Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Bevakning/mina trådar här på Sweclockers?

Permalänk
Medlem

Bevakning/mina trådar här på Sweclockers?

Nu kanske jag är ovanligt korkad/blind men jag har ett problem här. Jag hittade heller inte någon lämplig forumdel för det här ska väl tilläggas.

Ibland vill man ju följa trådar så att de samlas på ett och samma ställe. Vilket fungerar bra när man skriver i en tråd, då hamnar den under "mina trådar". Men man kanske inte har något att tillföra och då behöver man ju inte skriva, då finns det under verktyg "bevaka" men så vitt jag kan se så hamnar dessa tråder under bevakning under alternativ. Är det verkligen meningen att man ska behöva gå till två olika ställen för att hitta tillbaka till trådar som är intressanta eller har jag missat något?

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.2GHz | Hyper 212 EVO | 12 GB DDR3 |GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 | Fractal Design Tesla R2 650W | Fractal Design Define R4 Titanium | 370 GB SSD totalt | ~2TB HDD totalt
+ Acer Predator Helios 300 GTX 1060
Båda kör MS Röj i minst 50 FPS.

Permalänk

http://www.sweclockers.com/profil/MH25/bevakningar

Funkar länken för dig? och isåfall, är det det du menar?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. | Moderkort: Asus Maximus V Gene. | Processor: Intel® Core i5-3570K. | CPU-kylare: Noctua NH-D14. | Grafikkort: MSI GeForce GTX 660Ti OC Twin Frozr II 2GB. | RAM-Minnen: 8GB Corsair Vengeance LP DDR3 1600Mhz. | SSD: Samsung 830 128GB. | Nätaggregat: be quiet! Pure Power L8 630W. |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konditorn7:

http://www.sweclockers.com/profil/MH25/bevakningar

Funkar länken för dig? och isåfall, är det det du menar?

Precis där ja. Men där saknas ett par trådar som jag skrivit i, de finns å andra sidan under "mina trådar" i flikarna under loggan/sök.

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.2GHz | Hyper 212 EVO | 12 GB DDR3 |GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 | Fractal Design Tesla R2 650W | Fractal Design Define R4 Titanium | 370 GB SSD totalt | ~2TB HDD totalt
+ Acer Predator Helios 300 GTX 1060
Båda kör MS Röj i minst 50 FPS.

Permalänk

Okej, då förstår jag vad du menar... har tyvärr ingen bra lösning på det.
Hoppas att någon annan har något bra förslag, eller om det inte finns något bra system för det.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4. | Moderkort: Asus Maximus V Gene. | Processor: Intel® Core i5-3570K. | CPU-kylare: Noctua NH-D14. | Grafikkort: MSI GeForce GTX 660Ti OC Twin Frozr II 2GB. | RAM-Minnen: 8GB Corsair Vengeance LP DDR3 1600Mhz. | SSD: Samsung 830 128GB. | Nätaggregat: be quiet! Pure Power L8 630W. |

Permalänk
Medlem

Man kan ju tycka att det i alla fall borde finnas en "bevakade trådar" tab bredvid "mina trådar" tabben.

Visa signatur

Desktop - Intel i7 6700K | Asus Z170-A | 32 GB Corsair DDR4 | RX 6700 XT w/ Arch Linux
Laptop - Thinkpad X1 Carbon Gen. 4 w/ Arch Linux
NAS - Ryzen Pro 3400G @ 35W | 64GB ECC | 32 TB HDD w/ TrueNAS Core

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpiritual:

Man kan ju tycka att det i alla fall borde finnas en "bevakade trådar" tab bredvid "mina trådar" tabben.

Leker lite Necromacer idag
Kan inte annat än hålla med, la precis till en trådbevakning och fick upp ett meddelande att jag hade ett par andra trådar i listan också.
Då jag inte kunde komma på vad det var så tänkte jag kolla in listan på trådar, jo hej du...
Efter jag hade kollat igenom "Mina trådar" tabben, så gjorde jag en sökning ist. då jag tänkte att dom kan väl inte varit så jobbiga att dom lagt dom under profilen, oh wait!

Varför har man en sådan bra funktion (och uppenbarligen har den funnits ett bra tag också) och sedan gömmer den flera klick in i systemet.
Ta och släng ut en flik till bredvid "Mina trådar", så man lätt kan klicka sig till dom.

Nu ska jag iaf. ta och rensa lite i min bortglömda lista.

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Hur rensar jag bort alla trådbevakningar? Man kan ju bara ta några i taget.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av shelter:

Hur rensar jag bort alla trådbevakningar? Man kan ju bara ta några i taget.

Klicka på kryssrutan i listans header för att välja alla trådar på sidan, gå till nästa sida och upprepa.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Fast jag har trådar sen 2007 typ, det blir några sidor det.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >