Permalänk
Medlem

Kommer nog inte få Z2:an denna veckan ifrån webhallen för då skulle jag har fått besked idag va? för dom ändrade release till > [release: 2014-04-28]

Visa signatur

Chassi:Taurus CPU:Intel Core i9 9900K MB:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING SSD:Samsung 1tb HDD:3TB + Extern:5.5TB RAM:Corsair VENGEANCE LPX 2666MHz 32gb GPU:ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC PSU:BeQuiet Kraft 700 Ljud:logitech Z-5500/Corsair VOID Wireless RGB Vit Skärm:Acer Predator x34"

Permalänk
Medlem

Phone House i Malmö hade några z2 inne idag men fick inte sälja dem förrän i morgon. Lade undan en som jag tänkt plocka upp i morgon efter frukost.

Jag har även beställt ett fodral och en usbkabel med magnetkontakt från dealextreme för typ 70 spänn.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Ah såg att phone house har inne. men våga man köpa en nu o få den i denna veckan? o avboka beställningen på webhallen?

Visa signatur

Chassi:Taurus CPU:Intel Core i9 9900K MB:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING SSD:Samsung 1tb HDD:3TB + Extern:5.5TB RAM:Corsair VENGEANCE LPX 2666MHz 32gb GPU:ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC PSU:BeQuiet Kraft 700 Ljud:logitech Z-5500/Corsair VOID Wireless RGB Vit Skärm:Acer Predator x34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Det som är lite segt är att det inte finns inbyggd funktion för trådlös laddning. Hade varit awsome så man slipper öppna flärpen för kontakten varje gång.

Edit: Eller har jag fel? Någon får gärna rätta mig isåfall.

Skrivet av SunQ:

Låter iofs vettigt. Sådan borde ju gå att införskaffa för inte allt för dyr penning.
Ska troligtvis byta från min iphone efter massa år som iphone-användare. Så vi får väll se hur det blir i september när abonnemanget går ut.

Du har ju denna som kör med magnetisk laddning.

http://www.webhallen.com/se-sv/mobilt/194766-sony_charging_do...

Sen finns det även för kabel som går att sätta i magnet kontakten. Så går att lösa att inte behöva öppna flärpen varje gång man ska ladda.

Permalänk
Medlem

Avbokade den på webhallen o köpte den istället på Phone house o fick besked direkt att den har skickats till lagret packning så få den eventuellt på fredag

Visa signatur

Chassi:Taurus CPU:Intel Core i9 9900K MB:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING SSD:Samsung 1tb HDD:3TB + Extern:5.5TB RAM:Corsair VENGEANCE LPX 2666MHz 32gb GPU:ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC PSU:BeQuiet Kraft 700 Ljud:logitech Z-5500/Corsair VOID Wireless RGB Vit Skärm:Acer Predator x34"

Permalänk
Medlem

Mmm, STOR ny telefon som verkligen lever upp till förväntningarna här - kollat lite YouTube klipp, fiilmteasers, lystnat på musik, testat brusreducerande hörluraarna, slängde in en DAC via USB out och det funkade fin fint!
Rackarns vad glad jag blev över det!

Känns riktigt rapp och kvick hittils!

Permalänk
Medlem

Fick den idag, den är helt jävla underbar! <3

Permalänk

Någon som har fått sin från Telenor än?

Försökte få reda på om min blev skickad eller inte nu på FB, men det kunde dom inte svara på.

tillägg: Ringde telenor idag, tydligen får jag vänta 4-5 v :/ fasen så surt!

Visa signatur

Fractal Design R3 Fractal Design Newton R2 1000w Intel 3770K ASUS P8Z77 -V Pro Corsair Force GT 120gb Kingston Hyperx Genesis

Permalänk
Medlem
Skrivet av drbreakdown:

Någon som har fått sin från Telenor än?

Försökte få reda på om min blev skickad eller inte nu på FB, men det kunde dom inte svara på.

tillägg: Ringde telenor idag, tydligen får jag vänta 4-5 v :/ fasen så surt!

Trist! Jag fick avi att hämta ut min idag:)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Var inne i en butik igår och fick leka med den en stund, jäklar vilken underbar skärm den har, måste vara bästa skärmen jag nånsin sett, sen känns den bättre i handen än Z1 och har även lite snyggare design.
Hade jag inte haft en Z1 redan så hade jag slagit till direkt, lätt bästa Android-lur just nu, men för min del blir det att vänta på Z3:an istället ;P

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ända trista hittils är att man inte längre kan använda ES explorer mm för att kopiera filer från nätverket till SD kortet längre
Tydligen något i nya Android som gör att man inte kan detta. Riktigt trist - att föra över musik och filer= ansluten till datorn.

Permalänk

Hm, fick min telefon igår, blev lovad att de speciella hörlurarna skulle ingå vid köpet när jag beställde i en tre affär (för en månad sen ~). Fick med ett par skit hörlurar för 20~kr, har inget på papper på att jag blev lovad det i affären av säljaren (som dessutom var ganska ny, fick fråga sin chef om det mesta) - finns det någon chans att få det i efterhand tror ni? Känns jävligt surt då det var en av de sakerna jag såg fram emot väldigt mycket (jobbar i kylrum som låter väldigt mycket, schysta lurar är ett måste om man vill höra något)

Permalänk
Medlem

Borde väl kunna gå. Det har ju varit en del drives med denna telefonen. Köpte min ia Halebop som gick ut med att de hade brusreducerande headsetet med, fick även det meningslösa armbandet också...

Om du inte har papper eller företaget har med det på sin hemsida etc så kan det bli svårt - men här av dig till dem och kolla till att börja med.