Permalänk
Medlem

Lego Minecraft

Jag såg just reklam för lego minecraft Microsoft is doing ther milking!

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8

Permalänk

Va? Det här är från 2012 och har funnits länge, innan Microsoft köpte Minecraft, länk.

Permalänk
Medlem
Skrivet av V1pArzZ:

Jag såg just reklam för lego minecraft Microsoft is doing ther milking! https://www.youtube.com/watch?v=LcwWN6jcdu8

Inte direkt något nytt... funnits ett bra tag nu.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem

Videon släpptes för: 2 år, 8 månader och 17 dagar sedan. Eller 990 dagar.
Carl manneh som du ser i videon slutade när Microsoft tog över..

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

HAHA, jag såg reklamen idag, och sökte på en passande video

Visa signatur

sebbeboy -Vad är det som är så roligt med att sitta och navigera där med muspekaren? För det är väl det enda vettiga man kan göra i startmenyn?
Tvelander -För den är 10000000000x mer logisk än att sitta leta runt i ett satans fan fullscreen fönster med massa grafik och skit bajs som funkar kiss dåligt på PC.
Kör start8 nu annars får jag FLIPP på windows 8