Permalänk
Skrivet av Kruwgah:

Jag tycker killzone är barnsligt, det känns inte kvalité, vet inte vad dom försöker göra, wow+cs tillsammans? Nej ska man spela shoot em up med känsla så ska man spela csgo, easy to learn, hard to master som man säger, inget fjantigt killzone för bäbisar oxh xbox noobs

Jag kunde verkligen inte sagt det bättre själv Kruwgah, fjolligt spel som inte bidrar med nånting till samhället till skilnad från titaner som CSGO, CS 1.6 eller Quakelive. Över och ut från en CS broder till en annan. Peace and Love

PS. Mods, väx upp istället

Visa signatur

Intel Core i5 760@3,2ghz , Gigabyte P55A-UD3 , Geforce GTX 570 , Corsair XMS3 1600mhz cl7 - 4gb , Corsair VX550w , Fractal Design Define R2

Permalänk
Skrivet av Kruwgah:

Jag tycker killzone är barnsligt, det känns inte kvalité, vet inte vad dom försöker göra, wow+cs tillsammans? Nej ska man spela shoot em up med känsla så ska man spela csgo, easy to learn, hard to master som man säger, inget fjantigt killzone för bäbisar oxh xbox noobs

Skrivet av joppe_gotia:

Jag kunde verkligen inte sagt det bättre själv Kruwgah, fjolligt spel som inte bidrar med nånting till samhället till skilnad från titaner som CSGO, CS 1.6 eller Quakelive. Över och ut från en CS broder till en annan. Peace and Love

PS. Mods, väx upp istället

Fast nu är ju inte Killzone för Xbox och varför kommenterar ni äns i tråden för Killzone om ni nu inte gillar det..

Permalänk
Skrivet av TheCouchNerd:

Fast nu är ju inte Killzone för Xbox och varför kommenterar ni äns i tråden för Killzone om ni nu inte gillar det..

Nu kan inte jag tala för Kruwgahs räkning, men hur och på vilket sätt jag väljer att kommentera i en tråd är för mig enbart mitt beslut och ingen annans. Tack för mig.

Visa signatur

Intel Core i5 760@3,2ghz , Gigabyte P55A-UD3 , Geforce GTX 570 , Corsair XMS3 1600mhz cl7 - 4gb , Corsair VX550w , Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kruwgah:

Jag tycker killzone är barnsligt, det känns inte kvalité, vet inte vad dom försöker göra, wow+cs tillsammans? Nej ska man spela shoot em up med känsla så ska man spela csgo, easy to learn, hard to master som man säger, inget fjantigt killzone för bäbisar oxh xbox noobs

Jag är lite intresserad av att veta varför du tycker Killzone är likt World of warcraft samt Counter Strike? För jag ser inga likheter i huvud taget i spelet, de är inte alls lika på någon punkt. Tja förutom att CS är ett FPS och lika med Killzone.

Killzone saknar ju även progression bland annat t.ex. så där fall den enda liknelsen till WoW som jag kunde tänka.

Nu är jag ingen fantast av CS, WOW eller Killzone för den delen men vill gärna veta vad som är likt, och vad som gör CS bättre?

En vettig förklaring varför folk är noobs om man spelar Killzone borde vara på plats också.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem

Går det på något sätt att ändra FOV i Killzone? Får huvudvärk utav att spela spelet som det är idag

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Går det på något sätt att ändra FOV i Killzone? Får huvudvärk utav att spela spelet som det är idag

Det är tyvärr väldigt få konsol spel som har sådana inställningar tyvärr, Men är det FOV'en som är orsaken så går det att sitta närmare/längre ifrån som en lösning. Dock inte alltid FOV'en som är orsaken för huvudvärk/illamående, vissa spel får man det bara oavsett fov.

Jag tål t.ex. inte vissa saker i HL2, speciellt när man kör runt med båtarna mår så förbannat illa efter 1-2 minuter, kvittar vilken fov man har där t.ex.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MugiMugi:

Det är tyvärr väldigt få konsol spel som har sådana inställningar tyvärr, Men är det FOV'en som är orsaken så går det att sitta närmare/längre ifrån som en lösning. Dock inte alltid FOV'en som är orsaken för huvudvärk/illamående, vissa spel får man det bara oavsett fov.

Jag tål t.ex. inte vissa saker i HL2, speciellt när man kör runt med båtarna mår så förbannat illa efter 1-2 minuter, kvittar vilken fov man har där t.ex.

Jag tankade ner ett gratis FPS-spel och i det kunde jag ändra FOV och det hjälpte mot min huvudvärk i de spelet. Längre från tvn Kan jag inte sitta I dagsläget iallafall. Men tanken med min PS4 är inte att spela FPS-spel på, det kör jag hellre på PC.
Väntar in Final Fantasy och spel i den stilen att lira på PS4

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |