Permalänk
Medlem

Micen har slutat fungera.

Min mikrofon till mitt siberia v1 headset har slutat fungera på min laptop. Jag använder mig av en usb adapter för 3,5 mm hörlur och mikrofoningång. Allt har fungerat perfekt tills en dag helt plöstligt så slutade den att fungera. Det enda man kan höra ur den är när jag blåser. Jag har testat den i en annan dator och då fungerar det. fast då utan usb adaptern. Jag har också ominstallerat drivrutinerna för usb adaptern och då fungerade det en stund men sen dog den igen. Jag har också kollat så att den sitter rätt och att är inställd som standardenhet. http://gyazo.com/94f217c816ab28685db8f5a57b50c2e4 En sak som jag tycker är konstig är att volymen står på fullt hela tiden.

OS är Windows 7

Vad kan vara fel? Usb adaptern kanske?

Permalänk

har du testat att köra alla dirvrutiner än? Annars så är det nog adaptern. Är inget pro på det här men hoppas att jag kunde hjälpa lite

Visa signatur

"The White Ninja" | i5 4690k | Saphire R9 290 Tri x OC | 750w EVGA Supernova G2 | NZXT S340 White | Msi Z97S Krait Edition | 1000gb Seagate Barracuda | 8gb ram | Corsair Air Series AF120 Edition Blue Led | Galleri kommer kanske snart på datorn!!
Laptop: i5, GT 740 , 8gb ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hardmonkey47:

har du testat att köra alla dirvrutiner än? Annars så är det nog adaptern. Är inget pro på det här men hoppas att jag kunde hjälpa lite

vet inte vad du menar med att köra alla drivrutiner.