Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Borderlands 2 möter Lejonkungen

Permalänk
Melding Plague

Borderlands 2 möter Lejonkungen

Dagens mer myshumoristiska inslag kommer från utvecklaren Gearbox, och handlar om senaste trailern för kommande Borderlands 2. Här samsas det sedvanliga monsterjagandet med musik känd från Lejonkungen.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

invalid video O.o? bara mig?

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Laggzor:

invalid video O.o? bara mig?

Jag kan se den

"Här samsas det sedvanliga monsterjagandet med musik känd från Lejonkungen." Blir inte det rättighetsproblem?!

Visa signatur

I am no more human then you are, I see my reflection as I look at you

Permalänk
Inaktiv

Claptrap <3

Permalänk

w........t.....

Permalänk
Medlem

Mayhem är nog ett passande ord?

Visa signatur

Desktop: MSI MPG X570 GAMING PLUS, AMD Ryzen 9 5950X, Be Quiet Dark Rock Pro 4, 32GB G.Skill Trident Z RGB 3200,
ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 8GB GAMING, Samsung 970 EVO Plus 500GB
Notebook: Macbook Pro 14" M1 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Absurd:

Jag kan se den

"Här samsas det sedvanliga monsterjagandet med musik känd från Lejonkungen." Blir inte det rättighetsproblem?!

De har kanske frågat om lov/betalat?

Permalänk
Medlem

Man måste bara älska Claptrap. <3

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem

Tycker det var lite komiskt ändå! eller så är det bara jag som är för trött

Visa signatur

DATOR: | Intel i7 3820@4.2Ghz | Corsair H80i | AsRock X79 Extreme4-M | GTX 1070 | Corsair 16GB CL9 1600 mHz | Asus Xonar D2X | Samsung 830-SSD 128GB | FSP Aurum 750W 80+ Gold | SilverStone Temjin TJ08B-E | Seagate GoFlexPro 500GB(8 st).
Utrustning: | Corsair K90 Mekaniskt | Corsair M90 Mouse | Corsair Vengence 1500 Headset | Razer Carcharias Headset |.

Permalänk
Medlem

Nice att man äntligen har ett release datum, blir förmodligen ett garanterat köp, gillade första Borderlands starkt. Videon var också humoristisk

Permalänk

Åååh, längtar!

Permalänk
Medlem

*host* Musiken är INTE ursprungligen från Lejonkungen */host*

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laggzor:

invalid video O.o? bara mig?

Count 301?

Visa signatur

Underskatta inte Citera-funktionen

Permalänk
Medlem

Trötthumor! Hade jag kollat på detta mitt i natten hade jag dött av skratt!

Visa signatur

MAIN: Metis | Z97I-Plus | 4690K | MSI 970 Gaming | 16GB HyperX | 120GB SSD + 250GB SSD + 256GB M.2 + 1TB HDD | H60 V2 | SF600
HIDs: S27D590 60Hz 27" | Logitech G403 + Qck | K70 MX Brown | Beyerdynamic DT250 + Blue Yeti
HTPC: Rapsberry Pi2 + Raspberry Pi3
PHONE: Galaxy S8+

Permalänk
Skrivet av Gorian:

*host* Musiken är INTE ursprungligen från Lejonkungen */host*

står där inte heller i artikeln, det står känd från lejonkungen.

Permalänk
Medlem

Låter mer som En prins i New York låten som spelar i början av filmen. Kanske en inspirationslåt.

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Entusiast

Om grafiken i trailern är den som kommer vara i Borderlands 2 så är jag föga imponerad...Dock så har ju Borderlands en slags animerad grafik som ser väldigt unik ut och gameplayet är gött mos

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Gorian
*host* Musiken är INTE ursprungligen från Lejonkungen */host*

Skrivet av lanbonden:

står där inte heller i artikeln, det står känd från lejonkungen.

host host

Visa signatur

Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.

Permalänk
Medlem

Alltså, det här spelet är ju så vrickat på alla sätt och vis. Till att börja med så slaktar de fyra personerna inhemska djur som bor på planeten. Hade detta hänt här på jorden så hade det ju blivit ramaski! Sedan så är det ju regelrätta, inhumana avrättningar till både höger och vänster.

Vad i hela friden går spelet ut på? Slakta allt som rör sig? Detta är ju upprörande!

Jag vill såååå testa det!

Visa signatur

Vincent Gustafsson

Än en dag går solen upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

*host* Musiken är INTE ursprungligen från Lejonkungen */host*

"I en färsk trailer kombineras spelsekvenser och vilt skjutande med välkänd musik, vilket får mys- och humorfaktorn att skjuta i höjden. "The Lion Sleeps Tonight" (originaltitel "Mbube") är en sydafrikansk låt från 1939, som för många är mest känd genom animerade filmen Lejonkungen från 1994."

Permalänk
Medlem

Oh najs, hade glömt bort detta spel, 18september är ju inte så långt ifrån. Garanterat köp:D

Permalänk
Medlem

Hehe rätt skön

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Skrivet av Virre39:

Alltså, det här spelet är ju så vrickat på alla sätt och vis. Till att börja med så slaktar de fyra personerna inhemska djur som bor på planeten. Hade detta hänt här på jorden så hade det ju blivit ramaski! Sedan så är det ju regelrätta, inhumana avrättningar till både höger och vänster.

Vad i hela friden går spelet ut på? Slakta allt som rör sig? Detta är ju upprörande!

Jag vill såååå testa det!

Ja, de kommer undan för att det är tecknat ;D

Jag vet inte, men kul ska det bli att prova.

Visa signatur

Live now! Die later!

Permalänk
Medlem

Haha skön video

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem

blir ett köp denna gången

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Medlem

Ett av de spel jag verkligen ser fram emot, älskar Borderlands 1 och dess speciella grafik.
2.an ser ännu bättre ut, förväntningarna är höga minst sagt.

Permalänk

Åh vad jag längtar!

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, RTX 3070Ti

Permalänk
Medlem

Ett försök till att vara roliga, fail..

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem

Kan det bli mer klockrenare än såhär?

Visa signatur

Alea iacta est.
(mest för att det låter coolt)

Coola kids kan aldrig dö men för mig kan dom göra ett undantag.

Permalänk
Entusiast

Blev precis mer sugen på att skaffa tvåan. Jag gillade ettan för det var sådär lagom oseriös FPS. Tyvärr blev det för mycket med alla expansioner. Den där man bara körde bil och blev dödad av andra bilar hela tiden orkade jag inte med alls. Zombie Island var rätt ok men det blev för mycket zombies och jag var lite för hög level redan innan för att jag skulle uppskatta det ordentligt.

Fast drömmen hade nog varit om de slängde in lite vapen från Bulletstorm. Även om spelet gick på räls och hälften var press X not to die så hade de i alla fall ett par riktigt najs vapen. Skjuta kedjor med sprängladdningar på var sjukt kul. Gillade även att sparka ut folk från höga höjder eller in i elledningar.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24