Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Teknikdemo visar nyheter i Cryengine 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Vulture:

Är du blind eller?

Tycker föregående Crysis har grym grafik (har denna med) men Crysis 3 verkar inte ha så mycket bättre tyvärr.
Trodde dom skulle göra ännu bättre... Och den slår inte BF3's grafik.

Skrivet av Mortac:

Spelet må vara snyggt, men synd bara att Crysis-spelens gameplay suger så fatalt.

Crysis har väldigt tråkig Singleplayer. Dom satsar mer på grafik än gameplay tyvärr.

Permalänk
Medlem

Lägger man typ 18 000 kronor på grafikkort kanske man kan få allt det där fina ögongodiset att flytta på är min känsla, dvs dubbla GTX 690 eller liknande...

Hoppas verkligen att det är bra optimerat för PC och inte blir en crappy portning från konsol till PC!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Skrivet av chainzaw:

Nu menar jag såklart inte alla spel, men Crysis är Crysis och jag tycker det ska vara en skrytprodukt och ha extrem grafik och vara ett spel som man mäter hur bra en dator är, som i första spelet

Ett företag som t.ex. Blizzard har extrema intäkter och är ett bra exempel på ett företag som endast kan släppa spel till PC, de skulle kunna tillverka ett PC spel som har grym grafik. Detta är bara vad jag tycker och vill Jag är väl medveten om att de inte kommer tjäna lika mycket pengar på det men allt handlar väll om det nu för tiden ._.

Utan pengar kan man inte göra mycket i denna värld. Så ja då företag kollar på att tjäna pengar först för att kunna ha kvar företaget och inte vilken platform dem ska köra på. Och det är EA som styr så förväntar du dig något extra ska du söka på annat håll

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Vulture:

Är du blind eller?

Jaha, just det, glömde att man inte får tycka olika.

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Medlem

Hade varit skoj om man kunde köra campaign i Co-Op!

Permalänk
Skrivet av krutovs:

Jaha, just det, glömde att man inte får tycka olika.

Ser inte någonstans att jag förnekat dig rätten att tycka som du gör.

Men du tycker fel.

Tycker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Vulture:

Ser inte någonstans att jag förnekat dig rätten att tycka som du gör.

Men du tycker fel.

Tycker jag.

Är du dum i huvudet?

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Skrivet av Sebastian R:

Ljussättningen ser betydligt bättre ut än BF3.

En sak stör mig det är att Crytek har lovat/ändrat sig jämt om det ska komma till Wii U, jag menar Wii U är betydligt kraftfullare än nuvarande konsoler hur kan då Crysis 3 vara lovad till PS3 och X360 fast Wii U är kraftfullare?

Gissning: För att motorn är en vidareutveckling av den tidigare som redan stödjer PS3 och 360, medan de inte har portat den till Wii U (än åtminstone).

Permalänk
Medlem

Hell Yeah! Förstår inte varför det är så många haters här jämt... "Keyboard Hate-Warriors Unite!" lr "Ung och vet allt, sett allt..?" Fan visa lite kärlek, sånt hade vi back in the day.

Nu ska vi se vilka som tar åt sig och gnäller.

Men snälla, jag ber, ge mig konstruktivt och intelligent gnällande om möjligt. Tack på förarm.
(Jag ska köpa Crysis 3)

Visa signatur

[CHASSI] |Fractal Design R4 Titanium Grey| [PSU] |OCZ ZX1250w 80PLUS Gold| [MOBO] |P9X79-Deluxe| [CPU] |SB-E ICi7 3820| [CPU COOLER] |Zalman CNPS12X| [RAM] |G.Skill 4x4096MB CL11 2133Mhz Ripjaws Gaming| [OS HDD] |OCZ Vertex-4 128GB| [GAME HDD's] |OCZ Vertex-4 2x256GB RAID-0| [STORAGE] |Seagate 2x3TB| [GFX] |MSI GTX 580| [MOUSE] |Razer Mamba| [KEYBOARD] |Razer BlackWidow Ultimate| [HEADSET] |Corsair Vengeance 2000 Wireless 7.1|

Permalänk
Medlem

Kan nog säga hej då till 5760x1080 i det här spelet iaf

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem
Visa signatur

CPU: i7 6700k @ 4.5 GHz ||GPU: EVGA GTX 1080 FTW ||PSU: EVGA 850W ||RAM: Crucial Ballistix Elite (8x2) ||MB:Asus z170 ||KYLNING: Custom cpu/gpu hardline tubing ||Lagring: EVO 850 1 TB - OCZ Agility 3 120 GB - WD blue 1 TB