Permalänk
Skrivet av Zpnk:

Nu får du bestämma dig. Ena dagen är du 16½ år gammal och i nästa nån dag från 18 och logistikchef... men ändå har du en skoldator. Dina påståenden går väldigt skilda vägar.

Är väl inget att skämmas för om du har täta föräldrar som pyntar en monsterdator åt dig... Klockren tonårslya, fint galleri och tokigt fina komponenter. Du får en fyra av mig för ungdomslyan, men en klockren femma för hårdvaran

tackar ! ja jag medger, var va lite borta när jag skrev det, han gjorde den målningen för 3 år sen när jag va 15, fyller 18 den 6 juni

Permalänk
Skrivet av slobodan87:

Word...låter lite myto i mina öron

men är du helt jävla pantad och tror att detta är google bilder eller photoshoppat elr vad? det är mitt

Permalänk
Medlem

snyggt!

Visa signatur

Spel och Biorum: Nzxt Switch 810 | Intel i7 3960X | Corsair Vengeance 32gb | Asus Rampage 4 Extreme | 3st 7970 Crossfire | 2st Samsung 840 250gb | Och vatten på allt | Win 7 Ultimate
Surfdator: E6600 @ 3,6ghz | Xms2 8500 2gb | Asus P5K-R | XFX 6970 | Win 7 Ultimate
Spel och Biorum

Permalänk
Skrivet av filippoh94:

men är du helt jävla pantad och tror att detta är google bilder eller photoshoppat elr vad? det är mitt

Tvivlar inte en sekund på att de är ditt. Men dina historier går inte riktigt ihop ommhur du fått pengar till allt. 18år och redan chefsposition men går också i skolan?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Skrivet av slobodan87:

Tvivlar inte en sekund på att de är ditt. Men dina historier går inte riktigt ihop ommhur du fått pengar till allt. 18år och redan chefsposition men går också i skolan?

ok, japp jobbar på vardagar också.

Permalänk
Skrivet av filippoh94:

ok, japp jobbar på vardagar också.

Och hur blev en 18 åring logistikchef? Vem fick du ligga med för stt få de jobbet?

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Medlem
Skrivet av slobodan87:

Och hur blev en 18 åring logistikchef? Vem fick du ligga med för stt få de jobbet?

Han ligger troligtvis med sin flickvän eftersom han skrev att han fick sina lakan av flickvännen, därför han låter dom vara kvar. Men i ett senare skede påpekar trådskaparen att han använder sin lya att "dra över" tjejer.

Hur han sedan blev logistikchef kan diskuteras, ändast trådskaparen kan informera oss om hur detta hände. Troligtvis någon släktings firma var han har fått jobb som "logistikchef". Arbetsuppgifterna i sig själva kan inte vara tidskrävande eller ha hårt pressade deadlines eftersom trådskaparen studerar också.

Men mysig "Dator studio"

Permalänk
Skrivet av o0ski:

Han ligger troligtvis med sin flickvän eftersom han skrev att han fick sina lakan av flickvännen, därför han låter dom vara kvar. Men i ett senare skede påpekar trådskaparen att han använder sin lya att "dra över" tjejer.

Hur han sedan blev logistikchef kan diskuteras, ändast trådskaparen kan informera oss om hur detta hände. Troligtvis någon släktings firma var han har fått jobb som "logistikchef". Arbetsuppgifterna i sig själva kan inte vara tidskrävande eller ha hårt pressade deadlines eftersom trådskaparen studerar också.

Men mysig "Dator studio"

Skulle tippa på något sånt jag med...

Visa signatur

Stationär: Chassi: InWin 805 Black PSU: EVGA Supernova 850W MoBo: ASUS Sabertooth Z170 S CPU: Intel i7-6700k Skylake GPU: ASUS GTX 1070 Strix SSD: Samsung 840 EVO 500gb Skärm: Dell UltraSharp U3415W
Server: HP DataVault X311 3TB
Mobil: Google Nexus 6p Laptop: Asus Zenbook UX301

Permalänk
Skrivet av o0ski:

Han ligger troligtvis med sin flickvän eftersom han skrev att han fick sina lakan av flickvännen, därför han låter dom vara kvar. Men i ett senare skede påpekar trådskaparen att han använder sin lya att "dra över" tjejer.

Hur han sedan blev logistikchef kan diskuteras, ändast trådskaparen kan informera oss om hur detta hände. Troligtvis någon släktings firma var han har fått jobb som "logistikchef". Arbetsuppgifterna i sig själva kan inte vara tidskrävande eller ha hårt pressade deadlines eftersom trådskaparen studerar också.

Men mysig "Dator studio"

la inte upp detta galleriet för att svara på personliga frågor men eftersom du så undrar så mycket kan jag väll förklara lite.. min flickvänn bor i USA och går på inglemoorhighschool på nån cheerleading linje. Hon har varit där i 1,5 år och kommer hem i slutet utav juni. Innan hon åkte kom vi överens att vi fick träffa andra eftersom jag bara kan flyga ner till henne i seattle en gång per år och då menas det med att vi också får ligga med andra för vårt förhållande skulle hålla när hon kom hem igen, hur jag blev logistikchef å andra sidan har du inget att göra med.. sköt ditt eget

Permalänk
Skrivet av slobodan87:

Och hur blev en 18 åring logistikchef? Vem fick du ligga med för stt få de jobbet?

u jelly? har gått den hårda vägen med skola och fått lära mig själv kombinerat med bra kontakter

Permalänk

Najs rum! Riktigt avundsjuk

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nivity:

Det jag tycker är roligt är alla skriver "PAPPA BETALAR?"
Varför ingen "mossan betalar"?

Finns faktiskt "mossor" som tjänar bra mycket mer än "pappor"

Lite väl stereotyp här.

De är fan så mycket färre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av filippoh94:

u jelly? har gått den hårda vägen med skola och fått lära mig själv kombinerat med bra kontakter

Haha, hårda vägen med skola.

Du är 18 och har antagligen precis tagit studenten, svårt att kalla det den hårda vägen.

Gissar, eller är snarare helt säker, på att du fått jobbet genom din far, de bra kontakter du nämner har du med all sannolikhet tillgång till efter som din far försett detta företag med IT lösningar eftersom han tillsammans med din mor driver ett handelsbolag som ägnar sig åt datorkonsultverksamhet och databehandling.

Permalänk
Skrivet av HelQ:

Haha, hårda vägen med skola.

Du är 18 och har antagligen precis tagit studenten, svårt att kalla det den hårda vägen.

Gissar, eller är snarare helt säker, på att du fått jobbet genom din far, de bra kontakter du nämner har du med all sannolikhet tillgång till efter som din far försett detta företag med IT lösningar eftersom han tillsammans med din mor driver ett handelsbolag som ägnar sig åt datorkonsultverksamhet och databehandling.

Nu är du allt ute o cyklar men visst kanske inte ska kalla det livets hårda skola men jag har lärt mig mycket själv. Ingen aning var du fick att mina föräldrar driver ett it bolag ifrån men det stämmer iallafall inte, och ja, som jag nämnt innan fick jag jobbet delvis med hjälp av min farsa.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av filippoh94:

la inte upp detta galleriet för att svara på personliga frågor men eftersom du så undrar så mycket kan jag väll förklara lite.. min flickvänn bor i USA och går på inglemoorhighschool på nån cheerleading linje. Hon har varit där i 1,5 år och kommer hem i slutet utav juni. Innan hon åkte kom vi överens att vi fick träffa andra eftersom jag bara kan flyga ner till henne i seattle en gång per år och då menas det med att vi också får ligga med andra för vårt förhållande skulle hålla när hon kom hem igen, hur jag blev logistikchef å andra sidan har du inget att göra med.. sköt ditt eget

Haha, varför berättar du att du och din flickvän har distansförhålland och hoppar i säng med andra när du tyckte att det var för personligt att berätta hur du fick ditt jobb?

Riktigt fin lya! Önskar jag hade mer pengar och ett eget hus så man fick lite mer frihet

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Kan inte se att du har lagt till något nytt, nästa gång du vill uppdatera kan du lägga bilderna längst ner så att man ser.

Logistikchef låter nog mer märkvärdigt än vad det är, har man ett litet lager är det nog inte märkvärdigare än något annat sommarjobb. Man tjänar väl bra men inte nödvändigtvis bättre än t.ex. säljare.

För övrigt fint, men det har jag nog kommenterat tidigare

Permalänk
Avstängd

måste bli fruktansvärt varmt där inne, köp en AC!

Permalänk
Medlem

Snygga högtalare, vad är det för några? Länk?

Permalänk
Medlem

Yay en alienware för 14 k nice

Permalänk
Medlem

Helt klart en av de snyggaste hörnorna på SweC.

Visa signatur

Oskar

Sällan inloggad, men citera så svarar jag inom några år.

Permalänk
Medlem

Jag försökte spana lite och missade säkert, men vad jag kunde se har du inget kylskåp?! Ingen iPad heller tror jag.

5/5

Visa signatur

Windows: [ NCASE M1 | i7 6700K 4C/8T | 16GB DDR4 | 1080Ti | 1.5TB SSD ]
macOS: [ Mac mini | i5 8500B 6C/6T | 16GB DDR4 | 256GB SSD ],
                        [ MBP 13" | i5 1038NG7 4C/8T | 16GB LPDDR4X | 512GB SSD ]
ESXi: [ Intel NUC | i7 10710U 6C/12T | 32GB DDR4 | 500GB SSD ]

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd

du kan du inte ge mig din alienware plz hjälp dom behövande

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adde The G:
Skrivet av Adde The G:

du kan du inte ge mig din alienware plz hjälp dom behövande

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk

jodå ipad har jag gillar bara inte lägga upp precis allting man har för att skryta.. kommer nog göra en uppdatering snart när jag fått mina 3 680 och lite annat kul

Permalänk

Din rika jävel! haha fint rum GZGZGZ

Visa signatur

Specs:Prolle - Intel i5 2500k @4.0ghz, Mobo - Gigabyte z68 ud3p, Ram - 8gb ddr3, Nätagg - Fractal design newton r2 1000w, Graffe - Gtx670 2gb

Permalänk
Medlem

Perfekt tonårslya. Dra hem brudar, polare och spela.

Man kan ju lungt säga att alla är avundsjuka till max, precis som jag!

Permalänk
Medlem

Har du larmat tekniklagret? Skulle vara jävligt synd om du fick oväntat besök.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk

haha ja lite de som va tanken me det, har uppdaterat mycket på sistonde nu faktist och kommer bilder snart! @rael0917
Ja man kanske inte ser det så tydligt på bilden men det är en securitas sticker på dörren, har även satt upp IP kameror i trädgården och i båda våra studios, men med tanke på att vi har 7 hundar så behövs det knappt, så inbrott hade varit väldigt otänktbart

Permalänk