Övervaknings program för CPU, GPU och RAM

Permalänk

Övervaknings program för CPU, GPU och RAM

Hej kära SweClockers !

Jag hittade tyvärr inget lämpligare ställe för denna tråd fast om ni vet en forumdel där den hör hemma så länka gärna dit

Så jag har ju två skärmar och jag har tänkt på att när jag spelar så har jag inget vettigt uppe på den andra skärmen men sen slog tanken mig att det skulle vara smart att ha ett program som visa prestanda och så. Vilket program tycker du är bäst? varför? Jag vill gärna att programmet ska övervaka GPU och CPU temperatur samt hur mycket dom arbetar, RAM (hur mycket som används) och ifall det finns fler roliga finesser får det också inkluderas Programmet ska gärna vara gratis. allt skall gärna beskrivas med diagram.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Flera trådar ang samma sak är ej tillåtet!

Och som jag skrev i andra tråden

Du kan inte hitta något bättre program än hwinfo ! Där får du med precis ALLT ink voltage low,medium,max och current du kan även välja vad som ska visas bara att höger klicka på de du vill inte ha framme och sedan ta hide, finns både till 64 & 32bit funkar med alla operativsystem!

Try it. http://www.hwinfo.com/download64.html

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk

okej förlåt jag var bara inte säker på var den hörde hemma :/

Permalänk
Medlem

Berätta gärna vad du tyckte om programmet, samt om du skulle behöva hjälp

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk

Ja tack. jag känner att det är lite för komplicerat för min lilla hjärna och desutom finns inte mina älskade diagram. Men den i aktivitetshanteraren är jätte bra bortsett från att den inte visar temp och allt som allt i ett fönster :/