Spel som började bra, men blev dryga mot slutet (orkade ej spela klart)

Permalänk
Skrivet av GaMeR2K5:

Enda jag kan komma på just nu är Far Cry... som många andra nämner. Riktigt bra och kul i början... men vips så var det ett riktigt B-spel...

Far Cry 3?
Ja, det har sina sämre delar men helt klart värt att spela igenom

Permalänk
Medlem

Mass Effect serien.

1 & 2 var skitbra.

3... meh. EA: "Ok BioWare tid är pengar, ni har jobbat på ME3 i flera månader nu, lägg till ett slut nu lite snabbt så vi kan släppa det till helgen."

Visa signatur

Gigabyte G1.Sniper Z87 - Intel Core i7 4770K - MSi GTX 780 Ti Twin Frozr - Corsair Vengeance Pro 16GB
MSi Z97 Gaming 3 - Intel Core i5 4670k - MSi GTX 750 Ti - Cruical BallistiX 16GB
Desktop Win 8.1 Pro 64-Bit

Permalänk
Avstängd

Dragon age 2...fast det var ju dåligt redan från början.
Quake 4
Mass Effect 1-2 kung 3an inte ens orkat klarat av början på.
BF3/BF4
Cod
Rune
Skyrim
Morrowind
Red Alert 3(att dem ens släppte det)

Visa signatur

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Permalänk

Brukar spela klart de mesta spelen även hur dåliga de än är. Vill ge alla spel en chans.
Men det finns några spel jag bara inte klarar av...

1. Dr. Jekyll and Mr Hyde (NES) Så långtråkigt, man bara går. Det enda man kan döda är småkryp.
2. Fable III (X360) Jag blev så jävla besviken att jag bara stängde av skiten. Ska försöka mig på det nån gång igen.
3. Scooby Doo (GBA) Fastnade, orkade inte ta reda på hur man gjorde. Fuck it.

Permalänk
Medlem

Far Cry 2. Cool grafik, öppen värd... efter 15 min inser man att allt kommer att gå ut på att döda samma vakter i samma vaktläger over, and over, and over...

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Medlem

borderlands2, efter att köra samma storyline 2 gånger och bara vara lvl 30 så tröttnar man. vem lägger in 50 Qs och tror att man ska köra questsen flera gånger ?