Nått riktigt kul spel!

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Megacrash:

De har lagat diablo lite nu sedan release och gjort det spelbart så barbar och alla andra faktiskt kan spela igenom och komma förbi act2 Inferno nu så det är kul.
Monster power och Paragon lv gjorde spelet riktigt kul, nu har du 100nya levlar att samla upp till, bara kötta på

Tycker inte det är roligt att bara plöja bara för att bli lvl 100.

Diablo 2 gilla jag mer

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av -Xubi:

Jag har ett litet problem jag hittar typ inga roliga spel att lira, jag har kört nåra som Farcry 3 , Ac3 , cod och lite annat. Har nån nått speltips som man aldrig får nog av . Tips?

Har du en burk med hyfsad prestanda (eller inte är jättekräsen angående FPS) kan du ju ta en titt på planetside 2, gratis FPS med jättestora (JÄTTESTORA alltså) slagfält. Finns gratis på steam

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem

Bullet run, Brawl busters och Blacklight: Retribution är rätt roliga och dessutom gratis på steam.

Visa signatur

Asrock B85MPro4 - i5 4670K 4.2 GHz - Cooler Master Hyper 212 EVO - Corsair 8GB 1600Mhz - Gigabyte R9 390 - WD 1TB 7200RPM - BenQ XL2411Z - Fractal Design 650W - Windows 8.1 x64 - Func 460 - Qpad UC-50 - Qpad 5K Pro.
Inet Fraktfritt.
W7 boot through USB.

Permalänk

Gillade du farcry 3 så borde du tycka om Skyrim, det är typ som Far cry 3 fast utan moderna vapen

Permalänk
Inaktiv

Chivalry: Medieval Warfare, ett av de bättre multiplayerspelen på väldigt länge, testa det är suveränt.

Permalänk
Hedersmedlem

Endless Space är exceptionellt kul och beroendeframkallande. Inget man tröttnar på som man lätt gör med shooters.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

railroad tycoon! finns en som fungerar med win7

Visa signatur

/Lunk

Mobo: MSI 370x Pro Carbon CPU: Ryzen 5700x, RAM: Corsair 3600MHz 2x16GB GPU: Gigabyte 5700 XT OC PSU: Seasonic Focus GX 750W Chassi: Define R4 White

Permalänk
Medlem
Skrivet av brittaspjut:

Gillade du farcry 3 så borde du tycka om Skyrim, det är typ som Far cry 3 fast utan moderna vapen

Jag gillade far cry 3, jag testar Skyrim då

Permalänk
Medlem

Beror ju helt på vad man gillar för typ av spel. Jag lägger många glada timmar på Counterstrike Global Offensive nu. Men då har jag lirat CS sedan de första betorna (även om jag haft ett långt uppehåll fram till nydligen) och hittat en server med skönt folk som jag kan skratta lite med på kvällarna.

Annars har jag massor med spel på mitt steamkonto (och i lådan till 360) som jag inte ens hunnit testa ännu. Mycket säkert något av de kan vara roligare. Men då jag har garanterat roligt när jag spelar CS:GO så blir det lätt att det är det man drar igång när man skall spela lite

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk

Batman arkham city, har i och för sig bara singelplayer och det är inte någon jätte lång story. Men helt underbart när man väl lirar det

Visa signatur

Dator: Ryzen 5600X, GTX 1070, 32GB RAM

Permalänk
Hedersmedlem

All Points Bulletin. Gratis pa Steam. Se till att skaffa tre polare att spela med..

Jag har en rosa hummer som spelar tysk synth. Den ar awesome.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Testa Path of Exile, startade för ca 1.5h sen. Free to play.
www.pathofexile.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av HurMycket:

Battlefield 3.

Wat?

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av El_Raspberry:
Skrivet av HurMycket:
Skrivet av -Xubi:

Har nån nått speltips som man aldrig får nog av . Tips?

Battlefield 3.

Wat?

Vad är det som är konstigt?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

fniss

Permalänk
Medlem

Prison Architect. Fortfarande i Beta dock. http://www.introversion.co.uk/prisonarchitect/

Finns många fler, detta är nog det ända som sticker ut från de andra dock.

Visa signatur

Starka åsikter om onödiga saker.

Permalänk
Medlem

Defence grid

Visa signatur

Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt! Huzzbutt!

(Huzzbutt Hatar Klubben nästa möte är flyttat till tisdag, men vi ses som vanligt bakom Statoil. Ta med Chips och glatt humör!)