Permalänk

Ninotramp .

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Jag kan ställa upp om nån av oss datanördar vill spela yak9-only, asså om 4 spelare är max i arcade så vill jag ha 4 yak9 på startlinjen.

Tycker förstås själv att jag ensam ställer till oreda i motståndarlaget i min yak9, vad kan inte 4 koordinerade göra!

Jag är till åren "gammal" så jag spelar inte för att få många kills, hellre ingen death..

2-0-0 eller kanske 3-0-0 duger gott, gånger fyra så skulle det vara en fröjd

Visa signatur

Ryzen 7 3700x stock.

Permalänk
Medlem

Sökte in .. LowBridge

Visa signatur

SNÄLLA CITERA MIG OM NI VILL ATT JAG SKA HITTA TILLBAKS TILL TRÅDEN

Permalänk
Medlem

Är det lika tråkigt lättstyrt med mus som World of Warplanes? Eller har man någon fördel av joystick? (något man definitivt inte har i WoWP!)

Permalänk

Detta verkade ju vara sjukt kul tankar ner nu om någon skulle vilja spela så slå iväg ett PM

Visa signatur

Nils-Julius

Permalänk

Är det bara jag som tycker att det borde finnas ett joystick only läge som inte är FRB? Tycker musstyrarna har ett lite väl stort övertag

Permalänk

Skickade in en ansökan, heter Pw0graphy. Har fastnat en hel del för historical med antingen tyskland eller japan om någon är sugen. Eller arcade också för den delen

Permalänk
Medlem

Heter FranzVonWerra

Kör 8-9 tyskarna och 5-7 japsarna sen lvl 2-3 Ryssarna

Visa signatur

Sveriges största Hell Let Loose Community - https://hellletloose.se/
Sveriges största Palworld Community - https://palworld.se

Permalänk

Träffade "lonematt" eller va han hette, fick en gliring om mitt inlägg, så jag kontrar:

3-0, 4-1, 1-1, (dålig start)1-0, 3-0, 4-0, 4-0, 6-0, 6-0, 3-0, 1-0, 5-0, 4-0, 3-0, 4-0,, 2-0, 3-0, 5-0, 7-0 över 1,5 dags lir!

69-2 i yak9, och jag hävdar att jag bara är en medelgod spelare!

Så jag väntar med spänning på 3 till medelgoda SweC som vill nöta ett par timmar i yak9 endast

Visa signatur

Ryzen 7 3700x stock.

Permalänk
Skrivet av Dylanator:

Träffade "lonematt" eller va han hette, fick en gliring om mitt inlägg, så jag kontrar:

3-0, 4-1, 1-1, (dålig start)1-0, 3-0, 4-0, 4-0, 6-0, 6-0, 3-0, 1-0, 5-0, 4-0, 3-0, 4-0,, 2-0, 3-0, 5-0, 7-0 över 1,5 dags lir!

69-2 i yak9, och jag hävdar att jag bara är en medelgod spelare!

Så jag väntar med spänning på 3 till medelgoda SweC som vill nöta ett par timmar i yak9 endast

Vilken av dom två yak 9 menar du?

Visa signatur

01010100 01101000 01100101 00100000 01100111 01100001 01101101 01100101

Permalänk
Skrivet av Swedishguy32:

Vilken av dom två yak 9 menar du?

Den yak9 som inte har konkurrens av fockewulf

Visa signatur

Ryzen 7 3700x stock.

Permalänk

Beaufighters ftw.

Permalänk

Synd att det är så dött i chatten. Har frågat flertalet gånger om någon är sugen på att lira men får aldrig något svar. Har förövrigt äntligen börjat få en del kills i HB med min premium kingcobra ussr. Rätt kul flygplan trots att den har sina brister

Permalänk
Medlem
Skrivet av Universalia:

Synd att det är så dött i chatten. Har frågat flertalet gånger om någon är sugen på att lira men får aldrig något svar. Har förövrigt äntligen börjat få en del kills i HB med min premium kingcobra ussr. Rätt kul flygplan trots att den har sina brister

Så dumt placerad chatt, vore nice om chatten öppnades upp automatiskt när man startar spelet. Folk fattar ju inte att de finns en squdron chatt från första början

Visa signatur

Sveriges största Hell Let Loose Community - https://hellletloose.se/
Sveriges största Palworld Community - https://palworld.se

Permalänk
Medlem

Hur får man silver lions snabbt? Har spelat massor av matcher och behöver fortfarande mängder för att köpa nya plan

Permalänk

Ansökte om medlemskap.

Visa signatur

Hello my friend. Stay awhile and listen...

Permalänk
Medlem

Finns det ingen "chat" eller nått så man kan se vilka som är online i squaden?

Visa signatur

5900X | 32GB DDR4 | EVGA T2 1000W | Nvidia 3080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Citrona:

Finns det ingen "chat" eller nått så man kan se vilka som är online i squaden?

Jo, det finns en squadron tab i chatten. Chatten hittar du till vänster om menyn.

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle360:

Jo, det finns en squadron tab i chatten. Chatten hittar du till vänster om menyn.

Såg det efter jag skrev, jag var dock ensam inne där

Visa signatur

5900X | 32GB DDR4 | EVGA T2 1000W | Nvidia 3080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kofläsk:

Hur får man silver lions snabbt? Har spelat massor av matcher och behöver fortfarande mängder för att köpa nya plan

Du kan ju köra igenom alla tutorials på alla svårighetsgrader. Sen kan du göra missions.
Annars gäller det väl att bara äga upp folk på slagfältet. Jag tycker att jag får mest XP och Silver när jag kör bombplan. Speciellt på banor med många statiska mål, så man kan hålla sig på >3000m ofta över molnen och ta ut många ground targets. Dock blir detta ganska tråkigt efter ett tag varpå jag tag mig lägre ner och kör lite mer riskfyllt. Roligast är Fighters tycker jag, med nackdelen är att jag inte är svinbra på dogfights eller att undvika att bli träffad av AA, så jag satsar på att plocka fordon och AA i andra hand.

Skrivet av olle360:

Jo, det finns en squadron tab i chatten. Chatten hittar du till vänster om menyn.

Tycker det är lite dåligt drag i chatten. Har varit inne varje dag senaste veckan och har inte sett någon annan än mig skriva där
Skulle vara kul att köra ihop med någon ibland. Jag kör Soviet och är på lvl 3-4 och kör för närvarande med LAGG-3-35, SM 2M-100, MiG-3-15 och I-16 type 18. Tycker det går jäkligt långsamt att gå upp i Sovietisk rank, men å andra sidan går det också rätt långsamt att låsa upp nya saker på planen också, så det är väl som det ska vara...

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av olle360:

Har inte satt något som officiellt kommunikations sätt men ingame VOIP fungerar ganska bra, antar att SweCs mumbel server får man sitta i? själv brukar jag köra TS3 har en dedikerad kanal för warthunder på IP:toybear.tk som man kan sätta sig i när man vill!

Lite sent svar, men ni får självklart sitta på SweC mumble! Finns några fler som spelar War thunder där så ni kan tillockmed få utökning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Lite sent svar, men ni får självklart sitta på SweC mumble! Finns några fler som spelar War thunder där så ni kan tillockmed få utökning

Skickades från m.sweclockers.com

Det finns ingen dedikerad War Thunder kanal va?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Zero Cool:

Det finns ingen dedikerad War Thunder kanal va?

Tyvärr finns det inte det. Det går dock att skapa temporära kanaler.
Märker vi att intresset för War thunder är stort nog så kan vi göra en permanent kanal för det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Joinat (atrOx). Ingen som har en ts server så vi kan snacka?

Visa signatur

AMD Ryzen 3950x || ASUS ROG STRIX X570-E GAMING || G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo || NEC ND-3500 Dual-Layer DVD || Chieftec BPS-950C "950W" || Lian Li O11 Dynamic XL ROG || NZXT Kraken X72 360mm || RTX 2080ti || Asus Rog Swift pg279q || Thrustmaster t300rs || Thrustmaster TH8A Shifter ||PS4, Xbox One X || Steelseries Arctis Pro wifi || Sony 4K oled 65" || VR: HTC vive, Pimax 5K XR ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av atrOx:

Joinat (atrOx). Ingen som har en ts server så vi kan snacka?

Har en WarThunder kannal i min TS: ToyBear.tk

Visa signatur

Chassi: Silverstone TJ08B-E CPU: Intel i7 3930K CPU-kylare: Corsair H80 Moderkort: MSI X79MA-GD45 RAM: Corsair Vengeance Low Profile 16gb GPU: GTX Titan Black Ljudkort: Asus Xonar D2X PSU: Corsair 850-AX SSD: Intel 510 120GB (2st), Samsung 840 EVO 750GB
_________________________________________________________________________________________
SweC Galleri: mATX monster

Permalänk
Medlem

Har nyss börjat spela detta spel, kul men inte alltför lätt, iaf så har jag skickat en invite hoppas på att få vara med...... (karkka)

Permalänk
Skrivet av Kofläsk:

Hur får man silver lions snabbt? Har spelat massor av matcher och behöver fortfarande mängder för att köpa nya plan

Historical battle är riktigt bra för lions och xp om du blir bra på det. Drar lätt in allt mellan 50-100k per match (dock med premium plan)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Universalia:

Historical battle är riktigt bra för lions och xp om du blir bra på det. Drar lätt in allt mellan 50-100k per match (dock med premium plan)

Har du lust att förklara lite hur ett Historical Battle går till? Har bara kört det en gång, och då tog all ammo slut på en gång sen kunde jag typ inte bidra något mer.
Jag antar att man kan reloada på något sätt?

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk
Skrivet av Zero Cool:

Har du lust att förklara lite hur ett Historical Battle går till? Har bara kört det en gång, och då tog all ammo slut på en gång sen kunde jag typ inte bidra något mer.
Jag antar att man kan reloada på något sätt?

Du kan ladda om genom att landa på flygplatsen. Det gäller att vara sparsam med ammunition och bara skjuta när läget är rätt. Brukar ha som regel att över 400m är för långt.

Permalänk
Skrivet av Universalia:

Du kan ladda om genom att landa på flygplatsen. Det gäller att vara sparsam med ammunition och bara skjuta när läget är rätt. Brukar ha som regel att över 400m är för långt.

Nja inte nödvändigt vist, när jag kör med P47'an eller BTD'n så brukar jag ha convergence på 700m, då kan man börja skjuta ganska tidigt och få en hel del träffar, men det beror också på en hel del i vilket läge man är i...

Visa signatur

GPU: RTX 2070 Super CPU: Ryzen R5 5600x Kylning: Corsair H90 PSU: Corsair RM850x RAM: 16GB@3000MHz MOBO: PRIME X370 PRO Chassi: Fractal Design R4 HDD: 2x WD Caviar Green 1TB SSD: Samsung 850 evo 500GB & 250GB M.2
Mus:G Pro Wireless Tangentbord: Model M / VA88M Headset: Fidelio X2 / HD6XX Skärm: Asus MX299Q 21:9 + BenQ xl2730z