsdag *suck*

Permalänk

Jag har förhandsbokat de på två ställen CDON och Webhallen.

Fick de från CDON igår men de från Webhallen står fortfarande som under behandling som är lite skumt för har inte fått något mail där de står att du kan hämta boxen i butiken här i Malmö. Har kontakta dom ska se vad dom säger då.

Var inte så sugen på stå i kön under deras nattöppet. Föredrog hellre att spela direkt när dom öppnade realmen med Guest Pass

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk
Medlem
Skrivet av juggl3r:

kontaktade dom, dom svarade med att det var postens fel, vilket det mycket möjligt kan vara, men med tanke på att jag bor i norrland tycker jag ändå dom borde skicka det lite tidigare hit?

hur som hellst, beräknad ankomst ska vara kl 18.00 idag. då är jag på jobbet så kan inte hämta ut det förrens på torsdag *suck*

Tänk på att det är röd dag imorgon så du kommer inte få någon avi eller annan post för den delen. Köp spelet på vägen hem och skicka tillbaks spelet när det kommer.

Det här med att posten är långsam är ett stort problem för alla webbutiker på stora releaser som denna. Enligt Wehallen på twitter så hade de fått spelen den 10:e och den 11:e va tusentals spel packade och låg och vänta på att posten skulle plocka upp dem. Sen hur posten ska behöva mer än en helg + 2 vardagar på sig att leverera det är bara tragiskt. Varor skickade på en fredag bör komma fram på tisdagen efter!

Permalänk
Skrivet av Lofving:

Tänk på att det är röd dag imorgon så du kommer inte få någon avi eller annan post för den delen. Köp spelet på vägen hem och skicka tillbaks spelet när det kommer.

Det här med att posten är långsam är ett stort problem för alla webbutiker på stora releaser som denna. Enligt Wehallen på twitter så hade de fått spelen den 10:e och den 11:e va tusentals spel packade och låg och vänta på att posten skulle plocka upp dem. Sen hur posten ska behöva mer än en helg + 2 vardagar på sig att leverera det är bara tragiskt. Varor skickade på en fredag bör komma fram på tisdagen efter!

CDON skickade ju ut alla under måndagen. Trodde aldrig skulle få mitt igår. Fick hämta på Posten de var skickat med MyPack.

Men fick ingen bekräftelse som man brukar få i mailen med kolli id så jag fick fråga om de i deras kundtjänst igår.

Visa signatur

Spelburken: https://valid.x86.fr/q4jhbt

Livet är inte de dagar som har gått utan de dagar man minns.

Permalänk
Medlem

Kom in vid 22 igår, spelade till 3. Klarade ACT1 och är level 15

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Fick min Collectors Edition från webhallen igår precis som det var tänkt.

Kan tipsa om att för er som beställt från webhallen så söker man på sitt kolli id så ser man inget alls mer än att elektronisk förhandsinformation mottagits , men paketet kom fram iallafall.

Visa signatur

RYZEN 7-3700X ,ASUS Crosshair VI HERO ,G.skill Ripjaws V Black 3600MHz 32GB ,Noctua NH-D15-SE-AM4 ,Samsung 960 EVO NVMe M.2 SSD 250GB , ASUS Geforce RTX 3080ti TUF Gaming ,Fractal Design Define R5 , Corsair RM850x 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Harakiri:

Fick min Collectors Edition från webhallen igår precis som det var tänkt.

Kan tipsa om att för er som beställt från webhallen så söker man på sitt kolli id så ser man inget alls mer än att elektronisk förhandsinformation mottagits , men paketet kom fram iallafall.

hur hämtade du ut det då? man utan avi eller kod från sms dvs. eller hade du fått det?

Permalänk

Åkte just och hämtade min CE från Webhallen. Snackade med kundtjänst igår och då "lovade" dom att jag skulle ha det i handen igår.. Men men, är mer regel än undantag att det blir 1-2 dagar efter med CE. Nä nu ska jag sluta sura och spela istället

Permalänk
Medlem

Får nog fan mitt idag.! Om inte blir det självmordsbombning " göteborg " webhallens lager. XD

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)

Permalänk
Medlem

Mitt kom idag från Spelbutiken.
Visst, hade inte skadat om spelet kom i måndags eller igår, men äh, inte hela världen. Nu har jag ju spelet och kan spela hur mycket jag vill, när jag vill.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pnorberg:

Mitt kom idag från Spelbutiken.
Visst, hade inte skadat om spelet kom i måndags eller igår, men äh, inte hela världen. Nu har jag ju spelet och kan spela hur mycket jag vill, när jag vill.

Ja! Va skönt att göra att någon fick det därifrån idag! Fick inte heller mitt igår men hoppas de ligger innanför dörren när jag kommer hem från jobbet

Visa signatur

Console: Xbox Series X TV: Samsung Q70T 4K 120HZ Headset: Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lofving:

Tänk på att det är röd dag imorgon så du kommer inte få någon avi eller annan post för den delen. Köp spelet på vägen hem och skicka tillbaks spelet när det kommer.

Men lol, tyckte det var dåligt med post idag
spelat för mycket Diablo, ehm Kristihimmelfärdsdag?? någon som firar det eller

Kunde lika gärna stå Norges Nationaldag i almenackan... fira att Norge blivigt fritt från Sverige.. ??