Permalänk
Medlem

Datorfel

Hejsan!

Nu är det så att jag har ett större problem.
Jag kom nyss hem från skolan och startade min dator som vanligt. Jag startar CS:GO för att spela med min vänner och efter ett tag så märker jag att någonting felar. Det är så att vart jag än klickar så blir det som om jag drar med musen och markerar text. Jag stänger ner CS:GO och tänker att det kanske är spelet det är fel på. Jag startar det igen och märker att samma problem kvarstår. Jag stänger återigen CS:GO och försöker öppna Chrome, men det går inte. Det blir som om jag håller in CTRL och den öppnar bara mer och mer Chrome rutor.

Jag säger åt mina vänner att jag skall starta om datorn för att fixa problemet, jag gör detta och när den ska starta igen så fastnar datorn innan moderkorts tillverkarens kommer fram. Det är en svart skärm och det står B4 nere i det högra hörnet. Jag provar med att starta om datorn igen och det fungerar fortfarande inte. Jag stänger av datorn och trycker på strömknappen så den är av. Provar att starta igen, men det fungerar inte.

Datorn står just nu av med strömknappen av. Vad är det som har orsakat detta? Jag gjorde ingenting annorlunda från vad jag har gjort hittills.

Operativsystem: Microsoft Windows 7
Processor: Intel Core i5 2400
Processorkylare: 212+
Moderkort: MSI H61MU-E35
Minne: 2x4GB A-data Inet
Grafikkort: Asus Radeon R9 280x
Hårddisk: Samsung evo 120GB, 1TB WD caviar black, 500GB Samsung spinpoint
Nätaggregat: Corsair CX600M
Övrig kylning: 2st 120/140mm ut.
Övriga komponenter:
Temperaturer: