Permalänk
Medlem

Rolig smoke i GO.

En rolig liten incident som skedde när vi spelade lite på seaside. Tyckte den var tillräckligt rolig för att dela med mig av =).

Visa signatur

hej

Permalänk

Lyckades en gång träffa en lagkamrat med 1 hp. Han dog såklart och man blir bannad i 7 dar... snyggt!

Visa signatur

Dator: I7 37.... Skit i det! den är bäst... för mig

Permalänk
Medlem

haha tufft, hade varit lite roligare om det vore sant dock. Går nämligen inte att göra skada på kamrater med en smoke.

Visa signatur

hej

Permalänk
Skrivet av n1kennet:

haha tufft, hade varit lite roligare om det vore sant dock. Går nämligen inte att göra skada på kamrater med en smoke.

Han sa aldrig att det var en smoke, det kan har varit en decoy

Permalänk
Medlem

går väll visst att skada med en smoke? Om du kastar den i hans ansikte och han har 1hp så dör han väll? Man kan ju dö om man kastar en flash/decoy så varför inte smoke? Sedan exploderar ju decoys också och gör skada

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Skrivet av n1kennet:

haha tufft, hade varit lite roligare om det vore sant dock. Går nämligen inte att göra skada på kamrater med en smoke.

Menade dock med HE:] Andra granater tror jag ej att man kan skada lagkamrater med

Visa signatur

Dator: I7 37.... Skit i det! den är bäst... för mig

Permalänk

Haha, minns när jag gjorde detta i CSS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hannorden:

Menade dock med HE:] Andra granater tror jag ej att man kan skada lagkamrater med

Jo, tror decoy kan göra 2 hp skada, först när man slänger på kamraten, och sedan när den exploderar. Inte säker om explosionen skadar något dock (det kommer iaf upp "X attacked a teammate")

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Skrivet av TroubleBaker:

Jo, tror decoy kan göra 2 hp skada, först när man slänger på kamraten, och sedan när den exploderar. Inte säker om explosionen skadar något dock (det kommer iaf upp "X attacked a teammate")

Tror inte att man kan skada medspelare med någon granat utom HE

Visa signatur

Dator: I7 37.... Skit i det! den är bäst... för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hannorden:

Menade dock med HE:] Andra granater tror jag ej att man kan skada lagkamrater med

Skrivet av TroubleBaker:

Jo, tror decoy kan göra 2 hp skada, först när man slänger på kamraten, och sedan när den exploderar. Inte säker om explosionen skadar något dock (det kommer iaf upp "X attacked a teammate")

Skrivet av Hannorden:

Tror inte att man kan skada medspelare med någon granat utom HE

1 dmg på impact UTAN kevlar. Med kevlar 0.
HE gör 1 dmg med kevlar.
Decoy gör 1 dmg när "granatdecoyen" smäller av med kevlar.

Mina tester, så qouta inte.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Nu var det väl inte direkt så att han dog av smoken i sig utan han hoppade över kanten och blev träffad av smoken vilket gjorde att han stannade upp mitt i hoppet varpå han ramlade ner i vattnet och det var det som instakillade han ??

Visa signatur

"Man köper inte vilken dator som helst, man tar först reda på vad grannpojken kan för datorer, då vet man att supporten alltid finns i närheten!" - KDM
TeamSpeak 3-server: esab86.no-ip.org
Jobbar heltid med att laga folks bilar så hinner inte köra minecraft-server längre :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[TBOC:

Razor;14686405']Nu var det väl inte direkt så att han dog av smoken i sig utan han hoppade över kanten och blev träffad av smoken vilket gjorde att han stannade upp mitt i hoppet varpå han ramlade ner i vattnet och det var det som instakillade han ??

Ja självklart.