Permalänk
Avstängd

Asus P8P67-M PRO REV B3 drivrutiner

Halloj! Satte precis en ny ssd i datorn min men kom snabbt på att jag inte hade med mig skivan med drivrutinerna till mitt moderkort så jag undrar om det går att hitta en.iso fil eller liknande som man kan bränna över på skiva och använda istället för jag kan inte få tag på skivan förrens om 1 vecka.

Tack så mycket// Errorlessmilk

Visa signatur

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M

Permalänk
Medlem

http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8P67M_PRO...

Ladda ner och lägg på usb minne eller på disk, skivor är typ så pre 2000.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nivity:

http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8P67M_PRO...

Ladda ner och lägg på usb minne eller på disk, skivor är typ så pre 2000.

Tack för svar! Men vilken av dem är det som innehåller allt? Från vad jag fattat det som så är det under "Utilites" som jag ska leta efter men vilken är det? "AI_Suite_V10114_WindowsXP_Vista_7" eller "Intel Management Engine Interface V7.0.0.1118 for Windows 32/64bit XP & 32/64bit Vista& 32/64bit 7"

Visa signatur

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Errorlessmilk:

Tack för svar! Men vilken av dem är det som innehåller allt? Från vad jag fattat det som så är det under "Utilites" som jag ska leta efter men vilken är det? "AI_Suite_V10114_WindowsXP_Vista_7" eller "Intel Management Engine Interface V7.0.0.1118 for Windows 32/64bit XP & 32/64bit Vista& 32/64bit 7"

------------------------------------------------

Hejsan

Det kan du inte göra tyvärr, du måste hämta filerna en i taget och sedan installera dem dessvärre, finns ingen iso som är klar för det om inte någon har gjort det privat dvs, asus tillhandahåller bara enskilda drivrutiner, plus att de som du har där är mycket nyare än de som finns på din skiva så det är ändå att föredra att använda dessa från hemsidan

Visa signatur

fanns inte plats för alla mina leksaker här:(

Permalänk
Medlem

Någon sådan finns inte nej, och det är bara bra För dom är så grymt outdated oftast.
Bara ladda ner dom drivers och ha på usb.
Inte direkt som det är svårare att installera dom så än från skivan som medföljer.

Finns också nästan alltid nyare drivers än vad som finns på asus sidor, om man går till tillverkarna ex realtek ljudkort, intel lan etc.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av godspeed:

------------------------------------------------

Hejsan

Det kan du inte göra tyvärr, du måste hämta filerna en i taget och sedan installera dem dessvärre, finns ingen iso som är klar för det om inte någon har gjort det privat dvs, asus tillhandahåller bara enskilda drivrutiner, plus att de som du har där är mycket nyare än de som finns på din skiva så det är ändå att föredra att använda dessa från hemsidan

Skrivet av Nivity:

Någon sådan finns inte nej, och det är bara bra För dom är så grymt outdated oftast.
Bara ladda ner dom drivers och ha på usb.
Inte direkt som det är svårare att installera dom så än från skivan som medföljer.

Finns också nästan alltid nyare drivers än vad som finns på asus sidor, om man går till tillverkarna ex realtek ljudkort, intel lan etc.

Okey! Tack så mycket för svaren

Visa signatur

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M