Permalänk
Medlem

NHL 2013

Då har äntligen NHL dragit igång med start i lördags! Tänkte starta en tråd för oss Hockey fans att diskutera och "mingla" kring NHL!
Vilket är ditt favoritlag? Orkar ni sitta uppe om nätterna?

Finns det någonstans att se matcherna än på Viasat/viaplay? Har bojkottat dom helt då dom endast tillåter upp till 4 enheter på konto och endast byte var 90 dag. Då jag tycker detta är helt sjukt, när en liten familj på endast mig själv och min sambo tar upp dessa 4 enheter inom loppet av en vecka.
Jag är helt klart villig att betala en slant för att få tillgång till en bra HD stream, helst med de engelsk talande kommentarerna. Har sökt runder lite men är lite osäker på vilken sida som levererar. Några tips?

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk

gillar lag så som, detroit, colorado (motsägelsefullt jag vet) samt edmonton

viaplay är ett skämt.. maxat antal enheter, det går ej att ha streamen maximerad på ena skärmen och göra annat på den andra.
nhl gamecenter streamar HD, vet dock inte om det går att köpa till sig från sverige. man får en länk via viaplay vilket är GULD

Visa signatur

Cpu: i7 920 @ 3,8 Ghz HT on || Cpukylning: Corsair H100 || MoBo: Asus rampage II Gene || Grafik: Gigabyte GtX670 WF || Ram: corsair dominator 8gb || Chassi: Fractal design Arc || HDD: 128GB samsung 840 || Drivs av ett Corsiar vx 550W