Permalänk
Medlem

Smal ram, snygg design?

Hej,

Har en otroligt gammal Samsung 22" skärm som är dags att byta ut. Letar efter något runt 27". Det är viktigt hur den ser ut, gärna smala ramar och ett fint stativ. Asus MX279H är nära det jag söker, men jag skulle gärna komma undan lite billigare!

I dagsläget spelar jag i stort sett ingenting, men ska nog köpa en helt ny dator strax och då får den gärna duga bra till spel också!

Har ni några förslag?

Svårt att hitta moderna skärmar på blocket, endast skräp som folk säljer.

Tack!

Permalänk
Skrivet av jockebq:

Hej,

Har en otroligt gammal Samsung 22" skärm som är dags att byta ut. Letar efter något runt 27". Det är viktigt hur den ser ut, gärna smala ramar och ett fint stativ. Asus MX279H är nära det jag söker, men jag skulle gärna komma undan lite billigare!

I dagsläget spelar jag i stort sett ingenting, men ska nog köpa en helt ny dator strax och då får den gärna duga bra till spel också!

Har ni några förslag?

Svårt att hitta moderna skärmar på blocket, endast skräp som folk säljer.

Tack!

Håller på och letar lite själv efter en ny skärm, och det finns en billigare version av MX279H, ASUS VX279Q (alternativt VX279H)
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2042123

Såvitt jag har kunnat se skiljer bara högtalarna, som är lite sämre på VX varianten

Visa signatur

ASUS Crosshair Hero VII Wifi | R7 3700X| ASUS STRIX DCU III GTX980TI| 32 GB DDR4 3200MHz |