Permalänk
Medlem
Skrivet av khaine:

Direct CU II kylaren på mitt GF580 (3slot) är endast "tyst" när fläkten ligger mellan 10-15%, tyvärr kan du inte använda den hastigheten för annat än windowsmiljö och fåtal "lättare" spel. Givetvis så kommer kylaren att upplevas som "tyst" om du har övriga komponter som överröstar den.

Har samma kort och säger samma sak, Tyst är kortet verkligen inte låter som ett jetplan, mitt GTX 460 Windforce var extremt mkt tystare. Men har de fixat det på GTX 680s DCII version alltså?

Permalänk
Medlem

Direct CUII !!

Visa signatur

Processor: i7 2600K @4,4GHz GPU: GTX 670 Asus DirectCUII OC Minne: 16GB 1600MHz Kylning: Antec 920 H2O Cooling SSD: 55GB OCZ SSD HDD: 1TB 7200RPM HDD Nätagg: Corsair TX 750 80+ Moderkort: ASRock P67 Professional
-- Razer BlackWi

dow Ultimate - Cyborg R.A.T 7 - Nvidia Sourround: 1st. BenQ XL2420T 120Hz 2st. Acer S240HL 60Hz --

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Seazoone:

Direct CUII !!

Haha?

Permalänk
Medlem

Skulle rekommendera dig att byta kylare till någon av arctics modeller, då även de bästa standardkylarna kommer låta en del.

Arctic Accelero Twin Turbo II
Arctic Accelero Hybrid

Twin Turbo II är billigare och enklare att installera, och ger fantastiska resultat, medans Hybrid är.... roligare skulle jag säga, älska vattenkylning

Garanterat de bästa kylarna på marknaden just nu.

Visa signatur

NZXT Phantom White / i7 2600K @ 4.6GHz (Corsair H80i) / ASUS Sabertooth P67 / EVGA GTX680 FTW 4GB (Arctic Accelero Hybrid) / Intel 520 Series 120GB / WD Black Edition 1.5TB / Corsair Vengeance 16GB 1600mhz CL9 (Corsair Airflow Fan) / Corsair AX850 (White sleeved cables) / BenQ XL2420T 120hz / Razer BlackWidow / SteelSeries Sensei + Razer Goaliatus Speed Edition / SteelSeries Siberia V2 Black & Gold