1: Vi söker dagligen på "Webhallen" (Och "Webbhallen" eftersom många har lite svårt att lära sig att det bara är ett b ) i forumet och försöker ta oss an alla trådar där det är relevant att vi svarar på saker. Sen läser ju typ alla i vår personal hela tiden på dessa forum så om jag missar något brukar alltid någon kollega peka ut saker åt mig.
Med andra ord, när någon skriver vårt namn fungerar det lite som batman-signalen
Vi tycker det funkar rätt bra för oss så vi kommer nog fortsätta så tills vidare. Jag som sköter detta har en central roll på vår inköps- och marknadsföringsavdelning och kan därför ofta ge snabba och korrekta svar, kan passa vidare frågor till tillverkarna, ta beslut som ordinarie kundtjänstpersonal saknar auktoritet att ta osv. Om vi skulle öppna en egen tråd är jag rädd att flödet skulle bli för stort för mig att hantera och därmed skulle kvaliteten på arbetet vi gör här minska till förmån för enklare info- och kundtjänstärenden. (Då ser vi hellre att de sakerna går genom vår regelrätta kundtjänst bara.)
Men men, i framtiden om vi lägger mer resurser på det kanske vi kan göra båda delarna.
2: Om du köper kortet online så har du 14 dagars ångerrätt som du kan utnyttja.