Ny Android mobil, Nexus 4? Abonnemang?

Permalänk
Medlem

Ny Android mobil, Nexus 4? Abonnemang?

Hejsan swec!

Kollade runt på sweclockers efter vad som kunde vara den bästa Android mobilen på marknaden nu.
Det verkar utan tvekan vara Google Nexus 4 som är mest rekommenderad. Även fast det verkar som ett bra val, så skulle jag vilja veta om det finns några andra mobiler som mäter sig med den? Xperia Z verkar vara väldigt populär också men jag har lovat mig själv att aldrig skaffa en xperia efter xperia x8

Anyhow,
När jag kollar på Nexus 4 officiella sida : http://www.google.se/nexus/4/
så är de 3 återförsäljarna Tele2, 3, och telenor.

Vad vet man om dessa abonnemang? Har själv aldrig använt någon utav dem, hur är det med teckningen och supporten? Hörde att telenors support inte var något vidare... 3 verkar extremt dyrt, och Tele2 är teckningen kanske inte den bästa? eller?

Tack för svaren på förhand, hoppas ni kan hjälpa mig till ett bra val!

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Avstängd

Samsung galaxy s4 släpps strax vänta på den

Permalänk
Medlem

Jo, fast den kommer ju vara så jäkla dyr :/

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz

Permalänk
Medlem

Vad har du för abonnemang just nu? Du kanske kan byta telefon bara

Permalänk
Medlem

Jag har Telia Refill,
har inte råd att köpa hela telefonen på en gång
Dessutom vill jag nog ha ett abonnemang med tanke på att jag surfar mycket när jag kan med min nuvarande.. (iphone 3gs, seg och halvtrasig).

Visa signatur

Fractal Design Define Mini C | GTX 960 | MSI B250I Gaming Pro AC | Corsair 16GB 2400Mhz VENGEANCE LPX | Intel i5 7600K 3,8 Ghz