SweClockers 6.0 anpassas för pekskärmar

Permalänk
Medlem

Roligaste jag läst på länge!
Mycket bra gjort

Visa signatur

Stationär PC: i5 2500k @ 4,5Ghz (Corsair H100i) | ASUS p8z68-pro | EVGA GeForce GTX 770 SC ACX | 16Gb Corsair Vengence 1600Mhz | Asus Xonar DX | 60Gb Team Xtreme SSD (OS) | 128Gb Samsung 830 SSD (Spel) | Plexgear 500W | Fractal Design R4 (Black) |
Lagring: Synology 411j | 3x 3TB Western Digital Red (SHR)
Kamera: Canon EOS 6D | EF 50/1,4

Permalänk
Medlem

Fun Guys!

Så var det första april igen... och vi (?) forummedlemmar vet väl hur mycket Jonas och Emil inte minst "älskar" Windows 8 OS och i synnerlighet gränssnittet Modern UI... ha ha ha visst gör dem det - Not!

Snyggt jobbat annars killar/redaktionen med den här artikeln...

/Saint25

Permalänk

WyWallet upskattas av...

hahaha APRILL APRILL!

Visa signatur

Silverstone TJ08-E, Corsair AX860i, Asus Maximus IV Gene-z, i5 3570K @ 4.7GHz, MSI GTX 680, Corsair Vengeance LP 16GB, Samsung 830 256GB, Intel 510 120GB Asus Xonar STX custom Dirvers,
allt vattenkylt med TYST som prio1
Länk

Permalänk
Permalänk

Första meningen gave it away!

Permalänk
Medlem

Klart att det är ett April-skämt. Alla vet ju att det är bättre att använda musen än fingrarna! See what I did there?

Permalänk

Fick ont i magen

Visa signatur

5800X, Asus dual 4070, 32GB, Fractal newton R2 650 watt, Asus Prime B350-plus , Phanteks 400s vit, Asus TUF VG27AQ1A, Dell U2515H.
https://www.flickr.com/photos/albinivik/

Permalänk
Medlem

Höll på att sätta kaffet i halsen. Första april, höhöhö.

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Medlem

En pungspark för Windows 8 levererad av Sweclockers redaktion, det gillas!

Permalänk

Trodde på det i några sekunder. Sen insåg man datumet.

Permalänk
Medlem

Fick en smärre hjärtattack när jag läste detta :/
Thank god att det bara vara ett april-skämt

Permalänk

Låter ju som en strålande ide

Visa signatur

Simlärare

Permalänk
Medlem

trolololololololol

Visa signatur

Asus P8P67 Deluxe B3 | Intel i7-2600k@3,4GHz | 16 GB Corsair Vengeance LP 1600Mhz CL9 | Asus GTX 580 Matrix@900Mhz | Corsair Force GT 120GB | WD Caviar Black 1TB | Corsair 850 AX | Fractal Design R4 | Dell u2410 | Qpad MK-80 | QPad 5K

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Tack för en skön artikel drypande av sarkasm, gjorde min dag! April april

Permalänk
Medlem

April april Fast i min mening skulle det inte vara fel med en sweclockers-app för mobila enheter som kör windows 8.

Visa signatur

Chassi Silverstone FT03-MINI Moderkort ASRock Z77E-ITX CPU i5 3570k @ 4.4Ghz GPU Gainward GTX 670 Phantom PSU Corsair VS 450W Lagring OCZ Vertex 3 240gb x2 RAID0 Ljud Beyerdynamic DT770 pro 250ohm / Beyerdynamic T70p + Schiit Magni 2

Permalänk

Ruskigt, ruskigt bra !

Permalänk
Medlem
Skrivet av _NsMs_:

April april Fast i min mening skulle det inte vara fel med en sweclockers-app för mobila enheter som kör windows 8.

Duger inte m.sweclockers.com ? förstår inte varför man skulle vilja ha en app för varje hemsida man besöker skulle behöva ha hur många appar som helst då ju men det är ju bara min personliga åsikt ska tilläggas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Duger inte m.sweclockers.com ? förstår inte varför man skulle vilja ha en app för varje hemsida man besöker skulle behöva ha hur många appar som helst då ju men det är ju bara min personliga åsikt ska tilläggas.

Håller helt med. En hemsida SKA inte behöva ha en app.
Koda era hemsidor rätt istället!

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

HAHA! Började nästan bli sur där men sen kom jag på vad det är för datum.
Den var bra!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tråkigt. Räckte med att läsa rubriken för att förstå vad det handlade om.

Permalänk
Medlem

Väldigt roligt! Gick på det innan jag började läsa texten.

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Skrivet av strejf:

38. Gränssnitt som automatiskt anpassar sig till små eller stora skärmar
http://blogs.technet.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/commun...

Enligt bilden så kan en stor skärm rymma drygt en tile mer i bredd (än en padda, lika många som en bärbar). Imponerande utnyttjande av skärmyta!

Visa signatur

Citera, tack!
Har du läst tråden om strandhögtalare och andra musiklådor?

Permalänk
Inaktiv

Hursomhelst så hade det varit en mycket bra idé att göra en mobilsida på detta viset

Permalänk
Medlem

Fick först ordentliga ryckningar i hyttarnäven och bultande blodådror i pannan, innan jag insåg vilken dag det är. Puh!

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

För nån minut blev jag rätt skraj där, tänkte ånej inte Sweclockers också.
sen kasta jag en blick på datumet

Phuuuuu

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Avstängd
Skrivet av blomqvist:

Enligt bilden så kan en stor skärm rymma drygt en tile mer i bredd (än en padda, lika många som en bärbar). Imponerande utnyttjande av skärmyta!

plattan = 24 tiles
bärbara = 36 tiles
stationära = 50 tiles

I förhållande till skillnaden på upplösningen och storleken på skärmen är det helt ok. Ännu bättre blir det i Windows Blue där det går att välja en ännu mindre och en ännu större storlek på tilen.

Visa signatur

Nya funktioner i “Anniversary Update” för Windows 10 som släpps till sommaren:
http://www.howtogeek.com/248177/whats-new-in-windows-10s-anni...

Permalänk
Medlem

April april

Permalänk
Medlem

har glassat på badhuset idag så när man kom hem läste man mailen och där hade man läst ett roligt mail från razer phone with your naga så denna va jag beredd på men denna hade ju kunat vart bra, en ruta där man ser citat och en för aktiva osv fan man hade ju knappt behöva knappa överhuvetaget för att hägna med på allt

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk
Medlem

Hahaha!! Blev skitförbannad först och skulle skriva en dryg kommentar om konspirationsteorier, Swec och MS men sen fattade jag nyheten

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem

Haha! Gick först på det här. Grymt April skämt!

Visa signatur

Utvecklare inom Full Stack .NET, ASP.NET, Java, SQL, MySQL, XNA, jQuery, Javascript

Main PC: AMD Ryzen 5 7600X, MSI MAG CORELIQUID 420, Kingston FURY Beast DDR5 5600MHz 32GB, ASUS Prime B650M-A Wifi, MSI RX 6650XT, Crucial 480GB SSD, WD Blue 1TB, WD Green 500GB, Windows 10 Pro x64