Kontroller till PS3 som är formad som en till 360?

Permalänk
Medlem

Kontroller till PS3 som är formad som en till 360?

Tjena! Jag har nyligen slagit sönder min Dualshock 3 kontroller efter att jag blev måttligt arg, och nu är jag på jakt efter en ny kontroller som är formad som en X-Box 360 kontroll, eftersom att jag har hört att Xbox kontrollerna är mycket skönare än Dualshock kontrollerna, och att jag, efter egen erfarenhet, tycker att Dualshock kontrollern är redigt obekväm att hålla. Jag har letat lite själv efter en kontroll, men förgäves, vilket leder mig till anledningen att jag skriver den här forum-posten, finns det någon som kan ge mig ett tips eller köpråd på en kontroll som jag har beskrivit ovan? Jag skulle helst villja hålla mig till 300:- och under, men jag skulle kunna böja mig ifall jag blir övertygad om att det är en riktigt bra kontroller

Tjo och tack på förhand!

-Mentwos

Visa signatur

Processor: Intel i7-4770k @stock, Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 970, Moderkort: ASUS M5A97 R2.0, Bildskärm: ASUS VG248QE 144Hz Övrigt: CM Storm Quickfire TK Black, Steelseries QCK Heavy, Steelseries Rival och Steelseries Arctis 5

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mentwos:

Tjena! Jag har nyligen slagit sönder min Dualshock 3 kontroller efter att jag blev måttligt arg, och nu är jag på jakt efter en ny kontroller som är formad som en X-Box 360 kontroll, eftersom att jag har hört att Xbox kontrollerna är mycket skönare än Dualshock kontrollerna, och att jag, efter egen erfarenhet, tycker att Dualshock kontrollern är redigt obekväm att hålla. Jag har letat lite själv efter en kontroll, men förgäves, vilket leder mig till anledningen att jag skriver den här forum-posten, finns det någon som kan ge mig ett tips eller köpråd på en kontroll som jag har beskrivit ovan? Jag skulle helst villja hålla mig till 300:- och under, men jag skulle kunna böja mig ifall jag blir övertygad om att det är en riktigt bra kontroller

Tjo och tack på förhand!

-Mentwos

Det här är alla handkontrollers som finns för PS3 i sverige:

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?&lb=s128830142#prodlista

Permalänk
Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2

Permalänk
Medlem

Hade gärna köpt en sådan, den ser faktiskt rejält go ut, men desvärre så står det att den år till Xbox, och att den är ute ur sortimentet.

EDIT: Såg just nu att den var kompatibel till PS3 också, nu återstår det bara att få tillbaka den i sortimentet.

Visa signatur

Processor: Intel i7-4770k @stock, Grafikkort: Nvidia Geforce GTX 970, Moderkort: ASUS M5A97 R2.0, Bildskärm: ASUS VG248QE 144Hz Övrigt: CM Storm Quickfire TK Black, Steelseries QCK Heavy, Steelseries Rival och Steelseries Arctis 5

Permalänk

Vissa äldre kanske inte fungerar längre på grund av uppdateringar.

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits