Dota2 5v5 clan/scrim matcher på swec

Permalänk

Dota2 5v5 clan/scrim matcher på swec

Hej, jag och ett helt gäng polare lirar nästan varje dag en hel del dota 2. Men vi har börjat tröttna ganska mycket på att hela tiden möta pubs och försöker så ofta vi kan kör inhouse matcher eller mot andra hela 5manna/claner.
Så jag undrar om det finns lite folk här på Sweclockers som har ett gäng vänner/clan som skulle kunna tänka sig att spela mot oss regelbundet, si sådär ett par matcher varje vecka.

Vi vill självklart att möta folk som ligger på samma skillnivå som oss. I min kompiskrets är skicklighets nivån hyfsat ojämn men för att försöka sätta oss på en skala så ligger vi nog på mellan 5-6.5 / 10. så ungefär midskill

Om ni är intresserad av att spela ett par matcher får ni gärna kommentera/skicka ett pm men allra helst lägga till mig på steam.
Min steam: lampaniroven (inga otrevliga kommentarer om mitt namn tack, gjorde konto när jag var ca 12 år)

Även andra som letar efter folk att spela mot/med får också gärna använda denna tråd

Permalänk

lirar gärna lite 5v5/captains mode. Har dock ingen clan eller liknande

Permalänk
Skrivet av MrLaggyPants:

lirar gärna lite 5v5/captains mode. Har dock ingen clan eller liknande

Kanske skulle kunna försöka dra ihop ett gäng här i sweclockers och lira lite mot oss

Permalänk
Medlem

Jag och ett gäng kompisar spelar också en del tillsammans, vi kanske kan mötas/scrima lite någon gång

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem

Jag brukar oftast spela med fyra polare och dra lite CM ibland sådär, skulle vara intressant att möta er någon gång

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Drager:

Jag brukar oftast spela med fyra polare och dra lite CM ibland sådär, skulle vara intressant att möta er någon gång

Skrivet av tykoZ:

Jag och ett gäng kompisar spelar också en del tillsammans, vi kanske kan mötas/scrima lite någon gång

Gött, lägg gärna till mig på steam så kan vi försöka fixa ett par matcher någon gång här snart, steam: lampaniroven

Permalänk
Medlem

Någon som är på att köra lite 5v5 ikväll? runt 22 kanske? dvs mitt lag mot ditt.

Visa signatur

Dota 2!

Permalänk
Medlem

5-6.5 är low+ så nej tack men lycka till. Säg till när ni är uppe i mid+ high- så kan jag vara med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cjal:

5-6.5 är low+ så nej tack men lycka till. Säg till när ni är uppe i mid+ high- så kan jag vara med.

Du sitter och skämtar nu va?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fusiob:

Du sitter och skämtar nu va?

Nej det gör jag inte, jag anser att 5 är low, stegen mellan de olika skill nivåerna blir bara större och större. Hade jag gjort en skala hade det varit 1 - low, 5 - mid, 8 - high och 10 - pro

Edit: Förövrigt spelar det ingen roll hur bra man spelar individuelt, när man spelar CW's är det hur bra laget spelar tillsammans, det är något som tar tid att förbättra

Permalänk

Jag och mina polare är väldigt sugna på att lira 5v5 idag, någon som kan??

Permalänk
Medlem

Tja,
Jag letar efter 18+ människor som är sugna på att starta ett Dota2 team.
Jag som många andra är trött på att pubba och vill börja spela mer seriöst.
Skype och 750+ matcher är ett måste.

Ge mig ett pm om du är en skön person att lira och snacka med så kan vi ordna en stark setup med 5 bra lirare.