Permalänk

Instagram

Hej, har inte postat något på ett bra tag. Är det smart att tabort min IG och göra om den för fler followers?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av oliveraustin:

Hej, har inte postat något på ett bra tag. Är det smart att tabort min IG och göra om den för fler followers?

Skickades från m.sweclockers.com

Om du börjar om från 0 får du väl mindre followers? Så nej, det är bara dumt.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-3570K @ 3,40GHz (Ivy Bridge)
GPU: ASUS GTX GeForce 980 STRIX DCII
PSU: Corsair AX 1200i Digital
RAM: 2x Corsair 8192MB VENGEANCE
MB: ASUS MAXIMUS V FORMULA

Permalänk
Skrivet av oliveraustin:

Hej, har inte postat något på ett bra tag. Är det smart att tabort min IG och göra om den för fler followers?

Skickades från m.sweclockers.com

Vad menar du med att göra om?

Visa signatur

Asrock z77 Extreme 4 | Intel I7 2600K 4,6 GHz | GTX 970 EVGA | G.Skill RipjawsX 8GB 2400 MHz | Fractal Design Define R4

Permalänk
Skrivet av gamingfreak:

Vad menar du med att göra om?

Göra en ny instagram så folk blir mer intresserade. Tror det dycker upp på FB "...." har ny instagram följ honom. Så följer dom och sen får ja massa följare? har massa inaktiva följare nu.

Permalänk
Skrivet av oliveraustin:

Göra en ny instagram så folk blir mer intresserade. Tror det dycker upp på FB "...." har ny instagram följ honom. Så följer dom och sen får ja massa följare? har massa inaktiva följare nu.

Okej men om du har exempel 150 följare nu med kanske 40 st inaktiva, och om du gör en ny så kommer du med stor sannolikhet inte få mer än 150 eftersom då måste alla börja följa om den nya plus att dem 40 inaktiva inte kommer följa dig.

Visa signatur

Asrock z77 Extreme 4 | Intel I7 2600K 4,6 GHz | GTX 970 EVGA | G.Skill RipjawsX 8GB 2400 MHz | Fractal Design Define R4

Permalänk
Medlem

Enligt mig är det enda sättet att få fler följare att lägga upp intressanta bilder och att använda hashtags på ett bra sätt så att andra hittar dina bilder. Att du sedan själv kollar runt på andras bilder och gillar dem göra att du syns och att de kanske går in och kollar på dina och börjar följa. Du behöver bli bättre på att marknadsföra dig själv helt enkelt, om det är många följare du satsar på. Ingen har många följare i början så att ta bort den och börja om tror inte jag heller är bra. Om du delar bilderna även på Facebook så syns ju de där också.

Permalänk
Avstängd

Bra rubrik där...

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!