Ruta på vänstra skärmen när mittenskärmen är vald som "main display".

Permalänk

Ruta på vänstra skärmen när mittenskärmen är vald som "main display".

Hej!

Förhoppningsvis är det någon här som tycker detta är väldigt enkelt att fixa med en Windowsinställning eller liknande.

Jag lyckas i alla fall inte få bort en ruta med två pilar i som kommer upp på min vänstra skärm när jag väljer att ha mittenskärmen som "main display", se bilden nedan.

Själva rutan ser ut så här:

Pilarna i rutan går dessutom inte ens att trycka på. Så om någon har ett tips är jag tacksam. Kan det vara en skärminställning om det inte är något i Windows?

Och nej, min skrivbordsbakgrund är normalt inte så här tråkigt; men det blev tydligare så här

Visa signatur

| Cooler Master CM 690 II Advanced | Corsair HX 750 W | ASUS Sabertooth P67 | Intel Core i7-2600K | Corsair H100 | Corsair Force Series GT 120 GB × 2 | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 | Sapphire Radeon HD 7970 | DELL U2412M Ultrasharp | Logitech G502, G510s & G35 | Creative Gigaworks T40 Series II |

Permalänk
Medlem

Kör du någon slags tredjepartsmjukvara för att ändra ditt interface? Kan det vara något med det?

Jag har något vagt minne av att ritplattan som tjejen har (en bamboo nånting) gav en liknande ruta när den var inkopplad i min dator. Så du råkar inte ha en ritplatta installerad?

Visa signatur

Primär: R9 3900X | ASUS X570-F Gaming | NH-D15 | 64GB@3200MHz | RTX 3080 10GB | Seasonic 850W | Fractal Define R6 |
Gamla bettan: i5 750@3.8GHz | 8GB | HD5770 | Corsair VS 550W | FD R2 |

Permalänk
Skrivet av Willhelm:

Kör du någon slags tredjepartsmjukvara för att ändra ditt interface? Kan det vara något med det?

Jag har något vagt minne av att ritplattan som tjejen har (en bamboo nånting) gav en liknande ruta när den var inkopplad i min dator. Så du råkar inte ha en ritplatta installerad?

Tackar för svaret, men nej. Jag ändrar inställningarna som vanligt i Windows och jag har bara mus och tangentbord inkopplat.

Visa signatur

| Cooler Master CM 690 II Advanced | Corsair HX 750 W | ASUS Sabertooth P67 | Intel Core i7-2600K | Corsair H100 | Corsair Force Series GT 120 GB × 2 | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 | Sapphire Radeon HD 7970 | DELL U2412M Ultrasharp | Logitech G502, G510s & G35 | Creative Gigaworks T40 Series II |