[Arma2/DayZ] DayZ Epoch Server Pagini.se

Permalänk
Skrivet av Antex_N:

Hade jag kunskapen och bättre internet så hade jag startat en kopia av Paginis chernarus server.
Ibland saknar man verkligen Pagini Älskade den servern.
Minns när man satt uppe till 5 på morgon, sov 1h sen upp på jobbet...hem käka sen spela igen hahaha
Man va ju helt förstörd ibland XD men det var liksom aldrig nå bra tillfälle att logga ur ^^
Haha å jävla BGO, de va fan nå fishy me dom asså

@iSwordfish: Dra igång Pagini nu annars ta ja med mig sten,knorda,Magnugren,rawkins och hälsar på dig där nere i söder :*

Va kul att folk fortfarande kommer ihåg Pagini

Det skulle vara fantastiskt kul att ha igång den, men så som jag vill ha den rullandes så krävs det snudd på att heltid pyssla med den, och den tiden finns inte just nu
Sen tror jag inte att spelarbasen är så stor längre med tanke på H1Z1 etc.

Men som sagt, det värmer att ni fortfarande minns Pagini Adda mig på Steam om ni vill, så kanske vi kan köra något annat spel någon gång, för er som vill.
Swordfish heter jag även där, en Svärdfisk som bild.

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem
Skrivet av iSwordfish:

Va kul att folk fortfarande kommer ihåg Pagini

Det skulle vara fantastiskt kul att ha igång den, men så som jag vill ha den rullandes så krävs det snudd på att heltid pyssla med den, och den tiden finns inte just nu
Sen tror jag inte att spelarbasen är så stor längre med tanke på H1Z1 etc.

Men som sagt, det värmer att ni fortfarande minns Pagini Adda mig på Steam om ni vill, så kanske vi kan köra något annat spel någon gång, för er som vill.
Swordfish heter jag även där, en Svärdfisk som bild.

Trist men sant, det tar tid att dra runt en server och sen se till att ha en bra uppsättning med folk som spelar dygnet runt.. Spelade knappt Arma 2 efter det att Pagini lades ner och nu är det väl ingen som kör det mer.. Dom flesta har hoppat på Arma 3 istället.. Får du för dig att lägga upp en Arma 3 servern så hänger jag med på tåget!!

Visa signatur

Dell U2311H / MSI Optix MAG274QRF-QD
[ FD 7 Black TG Dark ][ MSI Z690 EDGE WIFI DDR4][ I7 12700K ][ Noctau NH-D15 Black ][ Kingston Fury Renegade 32GB 3600Mhz CL16 DDR4][ WD Blue M2 1TB][ Samsung 860 500 GB ][ WD Caviar Green (EZRX) 1TB ][ Corsair RM850x v3 ][ MSI GTX 1060 GamingX 6GB ][ Backup WD Caviar Green (EARX) 2TB ] [ Backup Seagate BarraCuda (ST2000DM006) 2TB ]
[ Qpad MK-50 ][ SteelSeries Sensei Ten ]