Vice City, flipp eller flopp?

Permalänk

Vice City, flipp eller flopp?

Ja vad tror ni? Kommer det att floppa eller flippa??????

http://www.rockstargames.com/vicecity/

Edit: La till en länk...

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Jag tror faktist att det kommer bli en flipp.
Men visst har jag haft fel förut

Permalänk
Avstängd

tror den kommer flioppa

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Rambo: villket menar du? flioppar? både flippa och floppa eller?

Permalänk
Medlem

Hmm... pratar vi PC eller PS2 versionen?
PS2 versionen har ju flippat så det är alltså PC versionen ni pratar om? Som ingen vet när den kommer annat än troligtvis nån gång under 2003. Jag tror iaf att den flippar igen, precis som GTA3 och GTA2 innan dess

Permalänk

tycker det är knäppt att det kom förs på PS2 och sen på PC, det är ju ett PC spel................... men PC versionen blir säker bättre än PS2 så vi säger Flipp.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Huck
Rambo: villket menar du? flioppar? både flippa och floppa eller?

haha i och o sitter rätt nära på tgb, menar flippar

Visa signatur
Permalänk

Om jag själv ska säga något, tycker jag att PS2 versionen inte var något att hurra över. Men den flippade ju så...

Men PC versionen borde flippa rett rejält om man tänker på det att GTA3 var ett av dom spel som såldes mest under förra året.... Eller ska jag kanske säga Spelades

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk

Det e grymmt och köra motorcykel så jag säger flippar

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

Buhu. en kompis som bor 4 timmar tågresa härifrån har ett PS2 med Vice . buhuhuhu. Jag vill spela!!! Spelet kommer så klart flippa. GTA3 var ju ett grymt bra spel och även om Vice går ut på typ samma sak så kommer det vara både snyggare och med fler läckra effekter. Men främst så är det ju spelkänslan som är så grym i GTA. Uppdragen kommer var mer avancerade har jag hört. Inte bara skjut den gubben. hämta en blå och grön bil, plocka upp tre horor osv. utan mer delmoment. Massa vapen och den hett efterlänktade funktionen att polisen inte enbart jagar DIG utan faktiskt ger sig på andra som begår brott (även om de jagar dig med) Bara det är ju värt någon form av pris tycker jag.

ack ja. får vänta tills det släpps på PC så får jag uppgradera min burk.

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk
Keeper of the Bamse

Anledningen till att de släpper spel först till PS2 och sen till PC är ju för att piratkopieringen inte är lika utspridd bland PS2-folket.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

GTA spelen har ju alltid kommigt ut på konsoler först.
1an hade jag på PSX
2an vet jag inte om det var först på konsol?
3an köpte jag direkt till PS2...spelar PC versionen med en PS2 gamepad som jag har genom USB-porten.

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080 | Custom Loop Cooling]
Det heter DATOR, inte DATA!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Printscreen
Anledningen till att de släpper spel först till PS2 och sen till PC är ju för att piratkopieringen inte är lika utspridd bland PS2-folket.

snarare att sony betalar multum för att spelet inte ska släppas inom en viss tid till någon annan konsol eller till pc.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElyziuM
GTA spelen har ju alltid kommigt ut på konsoler först.
1an hade jag på PSX
2an vet jag inte om det var först på konsol?
3an köpte jag direkt till PS2...spelar PC versionen med en PS2 gamepad som jag har genom USB-porten.

Var det inte så att GTA 1 släpptes till PC långt innan det kom till psx? Kan ju ha fel, men jag tror verkligen inte det

Permalänk
Medlem

Turkosa, midjekorta kavajer och vita tofsloafers utan strumpor i, klart det kommer att flippa!

Visa signatur

Var snälla mot varandra och snåla inte på nätaggregatet.

Permalänk
Medlem

Flipp, helt klart...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vargas
Turkosa, midjekorta kavajer och vita tofsloafers utan strumpor i, klart det kommer att flippa!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vargas
Turkosa, midjekorta kavajer och vita tofsloafers utan strumpor i, klart det kommer att flippa!

It's our beloved 80's

Miami Vice-minnen kommer väcks till liv igen.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk

det är ganska grymmt att köra motorcykeln på hopp

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LajnuZ
det är ganska grymmt att köra motorcykeln på hopp

Det är rätt grymt att köa motocykel i dom miljöerna i det stora hela

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Jag har läst någon stans att det ska vara ganska mycket större än GTA 3, stämmer det?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
Jag har läst någon stans att det ska vara ganska mycket större än GTA 3, stämmer det?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GTAvice.com
[B]
As expected with a sequel, the usual 'bigger-better' statistics accompany the news of Vice City impending release. Here's the list;

• Nine hours of cd quality music - that's over ninety tracks (GTA3 - 3 hours)

• Miami (Vice) is 2-3 times the size of the whole of Liberty City (GTA3) <<<<<<<<<<<

• 8000 voice-over effects (GTA3 - 2000)

• 20 hollywood actors cast as GTA3 characters

• A total of 40 weapons (including a Machette) (GTA3 - 15)

• 120 vehicles (GTA3 - 50)

• Fully flyable helicopters

• Multiple motorcycles used by the public and the player, varying in speed and durability

• Larger possiblity of multiplayer in the PC edition as a result of RockStar press release

[/B]

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk

Inget snack om att det blir en höjdare.

Permalänk

Nej fyfan, nu kittlar det i spelarmusken

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Någon som spelat både GTA3 och Vice City på PS2? jag vill gärna veta om det laggar lika mycket i GTA3 som i Vice City? jag har bara VC änsålänge men funderar på GTA3 till PS2:an, om det nu inte laggar lika mycket........

Visa signatur

All generalisering är dålig!

Permalänk
Medlem

Öh, Vice är inte en speciellt stor stad faktiskt, uppdelad i 2 "öar"...

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB