Apple släpper IOS 8 under kvällskvisten

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Jag orkar inte roota och flasha telefoner och hålla på. jag väljer att lägga min tid på att använda telefonen istället för att pilla med eländet. har redan hållt på massor med window smobile och symbian i mina dar, orkar inte med coustom grejer längre. Jag vill gå till affären köpa den, och så ska den bara funka.

(räcker med att jag suttit och konfat Cisco routers hela dan idag fast ja inte kan dessa speciellt bra, blir ju fan kallsvettig hehe)

Precis så ska det vara med telefoner, det är en av anledningarna till varför jag gillar iPhone

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Jag orkar inte roota och flasha telefoner och hålla på. jag väljer att lägga min tid på att använda telefonen istället för att pilla med eländet. har redan hållt på massor med window smobile och symbian i mina dar, orkar inte med coustom grejer längre. Jag vill gå till affären köpa den, och så ska den bara funka.

(räcker med att jag suttit och konfat Cisco routers hela dan idag fast ja inte kan dessa speciellt bra, blir ju fan kallsvettig hehe)

Jo, självklart men blir väldigt lite pillande när romen ligger inne en uppdatering man kan göra då och då (men är helt frivilligt). Funkar det bra behöver man inte uppdatera alls (gör det ändå), bara starta sen sköter den resten

Kör man samsung är det riktigt smidigt med andra rom. bara ha Odin och fixa TWRP inte så svårt. vet man hur man installerar windows så är detta inte mycket svårare (ett steg mer bara).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar