Bilder på ditt senaste inköp (2014)

Permalänk
Medlem

Inte köpt men fått av en äldre herre på en fotoklubb som tydligen inte vill slabba med fotokemi längre.

Permalänk
Medlem

Lite nytt, 4 chassifläktar och lite mer RAM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av 220volt:

Ne det har du rätt i, verkar vara ett lotteri när man ska köpa Nexus 9. Vissa har ingen bleed eller inget flex på baksidan medans dom flesta har det, synd att kvalitén är så dålig på den.

Med iPad vet man att man får välbyggd produkt och det är ju en beprövad produkt, enda felet är ju egentligen iOS

Mjo. Och lite problem med Google Kalender är väl det problemet jag har med iPaden nu. Annars är 7.9" väldigt skönt format

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Lite sen till partyt, har inte spelat MMORPG sedan jag slutade spela WoW 5 år sedan. När jag var ändå i Mora så köpte jag en Samsung Galaxy Core Plus. Håller mig till Samsung i fortsättningen.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem

Alltid trevligt med bonus grejer

Permalänk
Medlem

Ett nytt set med keycaps till mitt Ducky.
Grymt nöjd med köpet!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

KeySmart verkar ruskigt nice funderar på att invenstera i sådan själv, är du nöjd med den?

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

KeySmart verkar ruskigt nice funderar på att invenstera i sådan själv, är du nöjd med den?

Absolut! Haft den i två veckor och är mycket nöjd, framförallt att det blir enklare att öppna lås då själva KeySmarten blir som en förlängning utav nyckeln.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ac3R:

KeySmart verkar ruskigt nice funderar på att invenstera i sådan själv, är du nöjd med den?

Kan också rekommendera, har haft den ett par månader, mycket nöjd fortfarande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Absolut! Haft den i två veckor och är mycket nöjd, framförallt att det blir enklare att öppna lås då själva KeySmarten blir som en förlängning utav nyckeln.

Behövde du modifiera nycklarna på något sätt?

btw så kanske det inte är så smart att publicera sina nycklar på Internet.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Hämtade detta på posten idag, "Bastille Edition" + "Elise, The Fiery Templar". "Guillotine Editon" kom hemskickad 13/11.

Tillägg i txt.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Fick denna fantastiska skärm som någon inte var nöjd med för någon obegriplig anledning för endast 3390kr på CDON. Inga skavanker hittills

EIZO Foris FG2421 24"MVA 240hz

Visa signatur

| Mobo: ASUS Z97 Pro Gamer | CPU: Intel i7 4770K @ 4,4GHz med Antec Kühler H2O 1220 | RAM: Corsair Vengeance XMS3 4x4GB @ 1600MHz | GPU: 2x R9 290 @ 1150/1260MHz | PSU: Corsair RM1000 | Chassi: Corsair Graphite 760t | SSD: Corsair Force LS 120GB | HDD: WD Black och Blue 2x1TB | Skärm: EIZO Foris FG2421 240Hz och ASUS VN247 | Fläktkontroller: NZXT Sentry Mix 2 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av ficklampa:

Behövde du modifiera nycklarna på något sätt?

btw så kanske det inte är så smart att publicera sina nycklar på Internet.

Du är inte så lite paranoid va?:) Av ren nyfikenhet, var ligger risken med att lägga upp en bild (som mer eller mindre anonym) på ett forum?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ficklampa:

Behövde du modifiera nycklarna på något sätt?

btw så kanske det inte är så smart att publicera sina nycklar på Internet.

Nope, dock krävs nog "Extended" som jag tog för att få plats med våra nycklar här i Sverige. Jag flyttar 1a dec så vi får hoppas ingen gör en kopia innan dess

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Nope, dock krävs nog "Extended" som jag tog för att få plats med våra nycklar här i Sverige. Jag flyttar 1a dec så vi får hoppas ingen gör en kopia innan dess

Frågan vilket som är enklast. Reproducera en nyckel med hjälp av ett foto samt inköp och utbildning på den utrustning som krävs eller slå in en ruta

Permalänk
Medlem

Awh yeah!

Permalänk
Medlem

Lite förvirrad, är det 2 nya kort du köpt, eller är det enda det gamla och det andra det nya

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Batman:

Lite förvirrad, är det 2 nya kort du köpt, eller är det enda det gamla och det andra det nya

HD7950 är mitt gammla .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Destromath:

HD7950 är mitt gammla .

Det var lite det jag misstänkte

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av EMM386:

Köpte mig en ny grendosa idag ser bättre ut än min förra slitna gamla vita dosa i alla fall.
Fanns i röd och turkos kabel också.

https://farm8.staticflickr.com/7568/15129204983_5c979dc3f4_c....

Köpt vart, om man får fråga?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geiger:

Köpt vart, om man får fråga?

http://www.clasohlson.com/se/3-v%C3%A4gs%20grenuttag%20Colour... (tredje bilden)

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geiger:

Köpt vart, om man får fråga?

Såg dessa på rusta för någon vecka sedan. Finns säkert på andra ställen också.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tackar!

Permalänk
Medlem

Idag kom UPS med tröjorna jag beställt! Riktigt nöjd faktiskt. Gick på ca 200kr per tröja med frakt till dörren från USA.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Nikon D810

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arcturus:

Du är inte så lite paranoid va?:) Av ren nyfikenhet, var ligger risken med att lägga upp en bild (som mer eller mindre anonym) på ett forum?

Skickades från m.sweclockers.com

Större än man tror. Det är lätt att kopiera en nyckel utefter en bild.

Skrivet av KniFF:

Nope, dock krävs nog "Extended" som jag tog för att få plats med våra nycklar här i Sverige. Jag flyttar 1a dec så vi får hoppas ingen gör en kopia innan dess

Vad innebär det, en längre modell eller tjockare skruv? Hoppas jag med!

Skrivet av Nisse-Tuta:

Frågan vilket som är enklast. Reproducera en nyckel med hjälp av ett foto samt inköp och utbildning på den utrustning som krävs eller slå in en ruta

Det är ganska lätt att reproducera en nyckel efter en bild. Allt man behöver är en nyckel, ett par ögon och en fil - och förstås en bild av en nyckel. Dessutom gäller inta försäkringar om dörren är öppnad med nyckel... Finns säkert undantag för det, men normalt inte.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Avstängd

Vart lite sugen på att återuppleva barndomen.

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.

Permalänk
Medlem

Mäktigt!
Finns Bomb Sweeper med? Har förlagt mitt game watch i någon flytt.

Själv fick jag hem denna idag, inte min barndom men ungdom

Permalänk
Medlem

Fick även hem två hyllnings figurer till ett av mina favorit spel.
Den ena var i obruten förpackning men va fan, snyggare att ha dem framme.

50 respektive 60 kr på Tradera. Kan nog få bra mycket mer på Ebay då det är Japan som gäller.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Nisse-Tuta:

Mäktigt!
Finns Bomb Sweeper med? Har förlagt mitt game watch i någon flytt.

Själv fick jag hem denna idag, inte min barndom men ungdom

http://forumbilder.se/DEKV9/dsc-0028.JPG

Yes i classic version (vilket jag bara är intresserad av)

Denna Game & Watch Gallery är den absolut bästa tycker jag då den innehåller så många spel. Se här.

Dessa finns från början och kan köras i classic och modern version

Fire
Boxing
Rain Shower
Mario's Cement Factory
Donkey Kong Jr.
Donkey Kong 3

Dessa går att låsa upp och kan köras i classic och modern version

Chef
Mario Bros.
Donkey Kong
Octopus
Fire Attack

Dessa går också att låsa upp men dom finns bara i classic version

Manhole
Tropical Fish
Mario's Bombs Away
Parachute
Bombsweeper
Climber
Safe Buster
Lifeboat
Zelda

Visa signatur

Cyrix 686 - 166MHz, ASUS P5S-VM, 64MB ram, Matrox Mystique 4mb + Orchid Righteous Voodoo 2 3DFx 12MB 2x SLI, Quantum Fireball 1.28Gb, Quantum Bigfoot 6GB, Creative Soundblaster AWE32 8mb, 3Com 3C509B-TPC 10Mbit, Mitsumi CD-ROM 6x.