OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Jag önskar invite : 64 GB , tack på förhand!

Permalänk

Skriv upp mig på 16/64GB

Skriv upp mig på 16/64GB

Har min mail kopplad till mobilen, så jag har stenkoll på om jag får en invite

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av klaus:

Hej,

http://www.bazula.se/OnePlus/OnePlus-One-64GB---Sandstone-Bla...

Köpte igår en Här,och bli skickad till mig imorgon på Mondag.
Har tittat redan mycke mycke Fime so att jag är i stor sätt väpnad för vad där kom.Är redan idag alla såld.
Mvh.......Klaus

Skrivet av backspace:

Är inte det där ett väldigt överpris för telefonen?
Har svårt att se att det skulle vara rättfärdigat med ett så saftigt prispåslag, skulle nästan vilja påstå att du blivit lurad eller förd bakom ljuset.
Men är du nöjd så är det ju bra?

Överpris med 1100kr, där du får Kina varianten som har annan Radio del där du tappar LTE band 3, 4 och 17 och får några andra som i princip bara används i Kina. Deras sida (Bazula.se) nämner dock inget om det och skriver istället specs från den Internationella varianten!
Men en stor tveksamhet är dock garanti och där är du troligen helt utelämnad till Bazula. Om du vänder dig direkt till tillverkaren så kommer dom antingen kräva betalning för extra internationella fraktkostnader eller helt enkelt neka ditt ärende och be dig kontakta återförsäljaren.

EDIT:
Info från OnePlus:

Citat:

1. You won’t have warranty. If your phone was intended to be used in the Chinese market, you still have a one-year warranty, but only in China. Only the global versions are covered by the international warranty. Your attempt to communicate with scalpers could be ignored, and even if they do agree to take back your phone, you’ll face significant delays due to shipping and customs.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Önskar en invite till antingen 16GB eller 64GB Spelar ingen roll riktigt vilken variant! Hade varit jättetacksam!

Visa signatur

Datorkomponenter || Corsair Carbide 200R || i5 4670k @stock || MSI B85M-E45 || HD7850 2GB || 8 GB RAM 1600 MHz || 1TB WD || Corsair CX 750M ||
Tangentbord & Mus || Razer Blackwidow Ultimate 2014 || Razer Taipan ||

Permalänk
Medlem

Jag önskar gärna en invite till 16GB eller 64GB.

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av klaus:

Hej,

http://www.bazula.se/OnePlus/OnePlus-One-64GB---Sandstone-Bla...

Köpte igår en Här,och bli skickad till mig imorgon på Mondag.
Har tittat redan mycke mycke Fime so att jag är i stor sätt väpnad för vad där kom.Är redan idag alla såld.
Mvh.......Klaus

Är inte det kinesiska modellen?

Såg att jag missade en sida i tråden.

Permalänk
Medlem

Avhopp

På grund av anledning så avstår jag min plats i kön.

Tack för allt.

Visa signatur

CPU: iIntel Core i5 6600K @4,3Ghz (Cooling-CPU Be Quiet! Shadow Rock Slim) | GPU: ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1070 8GB GAMING | MoBo: Asus Z170I Pro Gaming Socket 1151, Mini-ITX, Z170 | PSU: Be Quiet! 530W 80+ Bronze Modulär | RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) 3000MHz / DDR4 | SSD: Samsung SSD Basic 840-Series 250GB HDD: 500GB WD Black Caviar 7200rpm | Chassi: Fractal Design Define Nano Svart | Skärm: Acer 27" Predator XB271HUA G-Sync
Bärbar: Asus Zenb0ok UX32VD

Permalänk
Medlem

Jag önskar med en invite för en 64 GB!

Tacksam!

Permalänk
Medlem

Jag fick en invite på min mejl om en 1+1. Kan jag skicka den till någon av er? Orkadd aldrig vänta på den utan har en nexus nu^^

EDIT: Tagen
Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Skulle jättegärna vilja ha en invite till vilken modell som helst 16 eller 64GB

Tack på förhand!

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem

Fick nyss en invite utav Oneplus att köpa en 64gb, detta blir alltså min andra invite jag får och då har jag ännu inte fått dom man ska få efter man köpt telefonen.

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Har en invite till 64GB som går ut imorgon. Först att citera får den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrolo:

Har en invite till 64GB som går ut imorgon. Först att citera får den.

Ja tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karlsmo:

Varsågod!

Permalänk
Medlem

Önskar gärna en invite, helst till 64gb versionen.

Mvh Jonathan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Saknar flådig PC för tillfället...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrolo:

Varsågod!

Tack så mycket!
Jag kan kryssas för att jag fått en invite nu. Återkommer när jag fått egna invites.

Permalänk

Har 3 one plus Sandstone black invites. 6 dagar kvar (24 timmar när du tar emot den.), 3 första som Citerar får varsin.

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

Har 3 one plus Sandstone black invites. 6 dagar kvar, 3 första som Citerar får varsin.

gärna en

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

Har 3 one plus Sandstone black invites. 6 dagar kvar, 3 första som Citerar får varsin.

Jag tar gärna en också! Tack på förhand.

Visa signatur

Thinkpad - Ubuntu

Permalänk
Skrivet av iller:

gärna en

Skrivet av simonlol:

Jag tar gärna en också! Tack på förhand.

Skrivet av Sweex:

jag tar gärna en!

Varsågoda, Då var mina 3 invites borta. Får snart nya hoppas jag då jag fått 7 än så länge.
Grattis iller till ditt köp hoppas du blir nöjd tog mig 3 dagar innan jag fick hem min med express

Ger dom som citerar pga, Vet ej vilka som har fått och inte fått.

Dold text
Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av CitroFrukten:

Har 3 one plus Sandstone black invites. 6 dagar kvar, 3 första som Citerar får varsin.

Eller så skulle man kunna följa listan?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Sir Hitman:

Eller så skulle man kunna följa listan?

För beng för förstå sådant just nu :S

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

För beng för förstå sådant just nu :S

jag tar gärna en!

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Medlem

skulle också vilja ha en invite modell spelar ingen roll

Visa signatur

MSI P67A-GD55 REV B3 | Intel Core i5 2500K 4.2 GHz | Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Gigabyte GeForce GTX 580 | XFX 750W | Fractal Design R3 | Corsair h50

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

Har 3 one plus Sandstone black invites. 6 dagar kvar (24 timmar när du tar emot den.), 3 första som Citerar får varsin.

Har du några kvar/får några fler så tar jag jätte gärna en eller om någon av dem blir oanvända!

Permalänk
Medlem

Hela syftet med tråden har ju försvunnit. Folk kan inte ens följa en lista...

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Skulle gärna vilja ha en invite :). Helst 64 gb men kan även tänka mig 16 gb :).
Tack på förhand.
/Fairshihtzu

Permalänk
Medlem

Skulle vilja ha en invite 64gb

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av EyeNEye:

Hela syftet med tråden har ju försvunnit. Folk kan inte ens följa en lista...

1 av 3 invites gick iallafall till en person som faktiskt står med på listan. Kan ju hoppas att det genererar ett par framtida invites till listan.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av en 64GB variant!
Någon som vill dela med sig till en ung swecare?