In ear / hörlurar galaxy s4

Permalänk
Medlem

In ear / hörlurar galaxy s4

Hallå!
Nu har mina kära skullcandy börjat glappa i ena luren och är sjukt störande!

Då jag ej har någon koll på vad för något som är bra tänkte jag höra med er. Söker då antingen in ear eller vanliga hörlurar! Dem måste ha mikrofon då dessa endast ska användas till telefonen. Letar samt efter några som inte börjar glappa efter 2 veckor!!

Mvh Junior

Permalänk
Avstängd

Prisklass?

Jag gillar mina Koss iPorta Pro, sjukt prisvärda för typ 300. Verkligen inte HiFi-kvalitet eller så men långt bättre än medföljande eller så. Annars finns det ju mängder med bra och prisvärda lurar i alla prisklasser. Sennheiser brukar vara ett bra allmänt tips då deras lurar för det mesta är väl värda sitt pris, av samma anledning bör man också undvika Beats.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Prisklass?

Jag gillar mina Koss iPorta Pro, sjukt prisvärda för typ 300. Verkligen inte HiFi-kvalitet eller så men långt bättre än medföljande eller så. Annars finns det ju mängder med bra och prisvärda lurar i alla prisklasser. Sennheiser brukar vara ett bra allmänt tips då deras lurar för det mesta är väl värda sitt pris, av samma anledning bör man också undvika Beats.

Jusste fan! Det glömde jag... Alltså inte allt för dyra liksom! Runt 1000 kronor kanske??