Permalänk
Medlem
Skrivet av anon8870:

Hmm jag tål inte de lurarna, DT990 alltså. Men har ett par Ath-m50 sedan några år tillbaka å de leverar än. Kör de genom en dac/amp från Fiio, så lite smidigare enligt mig än direkt från datorn.

Du tål inte en av de bästa/prisvärdaste hörlurarna på marknaden, prisade till skyarna av en anledning.

Visa signatur

| i9-9900X 4.8 GHz | ASUS RTX 3090 ROG Strix Gaming OC | 2X Vertex 4 512GB RAID 0 | 2X WD RED 4TB | ASUS ROG STRIX X299-E GAMING | Corsair 900D | 2X MSI Optix MAG321CQR 144Hz | G.Skill Trident Z Royal Silver DDR4 3600Mhz CL15 4x8GB | Corsair AX 1200i | Asus Xonar STX II | Watercooling 480+480+240 |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Danmyr:

Du tål inte en av de bästa/prisvärdaste hörlurarna på marknaden, prisade till skyarna av en anledning.

Nej, de passa inte mig helt enkelt. Men Sennheiser Momentum går bra, samt kanske Focal's Spirit One, men de lurarna var doa så blev aldrig nått test med dem tyvärr. Har lite andra Audio technica lurar också, jag gillar det ljudet.

Permalänk
Medlem

har testat sennheiser momentum en del nu underdagen och de låter riktigt bra, bra byggkvalité och lätta. Den ända saken jag kan klaga på är att de kanske sitter lite löst på huvet men det är ingen big deal. Tror nog att de blir dessa.