Apple visar Ios 7 med ny design

Permalänk
Medlem
Skrivet av GurreX:

"Revolutionerande" *host*

Skickades från m.sweclockers.com

Exakt. Oavsett om något redan funnits tidigare måste Apple ha gjort det för att det ska vara "revolutionerande"

Permalänk
Medlem

Tycker det ser bra ut

Visa signatur

| PC | MSI Z77A-G43 | i5 3570K | Corsair Vengeance 8gb | MSI GeForce GTX 660 TwinFrozr III | Fractal Design Define R4 | XFX Core Edition PRO550W | WD Blue 1TB |

Permalänk
Medlem

Det var många applåder apple fick av publiken iallafall
Är det många av er här på SweC som tänkte att det skulle se ut något som det gör?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R4, Moderkort: AsRock Z77 Pro4, PSU: Antec VP650PM 650W, CPU: Intel Core i5 3570K @ 4.3Ghz, HDD: 500GB Western Digital Caviar Green 3,5, SSD: Samsung 840 Pro Series 128GB, OS: Windows 7 Ultimate 64 Bit

Permalänk
Medlem

om google känner sig extra sura en morgon så kanske det kommer en stämmning in their faces.
skämt åsido så vet jag inte om jag tycker att detta är bra, då det känns som att alla telefon OS smälter ihop till en enda UI, som kinda förstör mångfalden.

Permalänk
Avstängd

Ser mycket trevligare och modernare och enklare och mindre förvirrande ut än iOS 6 och tidigare.

Tycker det påminner mer om Android.

Permalänk
Inaktiv

Jag tror jag spyr // ios användare

Permalänk
Medlem

För varje uppdatering Apple och Google släpper av sina OS, ju mer halkar Apple efter..

Permalänk
Medlem

Bara invänta att Apple stämmer Google nu då, för att ha kopierat deras gränssnitt? För visst var det väl Apple som kom med det först?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan nog se bra ut om man har typ enkelfärgad bakgrundsbild.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Varför inte bara tillåta användaren själv välja teman? Genom att öppna upp en ny sektion i App Store kallad "Themes"? De påstår sig tänka enkelt men det känns inte genomtänkt att tvinga på alla användare ett enda nytt tema som inte går att byta.

Visa signatur

Stationär: ASUS X470 Strix-F / Ryzen 5800X / 16GB 3600MHz Corsair Venegance LP / PNY 4070 Ti / Samsung 830 128GB / WD Green 3TB / Cooler Master V700 / Fractal Design Define S2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rozzor:

Varför inte bara tillåta användaren själv välja teman? Genom att öppna upp en ny sektion i App Store kallad "Themes"? De påstår sig tänka enkelt men det känns inte genomtänkt att tvinga på alla användare ett enda nytt tema som inte går att byta.

Heh, Apple och valfrihet, du tänkte inte efter riktigt här va?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk

Jag är skeptisk efter att ha sett det här, men återstå att se hur det är i skarpt läge sen till hösten då. Hade höga förväntningar, men har svårt att se att iOS7 skulle kunna överraska mig positivt efter det man fått se än så länge. Dom nya ikonerna ser ju horribla ut i jämförelse, för att inte tala om musikspelaren. Men efter flera generationer av iPhones så kanske det ändå är på tiden att testa något annat nu snart ändå...

Visa signatur

|| Desktop: Intel i7 4770K @4,5GHz / ASUS MAXIMUS VI IMPACT mITX / ASUS Radeon R9 290 DirectCU II OC 4GB @1100/6000MHz/ A-Data XPG 16GB 1600MHz CL9 @2133MHz CL10 / Seasonic Platinum SS-860XP2 860W / Samsung 840 Pro 256GB + 850 EVO 500GB/ Bitfenix Phenom Mini / Win 10 / Ubuntu ||

Permalänk
Avstängd

Även jag som android älskare, tycker det här ser mycket bra ut. Bravo Apple! ett steg i rätt riktning trotts allt.

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem

Gillar stilen! Sedan om man kommer tycka om att använda det får man se

Visa signatur

"They took my stain!"
Anonyma Jonas

Permalänk
Medlem

Trist att de bara försöker komma "ifatt" och att de inte kommer med nya innovativa idéer som driver utvecklingen framåt. "Flat" interface som både WP8 och andriod

Ser ut att vara en leksakstelefon, men och andra sidan kanske barn är deras målgrupp

Inga öppna API:er så lika låst som förut.

De får hitta på något riktigt speciellt i höst om de inte ska bli helt ifrånåkta

Permalänk

Varför använda iOS när de får alla funktioner år efter Android? I stort sett allt de visade har de snott. Kul att ingen klappade när de visade tabbarna i Safari, och att om man ville bli av med en sida, så var det bara att svepa bort den åt sidan! Alla hade redan sett det i Chrome, så till och med de hjärndöda Apple-fansen som satt och klappade överallt, suckade nog djupt innuti.

Innovationen är död hos Apple, vad de än försöker lura sigsjälva och folket att tro. Mac pro! Att trycka in massa kraft i ett litet format? De har de redan gjort för år sedan med MacBook Air. Vem fan bryr sig nu. Och att Air inte fick ny skärm och design är bara sorgligt!

Dock gillar jag all kärlek de ger os X. Tror jag ska skaffa en Mac igen. En PRO med retina.

Permalänk
Medlem

Och det ironiska med det här är att deras börsvärde sjönk efter visningen
Förlåt jag är vara lite skadeglad då är är patetiskt fult gjort och hur de bara slänger ut en halvdan produkt för att någon annan har gjort det (Applehatare i ett nötskal är jag)

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk

Trolls, det var ju Ios 6 presentation!

Visa signatur

Intel i7 8700k @ 5.0GHz | Asus Rog Strix Z370-H | FD R5 | Strix Gtx 1080 ti | 16Gb Corsair Vengeance LPX 3600Mhz | Samsung 850-Series EVO 500GB | WD Caviar Black 500Gb | WD RE4 1TB x2 i Raid 1 | MK-85 <3 Cpu-Z Gamla

Citera, annars kommer jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Bla bla bla Apple suger Bla stämma alla bla bla uppskattar inte design... suck vad ni håller på

Visa signatur

Windows 8: |CPU: Intel 3770k @ 4,2 Ghz | GPU: Gigabyte GTX 770 OC | Mod: MSI Z77A-GD65 | Minne: Corsair 8GB 1600Mhz | PSU: OCZ 600W | Chassi: Nanoxia Deep Silence 1 | SSD: Samsung 830 128gb | HDD: 2 TB Seagate |
Apple: |Iphone 4 32gb|Mac mini (mid 2011)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ewers:

Bla bla bla Apple suger Bla stämma alla bla bla uppskattar inte design... suck vad ni håller på

Är väl bara att konstatera att Fandroid lägert hade gnällt och bitchat om iOS så hade haft världens bästa design, kokat kaffe och givit dig bj samtidigt.

Permalänk
Musikälskare

Läckert!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ewers:

Bla bla bla Apple suger Bla stämma alla bla bla uppskattar inte design... suck vad ni håller på

Det är sånt man får räkna med här på Sweclockers så fort det rör Apple, spelar ingen roll vad de gör

Permalänk
Medlem

Gilla det, lär åka in fort på plattan hos mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av S_Z:

Det är sånt man får räkna med här på Sweclockers så fort det rör Apple, spelar ingen roll vad de gör

Du får inte glömma Microsoft, EA och Musik-/Filmbolagen. Jisses alltså

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pimpim666:

Nu när apple har uppfunnit nya roliga menyer så har Samsung gått och kopierat det och kallar sin version Touchwiz.

Snott vadå? Rullgardinen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Jag tycker de ser ut som en barnversion av nuvarande iOS. För mkt färger på ikonerna. Sedan så är de typ inga nyheter om man som jag har jailbreak.

Neeä apple... tyvärr tar nog min "resa" med iphone slut här, har haft 4an och 5an. Jävligt bra mobil, faktiskt den snyggaste på marknaden imo(ip5) med en lämplig storlek. Design är de ingen som slår apple i enligt mig. Men då jag tröttnat på iOS så blir de nån annan mobil när jag byter från nuvarande iphone 5.

Skönt att de numera finns alternativ också som också är byggda i aluminium. Tänker aldrig köpa en dyr mobil som är gjord i plast oavsett va som finns på insidan. *hostsamsunghost*

Permalänk
Medlem

Oväntat att alla Fandroids inte blev nöjd när deras ärkefiende gjorde ett stort kliv framåt. Okej, dom lånar lite från befintliga OS, men hur mycket har inte branschen lånat från iOS? Hela idén med Android existerar tack vare iOS. Jag tycker det här var riktigt bra gjort av Apple, och jag kan knappt vänta tills jag får installera det på plattan i höst. Hoppas bara att Apple hänger med lite bättre i tiden nu och att det inte dröjer så länge innan dom släpper nästa stora uppdatering.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Apple imponerar igen. Längtar redan!

Visa signatur

XPS 15 9529 | i7-12700H | RTX 3050 Ti | 32 GB DDR4 | SK Hynix 1 TB | Dell U2719DC
"Computers are like bicycles for our minds."

Permalänk

köpte 3S följt av 4S men IOS7 är nog fan droppen så får en att börja snegla på Android istället :/

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk
Medlem

HAHA ios vilken skit! Efter 3gsen borde dom slutat.... Jävlar vad dom är efter på alla sätt!