Vilken skärm tycker ni är värd att köpa?

Permalänk

Vilken skärm tycker ni är värd att köpa?

Tjenare pojkar och flickor! Nu är det så att jag har bestämt mig för BenQ's 24" XL2411Z 144hz eller Philips 29" 298P4QJEB 21:9.
Jag spelar lite ibland och kollar däremot mycket på film, men jag vill även uppleva flytet i 144hz när jag spelar. Jag hade tänkt mig att ni kan övertyga mig om vilken som är det bästa valet, kom med för och nack-delar tack

Permalänk
Medlem

Jag skulle personligen hålla mig borta från alla philips-skärmar och tv-apparater. Detta efter att ha provat en philips-tv och sett att det fanns massiva hålrum mellan pixlarna. Det var mer tomrum än pixlar, vilket gjorde att upplevelsen blev att man kollade på en prickig ruta.

Permalänk
Medlem

lol det verkar som om du satt för nära? Hur många tum var philips tvn på och vilktet var ditt tittavstånd

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bjorn190:

Jag skulle personligen hålla mig borta från alla philips-skärmar och tv-apparater. Detta efter att ha provat en philips-tv och sett att det fanns massiva hålrum mellan pixlarna. Det var mer tomrum än pixlar, vilket gjorde att upplevelsen blev att man kollade på en prickig ruta.

Jomenvisst. http://www.sweclockers.com/recension/18772-philips-272c4qpjka...

Bra erfarenhet du har att komma med efter att ha provat en Philips-TV.