White House Down - överraskande bra action-film

Permalänk
Avstängd

White House Down - överraskande bra action-film

http://www.imdb.com/title/tt2334879/

Visserligen aningen patriotisk men skönt att slippa att de onda terroristerna består av galna araber. Nu är det galna amerikaner/engelsmän/fransmän istället. Gillar man hjärndöd välgjord sprängaction älskar man denna film. Okej, kopia på Die Hard filmerna men ändå sevärd i den grenen.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem

Jag tyckte den var katastrofalt dålig, den fick till och med "Olympus Has Fallen" att kännas bättre än den var. Det hjälper inte att man kan lista ut precis hela handlingen ungefär 10 minuter in.

Permalänk
Medlem

Jag såg trailern, så nu har jag sett filmen.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Jag tyckte den var katastrofalt dålig, den fick till och med "Olympus Has Fallen" att kännas bättre än den var. Det hjälper inte att man kan lista ut precis hela handlingen ungefär 10 minuter in.

Håller helt med, katastrofalt dåligt samt att Olympus Has Fallen är mycket bättre.

Visa signatur

Datorer - M1 MacBook Pro 14"
Hörlurssystem - Scarlett 4i4 / Objective2 / Beyerdynamic DT 770
Ljudsystem - NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 718 Spyder

Permalänk
Medlem

Den var faktiskt inte alls bra.

Tunn story, dåligt skådespelande från huvudskådespelarna. Då tyckte jag personligen att Olympus Has Fallen var en bättre film på temat.

Men en helt ok underhållsaction var det.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Avstängd

Japp, helt okej hjärndöd underhållningsaction.

Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)